• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wereld Wonderen

  • Topicstarter DeletedUser12955
  • Startdatum

DeletedUser12955

Gast
Vraag:

Als je 4 van de 7 Wereld Wonderen af hebt, dan heb je gewonnen.. Wat gebeurd er dan?

Kan een van de WW's dan toch nog weer terug naar 9 als er een stad wordt afgepakt?
 

DeletedUser

Gast
weet niet. heb ik ook al gevraagd maar een beetje vaag antwoord
 

DeletedUser3865

Gast
Ja, dat kan nog steeds.

En als er een alli gewonnen heeft wordt de wereld gesloten als er minder dan 1000 spelers op zitten.
 

DeletedUser

Gast
wat gebeurd er dan nadat er een ally 4 ww's heeft?
 

DeletedUser

Gast
wow leuk zeg :/ krijg je een leuke award :mad: heb al 2 leuke WW awards :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Het is niet minder dan 1000 spelers. Maar minder dat 300 spelers. Lees deze aankondiging eens door.
 

DeletedUser

Gast
Ja, dat kan nog steeds.

En als er een alli gewonnen heeft wordt de wereld gesloten als er minder dan 1000 spelers op zitten.

Dit klopt niet; een wereld sluit (geen registratie meer nodig) als het tijdperk van de wereldwonderen is aangebroken. Als een alliantie 4 wereldwonderen kan voltooien, krijgen ze inderdaad een leuke award, waarmee ze ook toegang krijgen tot de heldenwereld (ook als ze "Heldhaftige strateeg" als award niet hebben).
De wereld stopt pas na een aftelperiode, die start als er minder dan 300 spelers zijn op die wereld.
 

DeletedUser3865

Gast
Het is niet minder dan 1000 spelers. Maar minder dat 300 spelers. Lees deze aankondiging eens door.
Ik bedoelde sluiten voor inschrijven, volgens mij had ik daar eerst over gelezen met iets van 1000 spelers. Geen idee wat daar dan mee is gebeurt.
Dit klopt niet; een wereld sluit (geen registratie meer nodig) als het tijdperk van de wereldwonderen is aangebroken. Als een alliantie 4 wereldwonderen kan voltooien, krijgen ze inderdaad een leuke award, waarmee ze ook toegang krijgen tot de heldenwereld (ook als ze "Heldhaftige strateeg" als award niet hebben).
De wereld stopt pas na een aftelperiode, die start als er minder dan 300 spelers zijn op die wereld.
Ik had echt eerst ergens 1000 spelers gelezen, is dat dan weer verandert?
 

DeletedUser12955

Gast
Vraag:

Als je 4 van de 7 Wereld Wonderen af hebt, dan heb je gewonnen.. Wat gebeurd er dan?

Kan een van de WW's dan toch nog weer terug naar 9 als er een stad wordt afgepakt?

Maar dit was mijn vraag en daar is nog niet echt antwoord op gekomen..
 

DeletedUser

Gast
Ik bedoelde sluiten voor inschrijven, volgens mij had ik daar eerst over gelezen met iets van 1000 spelers. Geen idee wat daar dan mee is gebeurt.

Ik had echt eerst ergens 1000 spelers gelezen, is dat dan weer verandert?

Er zijn veel discussies geweest en meerdere keren wat geroepen.

Toen heeft Kroenuh de knoop door gehakt en de 300 officieel geworden.
 

DeletedUser11295

Gast
Je krijgt een award thats it en dan is het weer verder met veroveren :D
 

DeletedUser

Gast
je krijgt ook ruimte voor 50 gunsten extra op de heldenwereld (in plaats van 500 max. nu 550)
tenminste dat heb ik ergens gelezen ...
 

DeletedUser

Gast
In de wiki guide staat er wat over.

Als de wereldwonderen race voorbij is. Gaat het spel verder zoals daarvoor. Totdat er minder dan 300 spelers zijn. Dan wordt de spelwereld gesloten.
 

DeletedUser

Gast
Maar dit was mijn vraag en daar is nog niet echt antwoord op gekomen..

Je kan doorspelen, elk WW kan weer terug naar 9.

Als je alle 7 WW`s in handen hebt ben je de echte winnaar van de wereld, er zit een klein verschil tussen 4 en 7 WW`s bezitten.
 
Bovenaan