• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winterevent 2015

DeletedUser9104

Gast
Als er weer een event wordt aangekondigd:
tumblr_mqm6fgpt8W1sb3v88o1_540.png

tumblr_mqm6fgpt8W1sb3v88o2_540.png
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat het bij mij niet werkt, op geen enkele wereld. Rad opent zich wel, maar het spel blijft draaien.
 

DeletedUser25565

Gast
dat draaiding is het enigste wat werkt
kan dat rotgeval niet gewoon de prullebak in ?
is nog erger dan een nagscreen
en ik word er duizelig van!
trouwens met timen zit ie ook aardig in de weg

Ik zie niet eens dat draaiding. Bij mij komt hij niet verder dan de G die maar blijft laden. Leuk event hoor!
 

DeletedUser18250

Gast
fijn dat het werkt op app, maar op mijn laptop zit ik nog steeds te wachten tot het rondtollende grepo dingetje klaar is met rondtollen ;)) het werkt niet....
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Even ook hier:
We werken aan een oplossing, tot die tijd kun je het volgende doen om het handmatig op te lossen:

Activeer in je instellingen onder geluid alle geluiden (achterground-, effecten- & klikgeluiden). Als deze 3 actief aangeklikt zijn, werkt het rad wel. Je kunt de instellingen in z'n geheel nog steeds dempen, dat maakt verder niet uit.
 

DeletedUser20348

Gast
om de cyclus van alleen maar reageren als het niet goed is te doorbreken; bij mij werkt het tot nu toe wel :D
 

ACMML

Winnaar 10 jaar Grepolis contest
Dag 2 werkt ook bij mij niet

Graag hoor ik van de moderators wat er aan gedaan kan worden
 

DeletedUser19654

Gast
Als hij voor 10:00 uur nog niet werkt dan pas zou je ongerust moeten worden :p
 

DeletedUser25936

Gast
Op 3 werelden 3 maal die bevolkingsgroei gekregen.

Of er is iets mis met dit event of ik ben gewoon ongelukkig want die kans is 1 op 14,5 miljoen.
 

DeletedUser22561

Gast
Op 3 werelden 3 maal die bevolkingsgroei gekregen.

Of er is iets mis met dit event of ik ben gewoon ongelukkig want die kans is 1 op 14,5 miljoen.

Had ik laatste ook, helaas dan wel met versnelde troepenbeweging :confused:
 

DeletedUser25847

Gast
Ik begrijp niet hoe er een beloning in kan zitten van 34.500 grondstoffen als je pakhuis niet boven de 30.600 gaat.

Tenminste dit geldt voor werelden als Pella en Olympia.. hebben oudere werelden grotere pakhuizen?
 

DeletedUser19428

Gast
Ik begrijp niet hoe er een beloning in kan zitten van 34.500 grondstoffen als je pakhuis niet boven de 30.600 gaat.

Tenminste dit geldt voor werelden als Pella en Olympia.. hebben oudere werelden grotere pakhuizen?

Nee, dat niet, maar op werelden waar een alliantie in het ww tijdperk de piramide heeft voltooid die kunnen meer gs bergen in hun pakhuis daarmee is rekening gehouden
smiley_emoticons_weihnachtsgeschenk2.gif
 

DeletedUser25847

Gast
Nee, dat niet, maar op werelden waar een alliantie in het ww tijdperk de piramide heeft voltooid die kunnen meer gs bergen in hun pakhuis daarmee is rekening gehouden
smiley_emoticons_weihnachtsgeschenk2.gif

Dank je wel voor deze reactie.

# Feedback

Ik vind het jammer om te zien dat er beloningen in het winterevent worden toegevoegd waar 60 of minder mensen per wereld maar volledig gebruik van kunnen maken. Der is wat voor te zeggen voor de eerste 30.000 GS die je wel kan gebruiken. Maar nu heb ik het idee dat je blij gemaakt wordt met een dooie mus; je geeft een kado, maar de ontvanger mag er niet volledig gebruik van maken.
 
Bovenaan