• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wereld PIE

DeletedUser

Gast
Beste,

ik heb verstaan dat de volgende wereld wereld PIE wordt genoemd? Maar ik zou heel graag weten wanneer die zal komen want ik wil opnieuw beginnen en op die wereld zal ik vlammen hoor :)

En als wereld PIE komt graag wat uitleg hierover ( snelheid, hvl spelers in een ally,..)

Mvg,
KaB00M
:zilver::steen::hout:
 

DeletedUser8922

Gast
Beste,

ik heb verstaan dat de volgende wereld wereld PIE wordt genoemd? Maar ik zou heel graag weten wanneer die zal komen want ik wil opnieuw beginnen en op die wereld zal ik vlammen hoor :)

En als wereld PIE komt graag wat uitleg hierover ( snelheid, hvl spelers in een ally,..)

Mvg,
KaB00M
:zilver::steen::hout:

Kijk bij de engelse wiki!
 

rbm007

Hopliet
De Engelse wiki geeft een informatie over de Nederlandse spelwerelden. De instellingen zullen door het community management bekend worden gemaakt, op het moment dat deze bekend zijn.
 

DeletedUser

Gast
Beste,

ik heb verstaan dat de volgende wereld wereld PIE wordt genoemd? Maar ik zou heel graag weten wanneer die zal komen want ik wil opnieuw beginnen en op die wereld zal ik vlammen hoor :)

En als wereld PIE komt graag wat uitleg hierover ( snelheid, hvl spelers in een ally,..)

Mvg,
KaB00M
:zilver::steen::hout:

Dat kan je pas wete alsie wordt aangekondigd (voorlopig niet)
 

DeletedUser

Gast
de snelheid is waarschijnlijk 3.14 (is op de Engelse en Duitse server ook zo)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Pi zal nog wel even op zich laten wachten, sinds Omikron nog lang niet vol zit. We zullen kijken of we er leuke instellingen van kunnen maken. :)
 

DeletedUser

Gast
Wereld Pi zal nog wel even op zich laten wachten, sinds Omikron nog lang niet vol zit. We zullen kijken of we er leuke instellingen van kunnen maken. :)

Neem de tijd hoor mag best ff duren. En leuke instellingen? Ik verheug me er nu al op :)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
houd dan voor een aantal instellingen een peiling op het AF :)
Aangezien wijzelf ook spelers zijn, en wel ongeveer weten wat de spelers willen (we zorgen steeds voor afwisseling), kunnen we wel goed inschatten wat het beste is. We moeten natuurlijk altijd rekening blijven houden met bepaalde combinaties en factoren, wat een doorsnee speler niet kan weten.
 

DeletedUser6663

Gast
Aangezien wijzelf ook spelers zijn, en wel ongeveer weten wat de spelers willen (we zorgen steeds voor afwisseling), kunnen we wel goed inschatten wat het beste is. We moeten natuurlijk altijd rekening blijven houden met bepaalde combinaties en factoren, wat een doorsnee speler niet kan weten.


AUB zonder moraal;)
 

DeletedUser

Gast
ik snap dat er afwisseling moet zijn...
en zoals zwarte ridder zei, geen moraal plz :)
en weer een snelle wereld als lambda?
 
Bovenaan