• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Zakynthos

DeletedUser29574

Gast
De spelwerelden worden altijd op een onbekend tijdstip gestart om het eerlijk te houden. Maar ze starten altijd tussen 09u en 17u, zijn dit dan de kantooruren? Zou lit zijn moest er is eentje midden in de nacht starten bv :D

De start is "In de loop van de dag", ik denk niet dat midden in de nacht daaronder valt ..
 

DeletedUser29138

Gast
De spelwerelden worden altijd op een onbekend tijdstip gestart om het eerlijk te houden. Maar ze starten altijd tussen 09u en 17u, zijn dit dan de kantooruren? Zou lit zijn moest er is eentje midden in de nacht starten bv :D

Goeie vraag, Ik heb geen idee eerlijk gezegd.
 

DeletedUser1680

Gast
De spelwerelden worden altijd op een onbekend tijdstip gestart om het eerlijk te houden. Maar ze starten altijd tussen 09u en 17u, zijn dit dan de kantooruren? Zou lit zijn moest er is eentje midden in de nacht starten bv :D
Mee eens, het is niet eerlijk voor de werkende mens haha.
 

DeletedUser29007

Gast
Een dag heeft naar mijn weten nog altijd 24 uren. Start is steeds tussen dezelfde uren, compleet eerlijk kan je het dan niet noemen :)

PS: Juno ben jij dat op die foto? Want dan mag je je snap wel even droppen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28974

Gast
Maar hoezo zitten er al 4 spelers en 1 alliantie
unknown.png
 

DeletedUser29687

Gast
Ja klopt, mag hopen dat ze die accounts weghalen voordat de wereld online gaat, anders zijn de eerste spelers in de top 10 vast bekend
 
Bovenaan