• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #101 - How to overthrow a Kingdom

  • Topicstarter HernamewasAlice
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nee natuurlijk niet maar ik vraag me af wat voor inactievenbeleid ze gaan voeren. Dan krijgt die inactievenviller pas dag vier zijn kant te horen, dan lijkt het me geen fatsoenlijke rol.

Hoeveel mensen denk jij dat er inactief zullen zijn? Als het er vijf ofzo zijn dan is deze rol toch helemaal niet nodig, en voor hetzelfde geld meldt er zich nog een vervanger aan tijdens het potje.
 

DeletedUser

Gast
Nee natuurlijk niet maar ik vraag me af wat voor inactievenbeleid ze gaan voeren. Dan krijgt die inactievenviller pas dag vier zijn kant te horen, dan lijkt het me geen fatsoenlijke rol.

Hoeveel mensen denk jij dat er inactief zullen zijn? Als het er vijf ofzo zijn dan is deze rol toch helemaal niet nodig, en voor hetzelfde geld meldt er zich nog een vervanger aan tijdens het potje.
Enkel mensen die vervanging aanvragen worden vervangen, maar dat zal allemaal nog in het Speltopic komen te staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan