• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Rhethymnos

DeletedUser20277

Gast
Snelheid is leuk nb tijden ook maar moraal, aliantielimiet 75 en nieuw systeem :confused:
 

DeletedUser23573

Gast
Pffff ben ik de enige die blij is met opstand? XD

De enige aanmerking die ik heb is de nachtbonus. Voor de rest ben ik helemaal tevreden :D
 

DeletedUser18356

Gast
Met de beginnersbescherming op 7 dagen heeft het event voor iedereen een zelfde werking.

Pure onzin, zo'n event verpest de hele wereld in het beign, kijk naar Pella, heel die wereld is omzeep geholpen door het event. Dat jullie dat proberen te verbloemen... Jullie moeten je schamen dat jullie het proberen goed te praten en al het slechte proberen te ontkennen....

Daarbij snap ik niet waar deze instellingen op gebaseerd zijn, ik zie hier veel meer negatieve dan positieve reacties over de instellingen, waar zegt dat nu iets over...? Ik dacht dat er van die enquetes gedaan zouden worden voor een wereld?
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser20348

Gast
Pure onzin, zo'n event verpest de hele wereld in het beign, kijk naar Pella, heel die wereld is omzeep geholpen door het event. Dat jullie dat proberen te verbloemen... Jullie moeten je schamen dat jullie het proberen goed te praten en al het slechte proberen te ontkennen....

Daarbij snap ik niet waar deze instellingen op gebaseerd zijn, ik zie hier veel meer negatieve dan positieve reacties over de instellingen, waar zegt dat nu iets over...? Ik dacht dat er van die enquetes gedaan zouden worden voor een wereld?
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
Negatieve meningen worden sneller geuit, zie je helaas in heel Nederland, kijk naar de uitzuig-mentaliteit in Nederland, we weten het allemaal, klagen er allemaal wel over, maar omdat het te weinig mensen er echt slecht door gaat komt geen enkele actie van de grond en blijft de uitzuigerij, idem met Inno :rolleyes:
 

DeletedUser12309

Gast
Altijd negatief... wees es lief.

Voor diegene die dat niet kunnen: genoeg spellekes op 't internet... maar of ze allemaal even gratis zullen zijn en evenveel plezier brengen... das een andere vraag.
 

DeletedUser18356

Gast
Altijd negatief... wees es lief.

Voor diegene die dat niet kunnen: genoeg spellekes op 't internet... maar of ze allemaal even gratis zullen zijn en evenveel plezier brengen... das een andere vraag.
Jij wil zeggen dat dit spel gratis is? :p
 

DeletedUser22561

Gast
Pure onzin, zo'n event verpest de hele wereld in het beign, kijk naar Pella, heel die wereld is omzeep geholpen door het event. Dat jullie dat proberen te verbloemen... Jullie moeten je schamen dat jullie het proberen goed te praten en al het slechte proberen te ontkennen....
Helemaal mee eens, kon het niet beter verwoorden ^^
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Ik begrijp helemaal wat jullie bedoelen en dit is ook hetgeen wat wij steeds terugkoppelen na ieder event.
Sowieso zouden beloningen zoals mythische eenheden niet aanwezig moeten zijn op een pas geopende wereld (of in ieder geval in veel lagere mate). Hier gaat game design sowieso, wat betreft spelbalans, heen kijken.

Overigens: leeft jullie F5 knop nog?
 

DeletedUser9104

Gast
Omdat je anders je gebouwen niet gratis kan voltooien in de laatste vijf minuten x)
 

DeletedUser19428

Gast
de mijne is heet van het drukken, ik begrijp ook niet dat ze bij het openen van een nieuwe wereld die bug gelijk verhelpen.
 

DeletedUser17853

Gast
event is gestart, en de wereld is nu letterlijk omzeep, net zoals de vorige ..... , begin al met voor 3 uur 2 harpy's per uur ....

wanneer opent de volgende nieuwe wereld ?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, jammer genoeg zal je daarvoor nog wel even moeten wachten, denk ik ;)
Dit waren de laatste 4 werelden;
1. begin april
2. eind juli
3. begin oktober
4. eind november
 

DeletedUser23206

Gast
Ik zou zeggen tijd voor een nieuwe dus :p
Mja ik wacht wel, maar toch hoop ik dat die snel komt.
Met mijn instellingen :D

thnx voor de reactie btw
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik zou zeggen tijd voor een nieuwe dus :p
Mja ik wacht wel, maar toch hoop ik dat die snel komt.
Met mijn instellingen :D

thnx voor de reactie btw

Wel, als je ook nog eens kieskeurig gaat zijn met de instellingen, dan kan het wel mss nog even duren vooraleer jouw wereld eraan komt ^^.
 
Bovenaan