• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #116 - Kyr's Eerste Potje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Sorry hoor, maar wat was Rabbid idioot bezig met het aanvallen van Art.... Er was gewoon geen enkele mogelijkheid dat die wolf of g/s koppel was aangezien hij het koppel zelf was.
Vond het (en vind het nog steeds) een logisch doelwit voor een doodsdrank.

Er konden 2 koppels inzitten. Kans was niet groot, maar het kon wel.
Daarbij moet ik zeggen dat Art nogal faalde, ook al vond hijzelf dat ie alles was en dat iedereen hem moest volgen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Er konden 2 koppels inzitten. Kans was niet groot, maar het kon wel.
Daarbij moet ik zeggen dat Art nogal faalde, ook al vond hijzelf dat ie alles was en dat iedereen hem moest volgen.

Op 17 spelers 2 koppels doen zou gewoon idioot zijn.
 

DeletedUser

Gast
Er konden 2 koppels inzitten. Kans was niet groot, maar het kon wel.

Het kon, maar je kon ook later lynchen. Het was nogal dom, want jullie waren met 3. (Eli, Yde, Rabbid). Het zou logisch zijn dat jullie alle 3 op mij gingen, waar wij 3 (IJzer, WWG en ik) niks tegen konden doen omdat Rabbid alle macht heeft. Hij zou dus mensen aantrekken. Ons was compleet niet duidelijk waarom je als GG zo'n onnozele actie zou maken, dus dachten wij dat dit een manier was om als GS te winnen. Daarom hebben wij overlegd en besloten het drankje over je heen te gooien.

Blijkbaar waren jullie wel GG, wat dan wel resulteerde in een bewezen goedje erbij.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Het kon, maar je kon ook later lynchen. Het was nogal dom, want jullie waren met 3. (Eli, Yde, Rabbid). Het zou logisch zijn dat jullie alle 3 op mij gingen, waar wij 3 (IJzer, WWG en ik) niks tegen konden doen omdat Rabbid alle macht heeft. Hij zou dus mensen aantrekken. Ons was compleet niet duidelijk waarom je als GG zo'n onnozele actie zou maken, dus dachten wij dat dit een manier was om als GS te winnen. Daarom hebben wij overlegd en besloten het drankje over je heen te gooien.

Blijkbaar waren jullie wel GG, wat dan wel resulteerde in een bewezen goedje erbij.

2 bewezen goedjes, eli ook nog aangezien die de cupido was en dus goed was.

Vergeet niet dat het mijn 1e keer is he :p Dus ik had het als noob-spelleiding zo kunnen doen.

Maar je hebt wel ervaring als speler dus dat zou je sowieso niet doen;).
 

DeletedUser

Gast
2 bewezen goedjes, eli ook nog aangezien die de cupido was en dus goed was.



Maar je hebt wel ervaring als speler dus dat zou je sowieso niet doen;).

Jij was bij mij niet bewezen, maar ik kan je vertellen dat ik de tijd voor het doodsdrankje (ongeveer 24u ervoor) jou al aardig bewezen vond. Had een reden, je wilde namelijk je drankje inzetten zodat je bewezen was. Je kwam er zelf mee, ik moest niet pushen om m je t laten inzetten. Als je verkeerd claimt kom je er meestal zelf niet mee, want dat betekend dat je loog ;)
 

DeletedUser22575

Gast
Art, ik ga denk ik geen potjes meer met jou spelen.
Wat een kut speelstijl heb jij zeg.
 

DeletedUser

Gast
Enige commentaar wat ik hier over heb is de muizenval die op dag 1 al kon zien (lees: ik heb nu een haat aan de muizenval).

Verder heb je het goed gedaan voor een eerste keer Kyra, mijn complimenten.
Dat foutje met Mayco is gewoon jammer maar ga ik het niet verder over hebben, dat heb je in mijn ogen goed opgelost.
 

DeletedUser20542

Gast
Kan iemand het eind van dit potje in slow motion herhalen? Ik heb zeg maar een paar dingen niet meegekregen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Sorry hoor, maar wat was Rabbid idioot bezig met het aanvallen van Art.... Er was gewoon geen enkele mogelijkheid dat die wolf of g/s koppel was aangezien hij het koppel zelf was.
Vond het (en vind het nog steeds) een logisch doelwit voor een doodsdrank.

Ik zeg nergens dat het een domme doodsdrank was. Ik wil echter wel zeggen dat het ongelovelijk dom was mocht Art hier iets mee te maken.(Geen idee hoor), maar indien Art hier ook maar iets mee te maken heeft, mag ie er in het vervolg wel wat beter over nadenken. Je gaat niet random een koppel neerhalen met zo'n belachelijke reden als dat ik op je stem. Dan haal je eigenlijk 2 mensen neer, ook al weet je het koppel en kan je er later altijd op terugkomen. Dus laat ik maar hopen dat Art er voor niets tussen zat(geen idee of dat zo was, gewoon even eerste reactie op mijn dood.)

Op 17 spelers 2 koppels doen zou gewoon idioot zijn.

Ik zie mij er zelf gerust 3 in gooien hoor ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Kan iemand het eind van dit potje in slow motion herhalen? Ik heb zeg maar een paar dingen niet meegekregen.

Bewezen goedje erbij, lunch tegengehouden, 2 bewezen goedjes erbij, spel dood en dus eigenlijk afgelopen.

En Rabbid, Art zat erachter ja :x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan