• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Wereld Sparta

DeletedUser18504

Gast
Weer met die Instant buy... Cornthe is echt wel de laaste wereld waar ik nog op ga spelen denk ik..
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif

+1 laatste 2 niet insta buy werelden die ik speel uitspelen en een vervanger kwa spel gaan zoeken, zolang inno niet gewoon een niet insta buy wereld uitbrengt.
 

DeletedUser

Gast
Spijtig van die moraal weer, het afstraffen van activiteit heb ik altijd slecht begrepen ;)
 

DeletedUser25735

Gast
Neen, misschien zet ik wel een stadje maar écht spelen doe ik niet.

Zoals bij velen blijkbaar is die moraal ook voor mij niet verteerbaar. Ingame bestraft worden voor mijn inzet? Neen dank u.
 

DeletedUser17867

Gast
Ik heb al een tijd niet gespeeld en nu weer weer zin om er tegen aan te gaan. Maarja er tegen aan gaan met moraal heeft totaal geen zin. Misschien dat ik alleen ff kijk op deze wereld, maar echt spelen zal ik niet doen, aangezien ik er geen lol in zie om te groeien.
 

DeletedUser24673

Gast
Neen, misschien zet ik wel een stadje maar écht spelen doe ik niet.

Zoals bij velen blijkbaar is die moraal ook voor mij niet verteerbaar. Ingame bestraft worden voor mijn inzet? Neen dank u.

Je hebt gelijk....
 

Nighteyess

Gamemoderator
Grepolis Team
Hopelijk kijken er wat moderators etc naar de reactie's,
dan krijgen we de volgende wereld hopelijk zonder moraal
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik vind moraal al bijna de enige toch wat positiefs hebben, goudspelers groeien snel en hebben nu weer een nadeel voor spelers die even goed zijn maar zonder goud spelen.

Verder vind ik de nachtbonus slecht, rond die uren zijn veel mensen nog online.
 

DeletedUser25735

Gast
Dat zie ik toch anders.

Ook een niet-goudspeler die zich inzet en voldoende groeit wordt bestraft voor zijn of haar inzet in het spel. Hier beschouw ik inzet als groei. Moraal is een voordeel voor de passieve spelers die maar eens langskomen op Grepo wanneer het hun past, en niet voor de actieven die knallen en veroveren.

Goud heeft hier op zich niets mee te maken.

Dus, straks laat ik Grepo achter me tot ik een wereld zie met goeie instellingen. Ik heb ook geen zin, bij nader inzien, om een stadje te zetten als goudfarm. Die tijd wil ik er niet instoppen. Dan wacht ik wel tot ik een mailtje krijg binnen 1-2-3 maand of meer.
 

DeletedUser26424

Gast
Hopelijk kijken er wat moderators etc naar de reactie's,
dan krijgen we de volgende wereld hopelijk zonder moraal
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
.

Geen valse hoop aanmaken, ze luisteren nooit eens naar hun spelers, zou het spel een pak aangenamer maken... :(

Dat is toch wat telt? Of begrijp ik het verkeerd?

Erger me kapot als ik zie dan complete legers van zo'n 2800 inwoners, dagelijks gewoon gekocht wordt. Niks meer bouwen en geduldig je leger proberen op te bouwen, maar gewoon, gelijk kopen. Is toch niks aan?

Ik wil er best wat voor betalen hoor, ik heb altijd wel premium aanstaan, en heb een klein beetje goud voor af en toe iets versnellen. Wil er best zo'n 10 euro per maand voor betalen ofzo.

Dus een beetje geld gebruiken vind 'k niet erg, de meeste dingen kosten nu eenmaal geld.
Maar als ik zie dat mensen er na enkele weken al tegen de 1500 euro hebben uitgegeven en sommigen zelfs nog veel meer.... Dan gaat voor mij de lol er van af.

Zo hoef ik een wereld niet te winnen, want dat heeft niks meer met het spel te maken, maar gewoon met dom geweld manties blijven sturen, want die kun je toch wel kopen.
Om de haverklap is er toch weer zo'n actie dat je die dingen, of andere dingen ook, weer kan kopen.

Het spel is verziekt doordat het goudgebruik veel te belangrijk is geworden, heeft niks meer te maken met inzicht, tactiek en strategie, maar het gaat er om wie het meeste geld heeft.

Maar goed, het is nu eenmaal zo... En ik verwacht geen verandering.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26242

Gast
Geen valse hoop aanmaken, ze luisteren nooit eens naar hun spelers, zou het spel een pak aangenamer maken... :(
Dat is toch wat telt? Of begrijp ik het verkeerd?

bekijk het ook vanuit hun standpunt he ;) is lastig om iedereen tevreden te stellen lijkt mij
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Nighteyess

Gamemoderator
Grepolis Team
Geen valse hoop aanmaken, ze luisteren nooit eens naar hun spelers, zou het spel een pak aangenamer maken... :(
Dat is toch wat telt? Of begrijp ik het verkeerd?

Heb je helemaal gelijk in driller,
achja, ze zullen ooit moeten hé, grote kans dat veel mensen dadelijk grepo stoppen voor een soortgelijk spel.
dat dan enigzins wel luisterd naar de spelers ;)
 

Nighteyess

Gamemoderator
Grepolis Team
bekijk het ook vanuit hun standpunt he ;) is lastig om iedereen tevreden te stellen lijkt mij
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

zeker waar, maar er zijn dingen waar wel naar geluisterd kan worden :)
of waar grote groepen spelers een gelijk standpunt hadden,
kijk naar de Warfare package's,
de petitie die toen heel veel spelers ondertekende omdat het grepolis zou verpesten.
wat gebeurt, inno ziet dit als een inkomsten bron, logisch ook je moet toch iets eraan verdienen, servers etc zullen wel geld kosten.

maar ze willen ook luisteren naar de spelers, ze veranderen ietwat eraan en tadaa, nu hebben we een soort "welkomspakket" op een nieuwe wereld dat een aantal uur geld, dit is gewoon het warfare pakketje, wat 'buffs' en extra's zodat je sneller groeit ;)

naar mijn mening:
75% inno deed wat ze wilde
25% luisteren naar spelers

maarja, beter dan niks.

maar ik weet niet of ik bovengenoemde 100% correct heb gezegd/verwoord
 

DeletedUser26424

Gast
zeker waar, maar er zijn dingen waar wel naar geluisterd kan worden :)
of waar grote groepen spelers een gelijk standpunt hadden,
kijk naar de Warfare package's,
de petitie die toen heel veel spelers ondertekende omdat het grepolis zou verpesten.
wat gebeurt, inno ziet dit als een inkomsten bron, logisch ook je moet toch iets eraan verdienen, servers etc zullen wel geld kosten.

maar ze willen ook luisteren naar de spelers, ze veranderen ietwat eraan en tadaa, nu hebben we een soort "welkomspakket" op een nieuwe wereld dat een aantal uur geld, dit is gewoon het warfare pakketje, wat 'buffs' en extra's zodat je sneller groeit ;)

naar mijn mening:
75% inno deed wat ze wilde
25% luisteren naar spelers

maarja, beter dan niks.

maar ik weet niet of ik bovengenoemde 100% correct heb gezegd/verwoord

Ik snap wat je bedoeld en dat is het belangrijkste, je hebt gelijk! We verstaan elkaar.
 
Bovenaan