• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wereldwonderen

DeletedUser

Gast
Als er twee allianties zijn die hetzelfde wereldwonder uitbreiden van 9 naar 10, wat gebeurt er dan? Als de ene alliantie het WW afkrijgt, wordt de bouw van de ander gestopt, maar wat gebeurt er met de geïnvesteerde grondstoffen?
 

DeletedUser11295

Gast
Als alliantie A de WW af heeft (level 10) voordat alliantie B de bouw heeft aangezet dan blijft de GS erin zitten en kunnen ze de bouw niet aanzetten. Als alliantie B de bouw al heeft aangezet dan heb ik geen idee.
 

DeletedUser

Gast
Als alliantie A de WW af heeft (level 10) voordat alliantie B de bouw heeft aangezet dan blijft de GS erin zitten en kunnen ze de bouw niet aanzetten. Als alliantie B de bouw al heeft aangezet dan heb ik geen idee.

Dat eerste geval was duidelijk terug te vinden op de wiki, juist dat tweede geval is eigenlijk nergens te vinden :s

vervalt de bouw+gs

Ok, bedankt. Tenzij iemand het hier niet mee eens is, is het mij duidelijk.
 
Bovenaan