• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Byzantion

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Byzantion zal op dinsdag 18 juni 2013 van start gaan!

Beste spelers,

Op dinsdag 18 juni 2013 zal wereld Byzantion geopend worden.

De instellingen zullen zo spoedig mogelijk bekend gemaakt worden!

Wereld Byzantion zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Byzantion!


Discussiëren over deze nieuwe spelwereld kan hier!


We wensen jullie alvast heel veel speelplezier toe op wereld Byzantion!

Jullie Grepolis.nl team
Wat denken jullie dat de instellingen zullen zijn?
 

DeletedUser20586

Gast
Holy sh*t, dat is wel heel snel achter Athene aan. Ik ga miss weer even spelen :) Ik voel de drang weer. :p
 

DeletedUser14965

Gast
Voor mijn gevoel volgt deze best wel snel op Atene, alhoewel er wel een maand tussen zit.
Hoe dan ook, ik ga daar waarschijnlijk niet spelen. Ik ben nu nog te druk met Athene. Tenzij de instellingen echt geweldig zijn, maar dan ga ik er niet al te veel tijd in besteden.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar de instellingen ;)
 

DeletedUser20586

Gast
Voor mijn gevoel volgt deze best wel snel op Atene, alhoewel er wel een maand tussen zit.
Hoe dan ook, ik ga daar waarschijnlijk niet spelen. Ik ben nu nog te druk met Athene. Tenzij de instellingen echt geweldig zijn, maar dan ga ik er niet al te veel tijd in besteden.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar de instellingen ;)
Zoals iedereen eigenlijk altijd is bij een nieuwe wereld :p Ik hoop dat hij lekker snel is en dat moraalgedoe weg.
 

DeletedUser

Gast
Zal wel een wereld worden vol schoolkinderen die in de vakantie niets te doen hebben :) Ik ga dus even wachten tot na de zomervakantie tenzij de instellingen echt meevallen! :D
 

DeletedUser14965

Gast
Ik gok op een slome wereld (1 of 2) met moraal actief en oud overnamesysteem.
 

DeletedUser20956

Gast
Snelle wereld + oude overname systeem + geen moraal ga ik spelen

Als dat niet het geval is begin ik er niet aan ivm Athene, en wat tukky zegt lijkt mij ook.. Wereld vol met school kinderen die 8 weken vakantie hebben (Als ik het goed zeg)
 

DeletedUser11850

Gast
ik heb het liefst terug een snelle wereld max. snelheid van alles en allianties van max. 20 leden de ideale wereld maar hoop echt niet op een trage wereld weer
 

DeletedUser20586

Gast
Snelle wereld + oude overname systeem + geen moraal ga ik spelen

Als dat niet het geval is begin ik er niet aan ivm Athene, en wat tukky zegt lijkt mij ook.. Wereld vol met school kinderen die 8 weken vakantie hebben (Als ik het goed zeg)
Eigenlijk niks aan toe te voegen. En kleine ally's lijkt me trouwens ook leuk!
 

DeletedUser

Gast
Snelle wereld + oude overname systeem + geen moraal ga ik spelen

Als dat niet het geval is begin ik er niet aan ivm Athene, en wat tukky zegt lijkt mij ook.. Wereld vol met school kinderen die 8 weken vakantie hebben (Als ik het goed zeg)

nee, 6 voor basis, 7 voor middelbaar
maar voor middelbaar zitten er in praktijk nog wel 2 of 1 week bij.
 

DeletedUser

Gast
Leuk dat er weer een nieuwe wereld start, ik ga zeker een kijkje nemen ;)
 

DeletedUser20586

Gast
Ook met jou eens kleine alliantie's geen 75 of 50.
20 ofzo lijkt mij al wel genoeg. Maximaal 30, maar zeker niet meer. Dit voorkomt ook een beetje massa.
(tenzij een ally natuurlijk 5 wings gaat maken -_-)
 

DeletedUser20956

Gast
20 ofzo lijkt mij al wel genoeg. Maximaal 30, maar zeker niet meer. Dit voorkomt ook een beetje massa.
(tenzij een ally natuurlijk 5 wings gaat maken -_-)

Ja, al die wings zijn ook weer hatelijk.. Maar goed even ontopic hoop dat de instellingen snel bekend gemaakt worden.
 

DeletedUser12160

Gast
Als het mooie instellingen zijn ga ik wel spelen.
Heb toch genoeg tijd in de zomer.

2 opvallende dingen:
Nog geen pre-mades: verwacht minder goede allianties omdat veel net op Athene zitten.
Waarschijnlijke lage snelheid: De komende tijd denk ik dat er veel spelers op een nieuwe wereld gaan starten omdat die in de zomer vakantie begint, bij een lage snelheid kunnen er meer op en lijkt mij dus logischer. Anders moeten ze er 2 openen
 
Bovenaan