• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld Sigma revisited

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Beste lezers,

Gezien de uitlatingen van de vuilprater kan ik mij voorstellen dat de naam is verwijderd door de moderator(en) van het AF maar om de discussie te geheel te sluiten vind ik te ver gaan, want persoonlijk vind ik het zo erg dat deze speler voor de rest van zijn leven van dit soort games verbannen dient te worden.

Ik speel nu sinds maart 2010 grepolis maar heb dit nog nooit meegemaakt

Als iemand een ongeneeslijke ziekte heeft hoef je deze persoon daar niet mee te confronteren middels asociale pm-berichten. En als je 3e, nu 4e, staat op de ranglijst hoef je je helemaal geen zorgen te maken om je positie als er zo nu en dan een gunst wordt verleend aan de zieke speler.

Ik heb begrepen dat de betrokken speler op nog een aantal werelden actief is en zou willen voorstellen om de persoon die zo weinig respect heeft voor anderen van elke wereld waar deze zieke geest steden heeft van de map te vegen.

Ik denk dat men zich verkijkt op de verwevenheid van spelers over verschillende werelden en de boosheid en frustratie die er op dit moment op alleen (nog maar) op sigma heerst omdat deze speler nog gewoon bestaat.

Ik ben van zins om de bewuste pm-berichten te verspreiden op de werelden waar ik actief ben met de oproep aan alleen om dat ook op hun andere werelden te doen. Uiteindelijk zal deze speler zich de paria voelen die het ook daadwerkelijk is.

Hopend op navolging,
Thorgallos.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ten Eerste: Hoeveel topics als deze gaan er nog komen?
Ten Tweede: Via support gaat vele sneller, hier komt alleen maar slotje op.
Ten Derde: Door hier zinloze topics aan te maken gaat er niets gebeuren ;)
 

DeletedUser

Gast
Beide opmerkingen neem ik ter harte maar dat neemt niet weg dat een serieuze daad is.

Als een leerling bij mij op school dergelijke opmerkingen maakt wordt deze per direct van school verwijderd en de ouders op school ontboden om de benodigde papieren in ontvangst te nemen. Hoe serieus wil je het hebben?

Ik weet dat er al een (gesloten) discussie is binnen 'serieuze praat'. Maar wederom zou ik graag zien dat de asocoale speler die dit op zijn geweten heeft van elke wereld waar deze actief is van de kaart wordt gevaagd. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Inno Games zich met zulke lieden wil associëren.
Er is met Support gecommuniceerd en klaarblijkelijk is de speler nog steeds actief op die werelden.

En of er iets mee gebeurd door de bevoegde mensen kan ik niet zien maar desondanks wil ik wel mijn onvrede uiten over dit soort spelers, want die horen niet thuis in community games als deze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Deze situatie is ondertussen al geruime tijd door mij afgehandeld en gepaste maatregelen voor genomen. Wij hebben gehandeld naar de opgelegde strafrichtlijnen, wat deze precies zijn zal verder intern blijven. Maar je kunt van mij aannemen dat deze speler er niet zomaar vanaf komt, ook al lijkt dat vanuit jullie oogpunt wel zo.

Hier verder ophef over blijven maken doe je niemand een plezier mee, ook niet de persoon die ongepast behandeld is in deze kwestie. Ik hoop op jullie respect hieromtrent.

Deze discussie is bij deze dan ook afgehandeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan