• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wiki pagina

DeletedUser

Gast
Lieve mensen,
Ik kan al weken niet meer in de Wiki pagina om HULP te vinden, ook niet als ik dit aanklik in de linkerkolom op mn spel/stadspagina, om bijv. even iets terug te vinden over bijv. een aanval, kolonisatie, veroveren, etc. Dit is voor de beginners OOK niet fijn, denk ik. Wat is de oplossing? Ligt het aan mij, of is er een andere verbinding?
James
 

DeletedUser

Gast
AW: Wiki pagina

Kan jij helemaal niet op de wiki of werkt de link gewoon niet?

Probeer anders dit eens:
[wiki]Artemis[/wiki]
Of dit:
http://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Marktplaats


Als dat niet werkt, wil je dan eens proberen of je op de anderstalige wiki's kan? Bijvoorbeeld:
De Franstalige
De Roemeense
De Engelstalige


Kan je ook zeggen met welke browser(s) je werkt en met welke browser(s) het niet/wel werkt. Kan je ook vertellen wat je precies ziet als je naar de wiki(s) surft en/of een printscreentje nemen?
 
Bovenaan