• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wereldwonderen Hyperborea

DeletedUser

Gast
Hey,

Even een vraagje, hoe gaat 't met de wereldwonderen op Hyperborea aangezien je geen vijandelijke steden kunt veroveren...

Grtz
 

DeletedUser12379

Gast
Waarom zouden ze wereldwonderen invoeren in deze wereld?
Als je logisch nadenkt weet je dat er zeker ganse eilanden zullen zijn die door 1 alliantie kunnen worden ingenomen (helemaal).
Stel dat er dan toch ww's worden ingevoerd, is het slechts een kwestie van tijd wanneer de WW's hun 7e level hebben. Vernielen van WW's gaat niet.
Stel: jouw alliantie heeft 6/7 WW's en 1 WW is nog in andermans handen (maar het is eigenlijk zo een kleine alliantie die toevallig succes heeft gehad).
Het enige wat je kan doen is hopen dat iemand van die alliantie inactief wordt en dan is hun WW vernield en kan de grote alliantie doorgaan.

Als je alle nadelen van het niet veroveren en WW's naast elkaar zet, denk ik dat we kunnen vaststellen dat WW's invoeren zinloos is.


Dusja, om een lang verhaal kort te maken :D, volgens mij zijn er inderdaad geen WW's
 

DeletedUser

Gast
Er zijn geen wereldwonderen op deze wereld. Dit heb ik gehoord van een zeer goed ingelichte bron :p
 
Bovenaan