• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Naxos

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Naxos zal op donderdag 9 april 2015 van start gaan!

Beste spelers,

Wij openen op zeer korte termijn wereld Naxos, namelijk op donderdag 9 april a.s.
Op deze wereld zullen de nieuwe spelonderdelen direct kopen en goudhandel geactiveerd zijn.

Deze wereld wordt geopend met in ons achterhoofd een eerbetoon aan alle dappere strijders van wereld Omega, die onlangs ten einde liep. Ga jij de uitdaging aan?

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 9 april 2015In de loop van de dag
Wereldsnelheid1,5-
Eenhedensnelheid1,5-
Handelssnelheid1,5-
Beginnersbescherming7 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
TroepenbouwtijdhalveringActief-
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy



Goudhandel
Direct voltooien van gebouwen, rekruteringen, onderzoekstijden & helden genezen. Klik hier voor meer informatie.

In de marktplaats kun je goud verhandelen. Klik hier voor meer informatie.
HeldenActief-
MoraalNiet actief-
Nachtbonus00:00 - 8:00-
Alliantielimiet150-

Wereld Naxos zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Naxos.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Naxos!

Jullie Grepolis.nl team
Erg korte termijn, maar hopelijk wel leuke wereld?
 

DeletedUser24083

Gast
Inderdaad erg kort... niet dat ik dat echt erg vind. Dat instant-buy lijkt mij helemaal niks zo wordt het echt pay2win. Daarom ga ik zelf waarschijnlijk ook niet joinen.
 

DeletedUser17789

Gast
Jammer
voor mij betekend dit einde van grepo cariere.
Ik zal nooit meer spelen op een wereld met Instant Buy
Ik speel op beta met Instant Buy, dus heb er ervaring mee

Diegene die het kunnen veroorloven winnen, niet de beste spelers
Ik snap ook niet dat ze het doorvoeren, 90% van de reacties wereldwijd waren negatief
 

DeletedUser21898

Gast
Beetje jammer idd dat dit er doorheen word geramd.....
 

DeletedUser

Gast
Ik vind die alliantielimiet een beetje matig. Nu moeten ik en mijn vrienden welgeteld vijf allianties oprichten voor we eindelijk genoeg mensen kunnen aannemen
 

007jelmer

Griffioen
Had hier graag moraal gezien :(

Voor spelers zoals ik altijd handig.

POTG, zullen we er samen eentje beginnen? Neem ik ook al mijn vrienden mee :p
 

DeletedUser22289

Gast
Tsss ik zou graag beginnen :) alleen weet ik liefst op voorhand waar ik terecht kom
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

Gollum Returns

Manticore
Hmmm jammer van het instant buy en goudhandel. Volgens mij is het al redelijk getest en besproken, en alleen innogames was positief.

Corinthe zal dus mijn laatste wereld worden.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Hmmm jammer van het instant buy en goudhandel. Volgens mij is het al redelijk getest en besproken, en alleen innogames was positief.
...
Die veronderstelling had ik dus ook, maar er blijkt uit cijfers dat het de algemene gameplay niet zo zeer beïnvloed als wij vrezen. Ik moet nog overtuigd worden en het in actie zien voordat ik conclusies trek.
 

DeletedUser

Gast
Die veronderstelling had ik dus ook, maar er blijkt uit cijfers dat het de algemene gameplay niet zo zeer beïnvloed als wij vrezen. Ik moet nog overtuigd worden en het in actie zien voordat ik conclusies trek.

Wel, gezien de reacties en de algemene tendens die ik ook ingame meekrijg, denk ik dat er weinig conclusies te trekken zijn straks, simpelweg omdat je niet meer dan een speler of 10 over gaat houden^^

Nja. No joke. Dit wordt echt niet gewaardeerd, door heel veel mensen niet. Lamia is dus ook mijn laatste wereld, mocht dit op alle komende werelden geïmplementeerd worden.
 

DeletedUser17789

Gast
Die veronderstelling had ik dus ook, maar er blijkt uit cijfers dat het de algemene gameplay niet zo zeer beïnvloed als wij vrezen. Ik moet nog overtuigd worden en het in actie zien voordat ik conclusies trek.

Ik spreek uit ervaring
Ik heb op beta moeten stoppen omdat ik niet op kon tegen het goud gebruik
niet omdat ik een mindere speler was

Speel er nu in een uithoekje

edit:
ben zelf ook niet vies om goud te gebruiken, maar dit is echt voor de grote beurs
 

DeletedUser

Gast
Bah na marathon en lamia stop ik ook . Dit is gewoon puur geldklopperij Inno maakt het hele spel kapot
 

DeletedUser20227

Gast
Kunnen we niet zorgen dat iedereen gaat boycotten? Gewoon niemand meer betalen?
 

DeletedUser22289

Gast
Als niemand iets betaal op elke wereld sluiten alle werelden
smiley_emoticons_afraid.gif
 

DeletedUser20227

Gast
Dat is hoe simpele mensen denken. Normale mensen denken dat ze dan toch maatregelen gaan nemen
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser24788

Gast
Wat zal dat kosten?

Op de engelse server koste het soms wel 140 goud voor een gebouw, lijkt mij vrij duur..

Aan welke bedragen denk je dan?
 

DeletedUser21750

Gast
De wereldinstellingen staan me niet aan. Dat is echter nog niet het grootste probleem helaas. Inno kennende komen er hierna geen werelden meer zonder deze premiumfuncties. Het moet raar lopen wil ik na Corinthe nog ergens starten.

Jammer!
 

DeletedUser20227

Gast
Deze wereld moet je gewoon gebruiken om je goud binnen te halen op een andere wereld. Dus lang leve niet meer betalen voor Ithaka!
 
Bovenaan