• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winterevent 2015

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
christmas logo.png
Winterevent 2015​

Beste spelers,

Van 1 december 10:00 uur t/m 31 december 23:59 uur kun je in Grepolis weer een slinger aan het rad geven tijdens het winterevent. Open de Grepolis adventskalender en aanschouw de gezegende sneeuwbol en het rad van fortuin.

Door een slinger aan het rad te geven maak je elke dag kans op beloningen zoals extra grondstoffen, eenheden, spreuken, extra populatie of zelfs winterkristallen! Weet jij 5 winterkristallen te verzamelen, dan krijg je alle premiumadviseurs gratis voor 7 dagen!

Voor meer informatie over het winterevent kun je terecht op deze wikipagina. Laat ook zeker je mening achter in dit feedbacktopic.

Namens InnoGames en het Grepolis team wens ik jullie alvast fijne feestdagen toe!

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis.nl team

Kroenuh
Community Manager
Simpel en iedereen kan deelnemen, wel zo gezellig.
 

DeletedUser20048

Gast
Maar niet origineel ;)

Maar ik moet zeggen, top dat het ook werkt op app!!
GJ
 

DeletedUser20647

Gast
Leuk om te zien dat deze altijd weer terugkomt, blijft een leuk event voor de decemberdagen !:D
 

DeletedUser19428

Gast
het pay to win is staat weer echt hoog in het vaandel bij inno.
en het wordt steeds duurder gemaakt.

Een aantal jaar geleden was het kerst event nog gratis maar ja gratis is al lang dood in grepo-land.

De events volgen elkaar steeds sneller op, dat is iets waar veel grepo spelers niet blij van worden
smiley_emoticons_frown.gif
Wanneer stopt dit nu eens? Wat staat er voor januari op de planning de Olympische spelen weer een keer?

Ik vind dit te zot voor woorden
 

DeletedUser12972

Gast
De awards zijn in ieder geval wat meer random, waardoor awards kopen wat moeilijker wordt als bij het vorige event.
 

DeletedUser

Gast
Archer en dusdavid.. vorig jaar of ik dacht zelfs vorige jaren was dit event er ook en toen werkte het ook gewoon in de app. Dat is dus niet nieuw.
 

DeletedUser20348

Gast
het pay to win is staat weer echt hoog in het vaandel bij inno.
en het wordt steeds duurder gemaakt.

Een aantal jaar geleden was het kerst event nog gratis maar ja gratis is al lang dood in grepo-land.

De events volgen elkaar steeds sneller op, dat is iets waar veel grepo spelers niet blij van worden
smiley_emoticons_frown.gif
Wanneer stopt dit nu eens? Wat staat er voor januari op de planning de Olympische spelen weer een keer?

Ik vind dit te zot voor woorden
volgens mij hebben we tot pasen rust na deze, als ik me niet vergis
 

DeletedUser20348

Gast
Ze zullen er nog wel eentje tussensmijten, 3 maand is tegenwoordig veel te lang zonder event voor inno.
dat blijkt maar weer hahaha
Vergeet het maar
je hebt eerst nog valentijnsdag en dan komt er tussendoor nog een event
de commandant van rome of zoiets
O jee, dan moet ik maar eens hard aan de slag de loterij te winnen en/of leren programmeren zodat mijn muur wel hoog genoeg is voor al dat vliegend gespuis (of een dak erop programmeren ofzo)
 

DeletedUser25006

Gast
leuk wederom een evenement, kan wel wat nieuwe beloningen gebruiken na vandaag :)
 

Nighteyess

Gamemoderator
Grepolis Team
dat blijkt maar weer hahaha
O jee, dan moet ik maar eens hard aan de slag de loterij te winnen en/of leren programmeren zodat mijn muur wel hoog genoeg is voor al dat vliegend gespuis (of een dak erop programmeren ofzo)

als ik je wat hout en steen lever, kan je mij dan ook een dak bouwen erop?
en eventueel als je toch bezig bent een balkon, of een luchtafweersysteem op het dak, werkt wat beter tegen die 10K manti's steeds
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser18356

Gast
Vergeet het maar
je hebt eerst nog valentijnsdag en dan komt er tussendoor nog een event
de commandant van rome of zoiets

Net voor het volgende event komt er toch weer een nieuwe wereld uit, kan die wereld ook meteen afgeschreven worden voor nieuwe spelers :D
 
Bovenaan