• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Wereld Rizinia

DeletedUser23258

Gast
Gelieve dit topic over Rizinia te houden. Discussies over elkaar kunnen jullie in privé-berichten houden.
 

DeletedUser27417

Gast
Nu je de waarheid hoort begin je over dat niemand mij moet. We hadden het over jou en niet over mij.
We zullen het maar niet hebben over de anti-luizen club hoeveel mensen daar al niet lid van zijn.
Die eens met je hebben gespeeld maar dat nooit weer willen!
Dat mensen mij niet moeten is niet mijn probleem en daar zit ik totaal niet mee


Wanneer kom je uit de schuilkelder van je moeder?
 

DeletedUser9523

Gast
Gadver opstand bij wie mag ik meeliften om dit eindspel eens te zien ?
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser27369

Gast
Waarom is er haat naar opstand? Ik zou deze game mode niet met belegering willen spelen, het eindspel gaat dan super lang duren verwacht ik. Actium is de enige opstand wereld die ik gespeeld heb en dat was zeker geen slechte wereld.
 

DeletedUser26889

Gast
ik ga hier sowieso ook een bezoekje brengen
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


btw: mooi dat er eindelijk eens wat gedaan wordt aan dat eindspel.
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser22163

Gast
Ik heb er al zin in, kan niet wachten. :)

ps: het is nog rustig met de pre allianties. Er staat er nog maar 1 in het topic. :O
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Ik ga hier ook zeker starten. Voorbeschouwing : Eerste dominatiewereld, wat een gevecht tussen titanen en wie wint deze prachtige wereld. Mis het niet en speel deze wereld ook om jezelf van de beste kant te laten zien. Spoiler : @Ticolo wint wereld met zijn alliantie en zijn tactische inzet binnen 1 jaar.
 
Bovenaan