• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Olympia

DeletedUser22196

Gast
je houd je goudzooi maar lekker met zn allen, prachtige instellingen voor een potje grepo in oud systeem. maar als er geen nieuw aanbod meer komt zonder i.b. en goudhandel dan ga ik een nieuw spel zoeken en dat word er dan niet een van innogames. op naxos nog niet genoeg gezien hoe het spel uit elkaar word getrokken hierdoor en je verplicht word om aan die onzin mee te doen wil je je kop boven water houden? ik koop zo mn goud wel, en bepaal zelf wel wanneer ik t gebruik en hoeveel.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser21354

Gast
Heerlijke instellingen, precies waar ik op gestemd heb.

Nog even overleggen met het team of we hier op gaan spelen, maar ik ben enthousiast.
 

Genius0615

Erinys
Wow, dit zijn toch wel nice instellingen, en heb nu eindelijk eens tijd

Misschien toch nog eens tijd om weer eens heerlijk te gaan floppen :O
 

DeletedUser22561

Gast
Ik ben juist blij dat dit een belegeringswereld is ondanks dat ik zelf opstand wil. Waarom? Zal waarschijnlijk beteken dat eerste wereld na de vakantie periode weer een opstand zal worden ;)
 

DeletedUser22830

Gast
mooie instelling, alleen jammer van IB en dat het midden in de vakantie is, ik ga maar weer eens goud farmen.
 

DeletedUser12074

Gast
Beste wereld ever!!!
Beetje weinig tijd inverband met vakantie, maar door de 1000 goud die ik net kreeg op grepo (wereld naxos en heb geen flauw idee waarom, behalve dat de goden me gezind waren) heb ik wel erg veel zin in woensdag :D
 

DeletedUser21520

Gast
Fijn, Naxos oud. Nieuwe wereld, beste instellingen en ja hoor...oud!
Wachten maar weer.
 

DeletedUser19428

Gast
mooie instellingen
verkeerde overname systeem
en slechte timing om een nieuwe wereld te openen nu zo vlak voor de vakanties
 

DeletedUser25196

Gast
instellingen zijn goed! ook op deze wereld kan je me vinden :)
 

DeletedUser

Gast
Ik hoopte al dat er iets zou gebeuren van die enquête! Maar wel zeer jammer van die premiumfuncties, wil liever de old school Grepolis.
 

DeletedUser

Gast
InnoGames zou eigenlijk ook snel een nieuw-systeem wereld moeten lanceren.
Die enquete gaf toch immers aan dat het ongeveer 50-50 was?
Nu stellen we dus 50% van de NL spelers teleur ... Waaronder ik zelf :(
 

DeletedUser

Gast
Had ik eigenlijk ook wel verwacht, misschien binnen een maandje?
 
Bovenaan