• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wie help deze oude kraker?

DeletedUser14238

Gast
Heloooooooooo there,

wel, dit is lang geleden. Een goed jaar gok ik?
Nu dat het zomer is dacht ik, waarom kijk ik niet nog eens op het grepolis forum en kijk ik hoe het spel nu in elkaar zit. En goedendag, hoeveel werelden hebben jullie nu al? o_O :D

Sinds het al meer dan een jaar is sinds ik grepo deftig heb gespeeld( al dan niet langer...) vroeg ik mij af of er 1. nog enkele van mijn oude vrienden hier nog actief zijn?, en 2. of iemand me zin heeft uit te leggen welke grote veranderingen erzijn geweest en of er mensen nog eens met mij willen starten op een nieuwe wereld ^^

Groetjes, Farmy, aKa Mathijs.
 

DeletedUser

Gast
Vast wel, ik heb geloof ik ooit met jouw in een alliantie gezeten maar ik weet zelf niet eens meer onder welke naam.


Je kunt je misschien bij onze alliantie komen op wereld ithaka, ik ben daar met een hoop ervaren spelers overnieuw begonnen omdat die wereld mooie instellingen heeft.

Laat maar weten of je interesse hebt, ;)
 

DeletedUser14238

Gast
Vast wel, ik heb geloof ik ooit met jouw in een alliantie gezeten maar ik weet zelf niet eens meer onder welke naam.


Je kunt je misschien bij onze alliantie komen op wereld ithaka, ik ben daar met een hoop ervaren spelers overnieuw begonnen omdat die wereld mooie instellingen heeft.

Laat maar weten of je interesse hebt, ;)

Jij bent aangemeld op september 2013 dus met die acc zal het zeker niet geweest zijn ;)

En bedankt, maar als ik nog eens speel, wil ik liefst op een nieuwe wereld beginnen, de dag zelf, wanneer iedereen nog 0 heeft :D
 

DeletedUser

Gast
Klopt, zeker niet met dit account.

Wie weet zie ik je dan nog eens op een toekomstige wereld, er zijn verder best veel veranderingen geweest aan dit spel denk dat je t wel interessant zult vinden.
 

DeletedUser14238

Gast
Klopt, zeker niet met dit account.

Wie weet zie ik je dan nog eens op een toekomstige wereld, er zijn verder best veel veranderingen geweest aan dit spel denk dat je t wel interessant zult vinden.

Nja, daar ben ik nog niet zo van overtuigd haha ;).
Vroeger leek het me toch simpeler, niet...?
Nu zijn er toch veel nieuwe "rare"? dingen bijgekomen, ach ik zal het maar eens moeten bekijken.

Note: Bij nader inzien, is het al 2 jaar geleden dat ik gespeeld heb, dusjaaa...
 

DeletedUser199

Gast
Heloooooooooo there,

wel, dit is lang geleden. Een goed jaar gok ik?
Nu dat het zomer is dacht ik, waarom kijk ik niet nog eens op het grepolis forum en kijk ik hoe het spel nu in elkaar zit. En goedendag, hoeveel werelden hebben jullie nu al? o_O :D

Sinds het al meer dan een jaar is sinds ik grepo deftig heb gespeeld( al dan niet langer...) vroeg ik mij af of er 1. nog enkele van mijn oude vrienden hier nog actief zijn?, en 2. of iemand me zin heeft uit te leggen welke grote veranderingen erzijn geweest en of er mensen nog eens met mij willen starten op een nieuwe wereld ^^

Groetjes, Farmy, aKa Mathijs.

Ik kan me niet herinneren dat jij ooit deftig Grepolis hebt gespeeld x)
Maar je mag me ofc altijd aanspreken op skype.
 

DeletedUser

Gast
Heloooooooooo there,

wel, dit is lang geleden. Een goed jaar gok ik?
Nu dat het zomer is dacht ik, waarom kijk ik niet nog eens op het grepolis forum en kijk ik hoe het spel nu in elkaar zit. En goedendag, hoeveel werelden hebben jullie nu al? o_O :D

Sinds het al meer dan een jaar is sinds ik grepo deftig heb gespeeld( al dan niet langer...) vroeg ik mij af of er 1. nog enkele van mijn oude vrienden hier nog actief zijn?, en 2. of iemand me zin heeft uit te leggen welke grote veranderingen erzijn geweest en of er mensen nog eens met mij willen starten op een nieuwe wereld ^^

Groetjes, Farmy, aKa Mathijs.

Stef is er niet meer hoor Mathijs ;) :p
 

DeletedUser14238

Gast
Ik kan me niet herinneren dat jij ooit deftig Grepolis hebt gespeeld x)
Maar je mag me ofc altijd aanspreken op skype.

Bedankt Trist :D
Maar ik bedoel met "deftig", echt geprobeerd, en dus niet 3 dagen en stoppen haha :p
En hey, op Alpha/Beta/Delta heb ik wel echt deftig gespeeld hoor haha, maar dat was toen onder andere naam. Ducks for days ;) En IB van Delta was ook nog een mooie tijd.

Maar toch, leuk je nog eens te zien!
 

DeletedUser

Gast
(Ik heb je topic verplaatst naar Vragen & Hulp omdat het hier meer op haar plaats is dan bij Speldiscussies.)

Welkom terug :)
 

DeletedUser

Gast
Hoopte dat mensen eindelijk klaar waren met dat spel :(

Maaruh je naam komt me wel bekend voor
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Speelde jij op nu (zoals genietje ook vroeg :p)?
 

DeletedUser14238

Gast
(Ik heb je topic verplaatst naar Vragen & Hulp omdat het hier meer op haar plaats is dan bij Speldiscussies.)

Welkom terug :)

Thanks, ik wist niet goed waar ik het moest zetten ;)

Hoopte dat mensen eindelijk klaar waren met dat spel :(

Maaruh je naam komt me wel bekend voor
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Speelde jij op nu (zoals genietje ook vroeg :p)?

Goh uhm, ik weet nog dat ik op sigma en ksi nog heb gespeeld. Alliantie zonder naam, dat was mijn premade op 1 van die 2. Was nog met Stef, bull, jan coulomd, longisland,...

De wereld Nu weet ik niet zeker, maar het kan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
stef van steffan?
ksi heb ik gespeeld daar ken ik je niet van, Nu was met Anarchy als dat je niet bekent voor komt heb je er denk ik niet gespeeld.
Ik ben Anthony trouwens misschien doet dat iets branden
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser14238

Gast
stef van steffan?
ksi heb ik gespeeld daar ken ik je niet van, Nu was met Anarchy als dat je niet bekent voor komt heb je er denk ik niet gespeeld.
Ik ben Anthony trouwens misschien doet dat iets branden
smiley_emoticons_idea2.gif
Gewoon Stef van Stef ;).
 

DeletedUser14238

Gast
Stef de Killer,
maar dat is voor je tijd :p

He Matthijs,
hoe gaat het? :)
Hey ijzer, jou ken ik nog wel ;)

En inderdaad, dit is al van 2+jaar geleden, dat waren pas tijden haha :). Zelf als mocht ik toen bv niet hoog staan, de sfeer was er altijd ;)
 

DeletedUser14238

Gast
Stef de Killer, was dat niet die kerel met bakken goud die veel nr1 stond? :O

En die van die tutorials maakte? :p

"Bakken goud" mag je nu niet gaan overdrijven, soms.
En die had gewoon alle tijd 's nachts ;).
En ja die heeft tuto's gemaakt, goede zelfs. Goede kerel, nog veel plezier mee ;)
 
Bovenaan