• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Wereld Farsala

DeletedUser27906

Gast
top!! ^^

eindelijk weer eens een snelle wereld en nieuwe uitdagingen! :D
 

DeletedUser27170

Gast
Kijk dit zijn nou instellingen. Heb er zin in
smiley_emoticons_winken4.gif
.
 

DeletedUser22121

Gast
mooie wereld ik was aan het wachten voor een nieuwe wereld en met deze instellingen moet dat wel lukken
denk dan ik met survivors gaat beginnen op deze wereld
 

DeletedUser23864

Gast
Ik vind dat de instellingen super zijn ! Eindelijk weer een nieuwe wereld met 'oude' veroveringssysteem :) Ik ga zeker beginnen en hopelijk hetzelfde ervaringen opdoen als op Efeze en Olympia :)
Waar kan ik de spelers/allianties vinden? Ik weet dat er altijd veel mensen al op voorhand samen afspreken qua alliantie en ligging. Ik wil deze keer beginnen ineens al in veilige oceaan met veel alliantieleden :)
 

DeletedUser26399

Gast
Omdat je net gereset hebt op Edassa omdat je stadje verloor.
Ik vind dat de instellingen super zijn ! Eindelijk weer een nieuwe wereld met 'oude' veroveringssysteem :) Ik ga zeker beginnen en hopelijk hetzelfde ervaringen opdoen als op Efeze en Olympia :)
Waar kan ik de spelers/allianties vinden? Ik weet dat er altijd veel mensen al op voorhand samen afspreken qua alliantie en ligging. Ik wil deze keer beginnen ineens al in veilige oceaan met veel alliantieleden :)
 

DeletedUser27935

Gast
Ik zie tussen de spelinstellingen anti-timer regel: 10 seconden staan. Dit heb ik nooit eerder gezien, wat houd dit in?
 

DeletedUser23442

Gast
Ik zie tussen de spelinstellingen anti-timer regel: 10 seconden staan. Dit heb ik nooit eerder gezien, wat houd dit in?
Dit is op ieder wereld precies hetzelfde.

Als je een aanval/os verstuurt kan de daadwerkelijke aankomsttijd +-10 seconden afwijken van de tijd die aangegeven stond bij het weg klikken
 
Bovenaan