• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Troje

Wat voor belegeringstijd lijkt jou het beste?


  • Totaal aantal stemmers
    87

Armand0

Manticore
Zou gewoon de belegeringstijd optrekken naar 8 uur, of 7, dan houd je de wereld ook nog toegankelijk voor de niet-headhunters die wat meer waardering voor hun bedje hebben
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser23442

Gast
Voorzien jullie veel problemen (frustratie) bij een overnametijd van 6 uur (of korter met bv Helena) en nachtbonus van 6 uur? We zouden er dan namelijk voor kunnen kiezen om de overnametijd op 7 of 8 uur te zetten.

Ik wacht even op jullie mening. (geef het dus ook door aan vrienden / alliantiegenoten zodat ze hun mening laten gelden)

Ik zou inderdaad ook zeggen 8 uur om te voorkomen dat overnames altijd alleen maar volledig in de nachtbonus gestopt worden.
Of inderdaad de NB korter

Voorkeur ligt inderdaad niet bij het verkorten van de nachtbonus, dat maakt het nóg moeilijker (en vragen we nog meer) van/voor iets minder ervaren spelers. Er zit genoeg uitdaging in de overige instellingen.

Belegeringstijd van 7 of 8 uur, dan?

Niet helemaal waar dat een kortere nb alleen maar nadelig is voor minder ervaren spelers. Als de nachtbonus korter is wordt het ook minder aantrekkelijk deze zo enorm te gebruiken
 

DeletedUser9523

Gast
idd nb korter heb je eens een snelle wereld gaan jullie het ver****en x)
 

DeletedUser25546

Gast
Dit wordt dus geen goud wereld, als je niet meegroeit ben je binnen een paar dagen na de bb
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser26508

Gast
Mensen onthoud wel dat dit een hoge snelheid is, dus als je nu 8 uur overname gaat doen, dan wordt de verhouding wel een beetje scheef.
Daarom heb ik 7 gestemd ;)
 

DeletedUser24673

Gast
Gooi de belegering tijd maar naar 8uur

of de NB inkortte anders is het niet te doen en gaan er alleen maar overnames in de NB zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24673

Gast
Over verhouding gesproken, heel snelle wereld maar een lange nb ? Ligt het aan mij of klopt hier iets niet aan ? doe gewoon de nb
van
1:00 tot 6:00
 

DeletedUser22289

Gast
Pluspuntje voor de meeste, ik begin niet op deze wereld snelheden zijn me ietsje te snel
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser24798

Gast
Woow alles perfect gewoon helaas weer jammer van oud veroveringssysteem :O
Krijg ik weer massaal nb aanvallen van 3 dubbele grotere spelers en volgende ochtend is me dorp weg gewoon omdat moraal ook niet actief is.

Tjsa als dit nu de engelse server was
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser19428

Gast
Als je Helena meestuurt met je belegering scheelt dit al enorm in de belegeringstijd
Als Helena vrij hoog staat kun je binnen de nachtbonus al een stad veroverd hebben
 

DeletedUser9969

Gast
Waarom belegering ? We hebben net een wereld met dit veroveringssysteem gehad, kunnen jullie het anders niet veranderen naar opstand ? De vorige wereld met opstand is voor de meeste niet zo goed gelukt en willen dan ook opnieuw beginnen. Het is veel leuker als de veroveringssystemen eens omwisselen per nieuwe wereld.

Mvg

treebeard
 
Neem geen deel aan de discussie duur belegering of duur NB wat mij betreft gewoon zonder NB.

Wel leuk aan deze manier van Enquête is dat je kan zien dat er spelers zijn die met meerdere forumaccounts stemmen.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser19428

Gast
Waarom belegering ? We hebben net een wereld met dit veroveringssysteem gehad, kunnen jullie het anders niet veranderen naar opstand ? De vorige wereld met opstand is voor de meeste niet zo goed gelukt en willen dan ook opnieuw beginnen. Het is veel leuker als de veroveringssystemen eens omwisselen per nieuwe wereld.

Mvg

treebeard

Ben ik met je eens ik had ook gehoopt op een wereld met de zelfde instellingen als deze en dan met het opstand systeem mede ook omdat de wereld Ithaka die bijna precies de zelfde instellingen had onlangs gesloten is en de wereld Cor. die ook snel is op het punt staat gesloten te worden.

en ik meende ergens gelezen te hebben dat inno-games steeds meer over wil gaan op het nieuwe systeem en dat er steeds minder werelden zullen worden geopend met het oude systeem, dus ik begrijp deze keuze niet helemaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25975

Gast
Er zijn ook 2 werelden met opstandssysteem achter elkaar uitgekomen (Rethymnos en Pella), waarom niet met belegering?
 

DeletedUser24673

Gast
Ben ik met je eens ik had ook gehoopt op een wereld met de zelfde instellingen als deze en dan met het opstand systeem mede ook omdat de wereld Ithaka die bijna precies de zelfde instellingen had onlangs gesloten is en de wereld Cor. die ook snel is op het punt staat gesloten te worden.

en ik meende ergens gelezen te hebben dat inno-games steeds meer over wil gaan op het nieuwe systeem en dat er steeds minder werelden zullen worden geopend met het oude systeem, dus ik begrijp deze keuze niet helemaal

Stop toch met dat gehuil dat je een opstand wereld wilt het is nu belegering niks aan te veranderen.
 

DeletedUser16774

Gast
Een belegering is gewoon veel leuker om mee te spelen dan een opstand.
 
Bovenaan