• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #103: MegaRandom

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Alice was geen wolf, niet-wolven kunnen niet afschermen dunkt me, aangezien ze niet kunnen lunchen. Verder klopt het inderdaad, maar geen enkele wolf zou zo'n persoon afschermen, ook al wisten we al vrij zeker dat de wolven vrij dom waren. Desondanks zeg ik toch zelf dat het een falend doodsdrankje was, achteraf gezien?
 

DeletedUser

Gast
Falend staat tussen aanhalingstekens:O:O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Maar Alice had zichzelf van de zienering kunnen afschermen, dus het is nog steeds een falend doodsdrankje wat het leven van een arme burger gekost heeft.
Nee, ik kon mezelf niet afschermen. Moon kon dat wel, maar ik was hem vergeten vragen of hij mij wou afschermen omdat we elkaar constant misliepen.

geen enkele wolf zou zo'n persoon afschermen
Eigenlijk wel, aangezien ik op dat moment 1 van de laatste 4 uit de chat was die nog overbleef. Maarja, de wolven faalden vrij hard, waardoor dat dan weer niet gold...
 

DeletedUser

Gast
Ik beloofde Altijd Bezig dit keer het verhaaltje te schrijven, en toen zei wi-fi op mijn tablet poef en zat ik met een mobiel te tikken. Enfin. -schraapt keel-

Bezoekers van het stadje Wakkerdam zou nog steeds het winkeltje van 'Wakkerdammer kaas' opvallen. Dit keer echter niet in positieve zin, want het zag er niet meer bewoond uit. Geen wonder. De bewoners, DonFrank en EdAtGoirle, waren al lang gevallen in de strijd tegen de wolven.
RabbidRobin liep langs het winkeltje, mijmerend over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en bedenkend welke boefjes er nog meer in Wakkerdam zouden kunnen rondlopen. En plots had hij het gevoel, dat er iets niet klopte. Het duurde even voor hij hier de oorzaak van vond: er klonken geluiden uit het winkeltje, terwijl dat onbewoond hoorde te zijn. Rabbid twijfelde even, slikte toen dapper en ging behoedzaam door het deurtje naar binnen.
'Oeps,' zei Ydeger, blozend. 'Ik dacht dat we hier alleen waren.' Gekko lachte schaapachtig en probeerde zijn lichaam zo goed en kwaad als 't ging achter een tafel te verbergen.
Toen holde Initia naar binnen met de mededeling dat Alice lieveling was. Alice werd terechtgesteld en was dat ook. Het kwaad was uit Wakkerdam verdreven. Eind goed, al goed.

De goedjes hebben gewonnen!
 

DeletedUser21204

Gast
'Oeps,' zei Ydeger, blozend. 'Ik dacht dat we hier alleen waren.' Gekko lachte schaapachtig en probeerde zijn lichaam zo goed en kwaad als 't ging achter een tafel te verbergen.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken..

In elk geval, stom potje.
Had ik eindelijk de leukste rol die ik ooit heb gehad, ga ik bij de lunch verdomme gewoon dood :/
Ik was wel al via het orakel door Rabbid gezien, maar als ik lunch dag 2 zou zijn zou ik Rabbid gewoon kunnen lievelingen en was alles opgelost. En inderdaad, het ging perfect, ik werd lunch dag 2, waarschijnlijk mede door mijn inspanningen op dag 1 me als speciaaltje voor te doen.
 

DeletedUser16774

Gast
Ik was het vogeltje (oneven ziener) die twee wolven eruit heeft gewerkt. Samen met mijn trouwe partner, Rabbid natuurlijk! :)
 

DeletedUser

Gast
Ik zag nu net een berichtje dat Genade ineens geen internet meer had :$
Gelukkig kan hij op mobiel ook goede verhalen schrijven :)

Goed gespeeld allemaal.

Ik wil nog wel even mijn excuses maken voor de kleine (en grote) foutjes die ik gemaakt heb tijdens dit potje, en hoop dat jullie mij de kans willen geven om eventueel over een paar potjes weer als spelleider te mogen mee doen.
 

DeletedUser16774

Gast
Dat weet ik.

En ach, achteraf ben ik blij dat ik goedje ben gebleven.
Ik betwijfel of ik het in mn eentje met Rabbid had gehaald.



Ik blijf erbij: haat aan zieners en orakels.
Laat mij toch m'n pleziertje hebben!
 

DeletedUser

Gast
stomme rabbid xD

De avond ervoor had ik weinig keuze dan mijn claim bij hem neer te gooien. Ik verklaar meteen de Klaagmuur van dag 2 waarbij ik als martelaar zeg dat als ik dood ga, dan Fireas of Rabbid goed is. Volgende dag krijg ik ergens opeens van hem te horen dat hij me zojuist als target heeft ingestuurd en dat als ik toch goedje blijk te zijn, hij dan een wolf heeft. Dus ik balen, maar blij dat er een wolf uit zal gaan en dan blijkt hij het verkeerd te hebben geteld -.-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan