• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wie of wat zijn guests?

DeletedUser

Gast
Hallo,

Zo af en toe zie ik op eilanden spelers die guest[...] heten en er is er zojuist een op mijn eiland komen vestigen. Zijn dit echte spelers die geen nickname hebben of bots?

Met vriendelijke groet,
Mesopotamian
 

DeletedUser20586

Gast
Als de mensen een link aanklikken van Grepolis, krijg je automatisch de naam guest(getal). Sommige mensen passen dit dan niet aan en houden de naam. Meestal zijn dit zeer inactieve spelers.

Ik dacht dat het zo zat, maar als iemand een toevoeging heeft, graag.
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Gastaccounts zijn accounts die worden aangemaakt met de app versie. Op het momet dat deze accounts niet meer worden gebruikt, zullen deze automatisch verdwijnen. Na een tijdje krijgen deze Gastaccounts een opdracht om een naam te kiezen, eens ze deze opdracht voltooid hebben veranderd de naam van guest... naar hun nieuwe gekozen naam.
 

DeletedUser

Gast
Gastaccounts zijn accounts die worden aangemaakt met de app versie. Op het momet dat deze accounts niet meer worden gebruikt, zullen deze automatisch verdwijnen. Na een tijdje krijgen deze Gastaccounts een opdracht om een naam te kiezen, eens ze deze opdracht voltooid hebben veranderd de naam van guest... naar hun nieuwe gekozen naam.
Dus dan kan je beter een account aanmaken op de app, want dan krijg je door die naamswijzigingsopdracht dus een extra beloning.
 

DeletedUser

Gast
Hoeveel dagen duurt het voordat ze verwijderd worden? Ik vind die inactieve gasten behoorlijk irritant...
 

DeletedUser20686

Gast
Spelers die op 175 punten blijven zullen sinds update 2.5zoveel na 2 dagen verwijderd worden. Spelers die wel activiteit hebben getoond verdwijnen een maand nadat hun laatste premium adviseur afloopt.
 

DeletedUser

Gast
Bedankt! Wat ruimte op het eiland kan geen kwaad. c:
 
Bovenaan