• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #103 MegaRandom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
1. Ydeger
2. Imrahil
3. GekkeBelg
4. Alice
5. Ilja
6. Kyraco
7. DutchGirl/Cynthia
8. Gekko
9. Weerwolfgek
10.Archer
11. Eli
12. Harry Hipster
13. THW
14. Rabbid
15. MoonMonkey
16. Mayco
17. Donny
18. vinie15
19. EdAtGoirle
20. Fireas
21. Genius

Vervangers:
1. gerbentjee
2. IJzer
3. De Bezem
(volgorde is van geen belang)


We werken met deze lijst. Toelichting:
- IJzervreter was het vorige potje inactief en heeft daarnaast ook een inactief verder verleden;
- Gerbentjee werd op het einde van het vorige potje inactief en had eigenlijk aan inactiviteit moeten doodvallen. Aan het einde van het voorlaatste potje was hij ook inactief;
- De Bezem heeft een inactief verleden.
 

DeletedUser

Gast
Nou kijk nu de spelerslijst er staat is hij waarschijnlijk de rollen aan het uitdelen en de betere spelleiders kiezen er voor het topic pas te openen nadat de rollen zijn verstuurd.
 

DeletedUser16774

Gast
Vervangers:
1. gerbentjee
2. IJzer
3. De Bezem
4. Initia
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik zou het persoonlijk wel handiger vinden mochten de instellingen op de eerste post staan en niet in een link in die post :x
 

DeletedUser

Gast
Ik zou het persoonlijk wel handiger vinden mochten de instellingen op de eerste post staan en niet in een link in die post :x

Tja max aantal tekens he.

Ik schrijf me toch maar in als vervanger. Vind het hier toch leuker dan TW:(
 

DeletedUser

Gast
Daar wilde ik juist over beginnen. Genius heeft 4 korte posts in 3 dagen tijd, en maar 1x gestemd. Bijgevolg wordt Genius vervangen. Dutchgirl precies hetzelfde. Ilja is nog inactiever. De eerste die reageert, mag een van hen naar keuze vervangen; hierbij krijgen PartOfTheGame en Maarten-91111 voorkeur boven anderen, omdat zij de vervangers zijn die niet waren uitgeselecteerd voor de pot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
PartOfTheGame heeft Genius vervangen. DutchGirl en Iljavelissa kunnen nog worden vervangen.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil wel, ik ben vandaag wel afwezig tot 1800, maar ik denk dat het wel moet lukken :)
 

DeletedUser

Gast
Als hij dan actief mee gaat doen
Iedereen die nu vervangen word heeft een hoop gemist
Gewoon jammer dat mensen zich inschrijven en daarna inactief zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan