• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wie help deze oude kraker?

DeletedUser

Gast
Misschien in zijn tijd elite maar denk niet dat hij tegenwoordig nog zo zou worden geprezen.

En ik ken hem wel alleen niet persoonlijk speel al sinds 2010.
 

DeletedUser14238

Gast
Misschien in zijn tijd elite maar denk niet dat hij tegenwoordig nog zo zou worden geprezen.

En ik ken hem wel alleen niet persoonlijk speel al sinds 2010.

Kijk, moest hij opnieuw beginnen zou hij geen moeite hebben om nummer 1 te halen op een nieuwe wereld, en daar te blijven tot hij het beu is.
Mensen met tijd en goud en ervaring kunnen dat ;), maar je mag je eigen mening hebben.
 

DeletedUser

Gast
Times have changed darling, als hij op nummer 1 wilt staan moet hij een tweede baan gaan vinden om fanaten als dreemersen of hells gate van de troon te stoten. Zeker met de vele veranderingen kost het hem tijd om te acclimatiseren en deze tijd is tegenwoordig duur.
Ik wil niks zeggen over hoe goed hij was want dat kan hij ook zeker zijn maar tegenwoordig speelt 30% meer met goud en de top is aan het verschuiven ik gok dat hij een mooie top5 plek kan halen misschien zelfs even een nummer 1 plek maar dat zal dan tegen het eind van de wereld zijn.
 

DeletedUser22651

Gast
Times have changed darling, als hij op nummer 1 wilt staan moet hij een tweede baan gaan vinden om fanaten als dreemersen of hells gate van de troon te stoten. Zeker met de vele veranderingen kost het hem tijd om te acclimatiseren en deze tijd is tegenwoordig duur.
Ik wil niks zeggen over hoe goed hij was want dat kan hij ook zeker zijn maar tegenwoordig speelt 30% meer met goud en de top is aan het verschuiven ik gok dat hij een mooie top5 plek kan halen misschien zelfs even een nummer 1 plek maar dat zal dan tegen het eind van de wereld zijn.

Hells gate=Voetballerke :O
Nope, daar moet je heel veel goud voor gebruiken om die in te halen
 

DeletedUser14238

Gast
Times have changed darling, als hij op nummer 1 wilt staan moet hij een tweede baan gaan vinden om fanaten als dreemersen of hells gate van de troon te stoten. Zeker met de vele veranderingen kost het hem tijd om te acclimatiseren en deze tijd is tegenwoordig duur.
Ik wil niks zeggen over hoe goed hij was want dat kan hij ook zeker zijn maar tegenwoordig speelt 30% meer met goud en de top is aan het verschuiven ik gok dat hij een mooie top5 plek kan halen misschien zelfs even een nummer 1 plek maar dat zal dan tegen het eind van de wereld zijn.
Als je werkelijk erbij was in 2010/11/12 dan weet je best dat toen ook al met tonnen goud werd gesmeten door bepaalde spelers ^^
Maar iedereen weet, dat ook al heb je tonnen goud, als je alleen staat of geen goede back-up hebt, of niets van strijd kent, dat je er ook onderuit gaat, dus goud zal je in het begin vooral helpen. In mijn ogen valt dat voordeel later af.
 

DeletedUser

Gast
Als je werkelijk erbij was in 2010/11/12 dan weet je best dat toen ook al met tonnen goud werd gesmeten door bepaalde spelers ^^
Maar iedereen weet, dat ook al heb je tonnen goud, als je alleen staat of geen goede back-up hebt, of niets van strijd kent, dat je er ook onderuit gaat, dus goud zal je in het begin vooral helpen. In mijn ogen valt dat voordeel later af.

Ik was er snap niet echt wat je nou probeert te zeggen met dat het voor mijn tijd etc. was, als ik zeg dat ik er toen ook al was dan mag je dat best geloven. Nu heb ik speciaal voor jou mijn datum van registratie opgezocht.
74bfdfa2a3ecb0cd00abe80fb470004a.png

In ieder geval, in die tijden werd er aanzienlijk minder met goud gesmeten dan de top nu kan doen. En ze staan er ook niet alleen voor en hebben ook zeker ervaring. Alleen ben ik niet hier om hun te verdedigen maar om tips te geven aan jou wat nu een beetje off topic aan het gaan is.


Hells gate=Voetballerke :O
Nope, daar moet je heel veel goud voor gebruiken om die in te halen

Sinds wanneer :O
 

DeletedUser14238

Gast
Ik was er snap niet echt wat je nou probeert te zeggen met dat het voor mijn tijd etc. was, als ik zeg dat ik er toen ook al was dan mag je dat best geloven. Nu heb ik speciaal voor jou mijn datum van registratie opgezocht.
74bfdfa2a3ecb0cd00abe80fb470004a.png

In ieder geval, in die tijden werd er aanzienlijk minder met goud gesmeten dan de top nu kan doen. En ze staan er ook niet alleen voor en hebben ook zeker ervaring. Alleen ben ik niet hier om hun te verdedigen maar om tips te geven aan jou wat nu een beetje off topic aan het gaan is.




Sinds wanneer :O

1. Ik probeer helemaal niet te zeggen dat je toen niet speelde, ik zeg gewoon, dat er toen ook met goud werd gesmeten, welliswaar door een minder grote groep.
2. Ik zie niet in waarom en welke tips je mij aan het geven bent.
 

DeletedUser

Gast
Tips is inderdaad niet het goede woord, maar je wilde wel bijgepraat worden en dit probeerde ik te doen maar ik heb er nu niet meer zo zin in aangezien je vrij heftig reageert.
Überhaupt mensen die hun argumenten gaan nummeren kan ik niet goed tegen. In ieder geval succes en probeer minder arrogant voor te komen want misschien ben je dit niet en dan krijgen mensen, zoals ik nu, een verkeerde indruk.

ED: Je zegt letterlijk "Als je er werkelijk bij was in 2010/11/12..."
En ik weet heel goed wat je daarmee bedoeld, je trekt daarmee in twijfel of ik toen al hier was dus ja.
 

DeletedUser14238

Gast
Tips is inderdaad niet het goede woord, maar je wilde wel bijgepraat worden en dit probeerde ik te doen maar ik heb er nu niet meer zo zin in aangezien je vrij heftig reageert.
Überhaupt mensen die hun argumenten gaan nummeren kan ik niet goed tegen. In ieder geval succes en probeer minder arrogant voor te komen want misschien ben je dit niet en dan krijgen mensen, zoals ik nu, een verkeerde indruk.

Inderdaad, maar ik heb nog altijd geen extra info via anderen gekregen omtrent veranderingen die gebeurt zijn ingame, zoals ik zie op juktas artemis, en al die nieuwe opdrachten etc.

Achja, als ik zo overkom dan is het zo, maar dit zijn totaal geen heftige antwoorden.
 

DeletedUser

Gast
Dat had ik wel gezegd tegen je hoor ;)
Nog een laatste, er is momenteel een vrij leuk event genaamd "Thracische Verovering". Normaal krijgen we altijd het zelfde event met een net wat andere context nu is het helemaal omvergeworpen en moet je bij dit nieuwe event een leger huurlingen gebruiken om slagvelden te winnen. Hiermee krijg je dan beloning zoals de felbegeerde Scherpzinnigheid (voor een x aantal uur worden alle verdiende gp verdubbeld).
Maar ook nieuwe beloningen die voor de helden gunstig zijn.
Wat ons brengt bij ook een grote nieuwe verandering, tegenwoordig zijn er Helden toegevoegd aan elke nieuwe wereld. Je kan altijd 1 held per stad in zetten, deze helden hebben een bepaalde invloed op deze stad. Elke held heeft zijn eigen invloed, zo heb je de held Andromeda die ervoor zorgt dat je grondstofproductie met 18% omhoog gaat. Vervolgens kan je deze held upgraden door het gebruik van munten der wijsheid of munten des oorlogs, deze munten behaal je door het goed of slecht uitvoeren van een eilandopdracht.
Andromeda is een van de minst gewaardeerde helden maar je hebt ook de held Orpheus, deze geeft een kans van 33% (of hoger dus als je hem upgrade) om alle verdiende cultuurpunten te verdubbelen.
Als je wordt aangevallen of gaat aanvallen vecht je held ook mee als deze sneuvelt is hij voor een bepaalde tijd uitgeschakeld en is zijn effect op de stad verdwenen.

Wat dus ook nieuw is dat bepaalde game features van de Heldenwerelden (inmiddels niet meer bestaand) naar de nieuwe krijgers werelden gaan. Dit is dus een nieuwe god, artemis en een uitgebreide academie met dus meer onderzoeken.

Verder zijn er nog veel meer nieuwe dingen maar ik ga nu lunchen.


Hoe kom je daar bij
smiley_emoticons_irre4.gif


Wolfpack is Hells Gate, misschien toch het AF eens wat zorgvuldiger lezen.

Haha zei dit ook al tegen aran op skype :p
 

DeletedUser

Gast
Kossos komt wel binnenkort dus misschien kan je juktas nu als proefwereld gebruiken om in Kossos je echt return te maken ;)
 

DeletedUser14238

Gast
Kossos komt wel binnenkort dus misschien kan je juktas nu als proefwereld gebruiken om in Kossos je echt return te maken ;)

Dat zou ik inderdaad een tof plan vinden ;)
Ben nu wat aan het uitzoeken op Juktas, wat me direct verraste is de snelheid? o_O
Is dit nu altijd zo, of specifiek deze wereld? Ik weet niet of ik het leuk of stom vind dat alles in het begin in 1,2,3 klaar is :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
De beginnersopdrachten zijn ook verbeterd dus hierdoor kom je vrij snel bij de eerste 1000 punten, de wereldsnelheid is volgens mij 2,5 uit mijn hoofd dit is dus bijna het snelst aangezien 3 de max is. Kossos wordt zoiezo langzamer aangezien Ithaka (de wereld voor Juktas) ook al snel was (3).
 

DeletedUser

Gast
Ifarm2much...

Ik heb ook op Ksi gespeeld. Van het begin tot het bittere eind zelfs.

Volgens mij zat jij bij "een vijand van Nos Mundum Vincemus" maar ik zou niet meer weten waar.
 
Bovenaan