• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Werkbalk Boerendorpen

DeletedUser

Gast
Hey,

Bij de instellingen kan je werkbalk gaan aanpassen. Ik vroeg me af of het al dan niet kan om je werkbalk aan te passen dat je zo via je je werkbalk je overzicht boerendorpen (via kapitein) direct te zien krijgt zonder dat andere balkje, ik misklik namelijk veel of als ik met laptop werk zonder muis moet ik altijd gaan mikken :p.

Normaal gezien kan je een nieuw onderdeel toevoegen met de java-code en zo. zoals deze: javascript:Layout.buildingWindow.open('docks')

Voor het overzicht boerendorpen weet ik die echter niet.

Dank bij voorbaat,
Boa
 

DeletedUser15496

Gast
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Denk dat die optie er nog niet is en dat het is een idee moet zijn ipv een vraag
 

DeletedUser15496

Gast
Dan zou eventueel iemand anders op dit forum moeten kijken en of hij het met mij eens is en anders moet hij weten hoe het kan :)
 

DeletedUser

Gast
Heb je op de wiki gezocht? Op deze pagina: http://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Snelkoppelingsbalk vind je een mooi overzichtje van de meestegebruikte javascript-linkjes. Helemaal onderaan de tabel staat de code voor het boerendorpenoverzicht.

Code:
[COLOR=#000000][FONT=Verdana]javascript:Layout.wnd.Create(Layout.wnd.TYPE_FARM_TOWN_OVERVIEWS,"Farming Town Overview");void(0)[/FONT][/COLOR]
 

DeletedUser

Gast
Oeps ja. Had daar al gezocht maar er blijkbaar over gekeken.

Hartelijk dank!

Hier mag een slotje op!
 
Bovenaan