• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Edessa

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Edessa zal op maandag 9 januari 2017 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op maandag 9 januari a.s. zullen wij spelwereld Edessa openen. De wereld biedt nieuwe kansen voor bijvoorbeeld Marathon en Zakros spelers, maar zeker ook voor alle anderen! Durf jij deze nieuwe uitdaging aan te gaan?

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartMaandag 9 januari 2017In de loop van de dag
Wereldsnelheid2-
Eenhedensnelheid2Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid2Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming7 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages &
Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy &
Goudhandel
-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus23:00 - 07:00-
Alliantielimiet150-

Wereld Edessa zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Edessa.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Edessa!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij ervoor?
 

DeletedUser23653

Gast
Slechtste cadeau ooit
flikker nou eens op met dat opstand voor de zwakkelingen
 

Spotfire

Harpij
Delos nog geen maand oud of de volgende wordt al aangekondigd... Wordt dan mooi goud scheppen

Wel jammer dat ze zo snel na elkaar vallen, zullen er wel een hoop van Delos naar hier vertrekken die 2e kans willen
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, misschien dat ik hier serieus ga. Wel jammer dat er weer een nieuwe wereld is x)
 

DeletedUser20232

Gast
Iedere maand+ een nieuwe wereld door ons strot duwen lijkt me er toch over gaan.
Brengt dit dan zoveel meer inkomsten? Vraag me af welke strategie hier achter ligt.
Dat ze nu eens een wereld kunnen creëren da na de WW niet zo saai/doods wordt. Dan hoeft men mss niet elke maand één wereld te openen.
 

DeletedUser17867

Gast
Tja ik had wel willen spelen, maar een wereld met moraal doe ik echt niet.
 

DeletedUser27757

Gast
Ik kan me nog goed herinneren dat ik vroeger te horen kreeg dat er eens in het kwartaal een wereld geopend wordt. om zo de werelden goed bevolkt te houden. De redelijkheid in iedere maand een nieuwe wereld openen begint nu behoorlijk zoek te raken.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Tja ik had wel willen spelen, maar een wereld met moraal doe ik echt niet.
Waarschijnlijk zal de wereld die na Edessa volgt weer een wereld zonder moraal zijn. ^^

wanneer komt er een nieuwe belegeringswereld????????
Idem, zie hierboven.

Ik kan me nog goed herinneren dat ik vroeger te horen kreeg dat er eens in het kwartaal een wereld geopend wordt. om zo de werelden goed bevolkt te houden. De redelijkheid in iedere maand een nieuwe wereld openen begint nu behoorlijk zoek te raken.
Dat moet toch een hele tijd geleden zijn geweest. Het is eerder namelijk al bijgesteld naar om de 8/9 weken en dat is nu ongeveer 7(/8) weken geworden. Uit onderzoek blijkt dat namelijk het beste moment te zijn om een wereld te openen. Overigens geen zorgen want dat zal niet niet nog meer vervroegd gaan worden.
 

DeletedUser18363

Gast
Waarschijnlijk zal de wereld die na Edessa volgt weer een wereld zonder moraal zijn. ^^


Idem, zie hierboven.


Dat moet toch een hele tijd geleden zijn geweest. Het is eerder namelijk al bijgesteld naar om de 8/9 weken en dat is nu ongeveer 7(/8) weken geworden. Uit onderzoek blijkt dat namelijk het beste moment te zijn om een wereld te openen. Overigens geen zorgen want dat zal niet niet nog meer vervroegd gaan worden.

Ach, Grepobeleid is nooit consistent geweest, dus dit moeten we ook met een korreltje zout nemen.
 

DeletedUser19795

Gast
Elke keer een nieuwe wereld doen ze gewoon voor de inkomsten.
Wanneer wordt er het meeste goud gebruikt..?? Juist ja, de eerste weken van een wereld want nadien worden alleen de bestuurders nog met goud betaald.
 

DeletedUser24946

Gast
Servers zijn wel wat potato traag maar goed is te verwachten met een nieuwe wereld. Mobiele app is ook een zak stront tegen de berg op met -40 graden.

Verdienen zoveel maar een stabiele/grotere server is blijkbaar teveel gevraagd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27170

Gast
kom bij XxX TH3 P1R4T3S123 XxX zodra je erin zit kom je er niet meer uit.

Letterlijk.
 

DeletedUser10625

Gast
Treedt een fout op bij het aanmelden, probeer het later opnieuw???? gaat niet helemaal soepel. meer mensen last van?
 

DeletedUser18504

Gast
Kom nu maar weer even met een wereld die niet instant-buy ondersteund, voor ouderwets strategische winnaars, ipv Goud slingeraars.
 
Bovenaan