• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Omega

DeletedUser

Gast
Ga er van uit dat het oude farm systeem niet meer gaat terugkomen?
Aangezien het nieuwe farmsysteem bij 2.0 hoorde, komt dit niet meer terug... Zo zullen de wereldwonderen ook niet zomaar verdwijnen en zullen de Fenicische handelaar en Hades blijven. ;)
 

DeletedUser

Gast
Wat een pokke instellingen.
alliantie limiet veelste hoog, Snelheid is te traag, oud kolo systeem -.-.
enige chille hiero is het moraal ;s
 

DeletedUser

Gast
Wat een pokke instellingen.
alliantie limiet veelste hoog, Snelheid is te traag, oud kolo systeem -.-.
enige chille hiero is het moraal ;s

Als je alleen kan zeuren, praat dan niet.

Ik vind dat trage juist handig, heb niet veel tijd door school dus een lage snelheid is ideaal. Die hoge ally limiet is handig om de noobs van de ervaren te onderscheiden en het kolo systeem is handig omdat ik niet veel tijd heb.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dit echt geweldige instellingen.
Heb een tijd op deze wereld gewacht, dus nu ga ik er ook echt voor.
 

DeletedUser19654

Gast
Nou ik vind deze wereld ook wel fijn...
Alliantielimiet zit aan de hoge kans maar met een limiet van 250 op Iota... kan het er mee doorgaan vind ik :) (kan erger dus)

Vooral omdat ik ook nog naar school moet en eindexamen heb dit jaar is de snelheid wel fijn!
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het ook wel goede instellingen.
Alleen alliantie-limiet ligt wat aan de hoge kant, maar er gaan waarschijnlijk toch geen alliantie's gevormd worden met meer dan 150 spelers ...
Op mij kunnen jullie rekenen !
 

DeletedUser13380

Gast
Mooie instellingen, zeker voor mij.

Divide Et Impera is van de partij!
 

DeletedUser

Gast
Ik ga hier ook spelen.
Op chi Sta ik nogal laag omdat ik zojuist 12000 punten heb verloren
 

DeletedUser

Gast
ik reageerde met dit ook al ergens anders, hier gaat het juist hetzelfde ;)

Vind ik geweldig, iedereen die zelf een pre-made maakt, gaat op voorhand al wat kritiek geven op anderen, leuk om te zien.

En als je eens een goede tekst/lay-out wil om top spelers aan te trekken, dan moet je bij mij zijn, ik heb al vaker zo'n dingen gedaan, ook bij grote alliantie's.

Dus voor motiverende teksten/plaatjes, haal me er bij, ik wil ook wel mee draaien in dit handeltje.
 
Bovenaan