• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld chi: discussie over PE WW verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Zielig toch? Dat jullie een topic over een essentieel probleem over de WW verwijderen.? Alles gevolgd, was nog niet echt met modder gegooid. Meerdere opinies uit verschillende invalshoeken maar toch overal beleefd. Heb in de 11 paginas die ik gelezen heb nog geen beledigingen gezien, maar toch wordt dit topic verwijderd, terwijl het toch om een belangrijk item ging: nl de ww-periode en zijn regels? Misschien toch s naar degenen die het spel spelen luisteren en verschillende opinies aanhoren? En er dan je lessen uittrekken en dit fantastisch spel verbeteren in functie van de spelers?

Probleem dan is dan je minder uur/dag kan voor de spiegel kan staan en op jezelf kan inpraten hoe fantastisch je bent als game moderator (senior of junior), maar je wel kan een wormgat maken waar je tijd en ruimte kan ombuigen en de regels kan aanpassen a la carte.. Gaat leuk worden in brazilie voor nederland als de scheids plots zegt: geen buitenspel voor brazilie.
De regels zijn er,. Punt. Pas ze GVD aan voor de toekomst en stop met voor de spiegel de staan en te zeggen : jij bent de mooiste en de beste, lol
PS: zoek nog een iemand om in mijn bedrijf het managementsteam te versterken, , GO's hoeven niet te solliciteren wegens te weinig capaciteiten, bespaar me die jammer-maar brieven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik zie hier enkel weer iemand die er niet tegen kan dat die ww's kapot zijn?
 

DeletedUser18356

Gast
Figter, denk je dat dit iets oplost?
Mods belachelijk maken zal niet helpen...
 

DeletedUser

Gast
Losstaand van de discussie over het onderwerp begrijp ik dit volledig.
Een goed, on topic, discussie topic wordt verwijdert en het gerollebol en gescheld over het onderwerp op het CHI gedeelte gaat door. Lijkt mij toch verstandiger dat weg te halen aangezien het niveau daar ver onder het wenselijke is gezakt en er ook al tijden niet meer on topic gereageerd is.
 

DeletedUser11295

Gast
Daarnaast kunnen moderators alles in 1 topic centreren terwijl als ze het topic weghalen ze het probleem naar vaak meerdere andere topics verplaatsen waar de discussie eigenlijk niet thuishoort.
 

DeletedUser

Gast
@theones: met belachelijke maatregelen ook niet, en wie neemt belachelijke maatregelen?
Beginnen met bans omdat je in VM gaat? Als ze nu bv gewoon zeggen met de volgende update, zodra er WW op een eiland gestart wordt, kan je ten alle tijde alle steden op dat eiland aanvallen, zal je nog weinig VM-steden zien op WW :p Oplossingen genoeg, maar verwittig en geef iedereen de tijd om op de situatie te reageren. Nu hebben sommigen een ban gehad omdat ze zich vrijwillig laten internen hebben op WW-eiland. Dit slaat nergens op, Iedereen moet dan geband worden, staan duizenden vrijwillige interne overnames in de grepostats.

@ la choeffe: ff grepostats bekijken, zal je zien dat ik in een ally zit , die niet meedoet aan de WW, dus wat boeit mij wie wat bouwt? (Vraag , dus zin eindigt met vraagteken, anders een punt) Lekker biertje wel, dat la choUffe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als ik zo hoor over het onderdeel denk ik dat innogames hier fout zit,

Zij hebben er niet over nagedacht over de vm aanzetten op een ww eiland. En dat hadden ze echt moeten doen.
Dus, ik vindt dat de modjes een mailtje hadden kunnen schrijven over dat ze binnen een week online moesten komen, zo niet ... een ban.
 

Armand0

Manticore
Voor zover ik kan zien is dit idd net iets te... Vond het VM verhaal niet erg sportief, maar legaal was het wel (helaas). Maar om dan gelijk met ban's te gaan strooien? Hmmm-m ik ken het hele verhaal natuurlijk niet...maar voor zover ik kennis van "de zaak" heb vind ik het geen goede reactie (die ban's).
 

DeletedUser

Gast
Ik weet dat twee bans waren omdat de accountwisseling van twee spelers (eentje daarvan was dus de vm speler) niet volgens de regels waren gegaan.
 

DeletedUser

Gast
Ten eerste willen wij graag alle discussies over Wereldwonderen op Chi in 1 topic houden, deze is te vinden op het Chi-forum.
Verder zijn zowel banbesprekingen als opmerkingen/klachten over het functioneren van moderatoren niet toegestaan op het AF.
Opmerkingen hierover kun je kwijt bij support.

Hier gaat dus een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan