• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Wie is de Mol? #10

DeletedUser26399

Gast
Nou, ik kom niet op Skype dus... Jullie willen dat ik meedenk, wel geef mij dan de info en in het topic, want anders bestempel ik het als vals en ga ik nog wat langer wachten.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Graecus, een hele groep hoeft zich niet aan jou aan te passen. Ik heb er geen probleem mee dat je geen Skype wil, maar ga dan niet zeiken als je niet alle info krijgt. Stuur het nu maar op, anders winnen we maar 400 euro bij deze opdracht terwijl we 600 hadden kunnen winnen.
 

DeletedUser26399

Gast
Nou, ik heb tijd en ik heb er geen probleem, dit is een forum spel dus. Daarbij als ik me uitschrijf is het spel omzeep.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nou, ik heb tijd en ik heb er geen probleem, dit is een forum spel dus. Daarbij als ik me uitschrijf is het spel omzeep.
Dat zou alleen zo zijn wanneer je mol was en we hebben met z'n allen gesmeekt aan de spelleiders om je geen mol te maken.
Dus ik hoop dat het spel dan niet echt om zeep is.
 

DeletedUser23442

Gast
Nou, ik heb tijd en ik heb er geen probleem, dit is een forum spel dus. Daarbij als ik me uitschrijf is het spel omzeep.
Nee op deze manier werkt het wel wou je zeggen x)

Je verpest gewoon het hele spel met dit gedrag, en als je niet wilt dat dat op een vervelende manier aangepakt moet worden zou het erg prettig zijn als je niet zo kinderachtig doet en gewoon meewerkt.

Als Skype echt een probleem voor je is en je het zonder de skypeinfo ook niet kunt is dat heel vervelend, maar is dit spel gewoon niet geschikt voor je.
Dus schrijf je uit of doe normaal mee, maar niet dit gezeur iedere opdracht opnieuw, dank je wel
 

DeletedUser26399

Gast
Nou, voor zover ik weet is het een forumspel, geen skypespel. Ik kan idd geen skype aanmaken. Als jullie nu gewoon die tips geven, is ook beter voor jullie als ik kan meedenken.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nou, voor zover ik weet is het een forumspel, geen skypespel. Ik kan idd geen skype aanmaken. Als jullie nu gewoon die tips geven, is ook beter voor jullie als ik kan meedenken.

Uit principe al ben ik niet bereid je de tips te geven op het moment.
 

DeletedUser23442

Gast
Tip 1 was:

Wat heeft wortels die niemand ziet,
Is hoger dan bomen,
Rijst op in 't verschiet,
Zonder hoger te komen?


Tip 2 was:

Dertig witte paarden op een heuvel rood,
Eerst kauwen ze,
Dan stampen ze,
Dan staan ze als de dood.


En nu meewerken en snel
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tbh geef ik in deze discussie wel Graecus gelijk hoor boyz x)
Mocht je nog meer uitleg nodig hebben Griek, pm maar.
 

DeletedUser26399

Gast
Ja, enkel nu pas antwoord gehad

Het te verdienen bedrag is hoger dan de postcode van Graecus.

Mijn echte postcode heb ik niet opgegeven, vond niet dat ze dat moeten weten, moest getal tussen 1000 en 9999 zijn, ik heb 1000 genomen, dus we kunnen nu nog 2 keer veilig 200 eringooien.

En jas, geef de correcte hints, in jullie gespam over badschiuim en prostitutie vind je dat niet terug.
 

DeletedUser23442

Gast
Eerdere hints waren dat het onder de 30x24 moest blijven en veilig boven een bedrag kon wat we al gehaald hebben nu zo uit mn hoofd

Correct me if im wrong
 

DeletedUser23442

Gast
Ja, enkel nu pas antwoord gehad

Het te verdienen bedrag is hoger dan de postcode van Graecus.

Mijn echte postcode heb ik niet opgegeven, vond niet dat ze dat moeten weten, moest getal tussen 1000 en 9999 zijn, ik heb 1000 genomen, dus we kunnen nu nog 2 keer veilig 200 eringooien.

En jas, geef de correcte hints, in jullie gespam over badschiuim en prostitutie vind je dat niet terug.

Het lijkt me alleen wel onwaarschijnlijk dat jij iets moet doen met je eigen info.

Het idee van deze opdracht is dat je met elkaars info aan de slag moet

Zeker weten dat dat de hint was?
 
Bovenaan