• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Wie is de Mol? #10

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb ook een witte kaas, wordt wel vaker gebruikt bij het eten koken maar ik zou de naam zo niet weten.

Tevens: Ricotta.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik heb zo die ene kaas die wij hier thuis nog best vaak op spaghetti doen. Maar niet zo de strooikaas, eerder zo de blok kaas die je dan met een kaasrasp afraspt. Zodat je dan doorschijnende, dunne schilfers krijgt. Geen idee wat dat is.

Owja iemand heeft 'Gorgonzola', geen idee wat dat is.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb zo die ene kaas die wij hier thuis nog best vaak op spaghetti doen. Maar niet zo de strooikaas, eerder zo de blok kaas die je dan met een kaasrasp afraspt. Zodat je dan doorschijnende, dunne schilfers krijgt. Geen idee wat dat is.

Owja iemand heeft 'Gorgonzola', geen idee wat dat is.
Parmazaanse kaas?

Die wat hardere?

En ik geloof dat gorgonzola van die kaas is met blauw spul erin en dus mijn kaas
 

DeletedUser23442

Gast
Dat zou ook mijn gok zijn, maar ik weet tbh niet helemaal zeker wat Parmazaan is x)

Hard, zout en geschaafd zijn het van die harde plakjes die snel kruimelen

Misschien mozarella, maar ik ben gewoon heel slecht met kazen...
Het is iig wit, rond, zacht en gaat vaak op eten geloof ik.
Als het zacht is is het zeker geen parmazaan iig

Klinkt idd wel als Mozzarella
 

DeletedUser23053

Gast
Oke ik heb een bol kaas, alleen dan is die deels uitgehold. Geen idee wat het is, ziet er echt walgelijk uit.

Provolone verder.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja ik heb echt geen idee, dus ik gok wel degene die overblijft ofzo.
 

DeletedUser23442

Gast
Maar hoe zien jullie kazen er ongeveer uit dan?

Blauw, groen, paars, lichtgeel, donker geel, rond, puntjes, blokjes, plakjes, schilvers, hard, zacht, mooi, lelijk, lekker, vies?
 
Bovenaan