• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

wijsheid wb alliantie

DeletedUser

Gast
Als nieuwe speler wil ik wel proberen zoveel mogelijk spelplezier uit Grepolis te halen, en zou mezelf dus ook willen aansluiten bij een ally. Nu heb ik een uitnodiging gehad van een ally, maar deze bestaat net als ik uit nieuwe spelers. Aan de ene kant wil ik serieus dit spel spelen, en aan de ene kant is een nieuwe ally een kans of van begin af aan te groeien met medespelers in een ally, maar aan de andere kant, lijkt het mij verstandiger om te starten in een bestaande ally met leden die mij ook kunnen helpen om te groeien in het spel. Aangezien ik allies heb aangeschreven (waar ik geen antwoord op heb gekregen, ondanks dat het gelezen is) en je volgens mij maar in 1 ally kan aansluiten, vraag ik me af wat voor mij als nieuwe speler wijsheid is.

Alvast bedankt :)
 

DeletedUser

Gast
AW: wijsheid wb alliantie

de voor en nadelen heb je zelf al opgenoemd,
verder nog: als je je gaat aansluiten bij grotere alli dan staat er waarschijnlijk een puntenlimiet om binnen te kunnen, zo vallen er al een groot deel weg, een kleinere alli is meestal handiger omdat ze vaker dichter bij jou dorp liggen, een groot nadeel wel is dat het ook beginners zijn en dat er een groot deel van niet blijft spelen of veroverd zal worden.
wat beter is blijft ook voor mij een vraagteken, zorg zeker voor wat persoonlijke bondgenoten waar je goede contacten mee kan aanleggen, nodig bijvoorbeeld een persoonlijke vriend uit om het lege plaatsje naast je te komen bezetten.
 

DeletedUser

Gast
AW: wijsheid wb alliantie

het is eigelijk beter om een goede ally te hebben in je buurt waar je plezier hebt en die je ondersteunen kan maar je moet zelf een goede verdediging hebben en niet afhangkelijk zijn van anderen als die is niet online komen ben jij de pineut
 
Bovenaan