• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #128: Potje van KyrAran

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
overigens speelde Wouter vorige potje ook al mee, toch? Dus dan klopt het ook nog niet eens.

Even hierop reageren. Het gaat in zijn post over het feit dat sammy, die allang niet meer mee heeft gedaan, nu weer wel meedoet en geluncht werd. Daarom dacht hij dat ik het een onsportieve lunch vond, maar dat was dus niet de reden ervoor.
 

DeletedUser22575

Gast
Even hierop reageren. Het gaat in zijn post over het feit dat sammy, die allang niet meer mee heeft gedaan, nu weer wel meedoet en geluncht werd. Daarom dacht hij dat ik het een onsportieve lunch vond, maar dat was dus niet de reden ervoor.

Onsportief? Mwa, laten we even de feiten onder ogen zien. Dat Sammy lunch is, vind ik niet geheel onsportief, want het is hier dodelijk stil. Maar waarschijnlijk is het al te laat, zoals al in het andere topic is gezegd..... We moeten nu verdomd goed gaan lynchen, willen we een infectie voorkomen!
 

DeletedUser23053

Gast
Onsportief? Mwa, laten we even de feiten onder ogen zien. Dat Sammy lunch is, vind ik niet geheel onsportief, want het is hier dodelijk stil. Maar waarschijnlijk is het al te laat, zoals al in het andere topic is gezegd..... We moeten nu verdomd goed gaan lynchen, willen we een infectie voorkomen!

Zoals ik dus al zei, en ik herhaal het nog maar één keer:
Sammy was een van de actievere spelers dit potje en dat vind ik inderdaad een onsportieve lunch!
 

DeletedUser

Gast
Ik heb eens even onze Araluen onder de loep genomen. Hieronder mijn bevindingen:
Waarschijnlijk zou hij met zijn BM actie elke mogelijke zienering over zich heen hebben gekregen, voor zover mogelijk. Hij wil op deze manier niet meteen sterven, omdat mensen denken dat hij wolf is. Deze claim is een stuk aannemelijker als hij claimt voordat hij verdacht is, ervan uitgaand dat hij de waarheid spreekt.
Mwa, ben ik het nog steeds niet mee eens. Ik blijf bij mijn theorie. Maar dat is niet het punt. Het punt is dat het voor een wolf nogal makkelijk is om een snelle post als deze te plaatsen tussen een discussie die gaande is. De perfecte post om achteraf naar te kunnen verwijzen.
Roep maar als je er één gevonden hebt!
Ik denk dat we het eens zijn dat we vandaag WWG niet gaan lynchen, dus als we van onderwerp veranderen, dan gebeurt er misschien weer wat nuttigs!
Van onderwerp veranderen? Waarom zou je de discussie in een bepaalde richting willen hebben? Of wil je WWG misschien nog even sparen zodat er later op terug kan worden gekomen? Een goedje zou open staan voor alle opties en geen dingen afsluiten op een dergelijke manier.
Jammer dat de jager Robin schoot, zelfs wwg was nog een beter schot geweest.
Ik en Robin gingen elk afzonderlijk op Gerben, maar daarna, nog voor zijn geclaim liepen er meteen een aantal mensen met ons mee. Ik vind dat wel een beetje verdacht en die mensen ga ik morgen maar eens in de gaten houden.
Zelfs WWG was een beter schot geweest? Dat was juist hét doelwit dat geschoten had moeten worden. Er was verder totaal niemand verdacht dus dan schiet je de persoon die dat wel een beetje is. Maar zoals jij het zegt komt het over alsof een schot op WWG ook geen goed schot zou zijn geweest, alsof bijna elke willekeurige speler een beter doelwit zou zijn. Je zou beter moeten weten Araluen.
Meeloopgedrag is een redelijk vaak toegepaste tactiek van wolven. Een paar mensen gingen wel erg nonchalant mee op de lynch, daar doelde ik op. Om eerlijk te zijn heb ik niet echt gekeken naar om wie het nu eigenlijk draait, dus dat moet ik dan zo nog even doen! :p

E: Ik weet nog niet wie ik ga lynchen. Ik weet niet precies wat ik van de situatie om WWG moet vinden, dus ik kijk nog wat rond.
Meeloopgedrag is inderdaad vaak iets dat wolven gebruiken. Je ontkent het zelf, maar op dag 1 kan je stem ook als een meeloopstem worden beschouwd. We zullen nooit weten of je echt onafhankelijk van Rabbid hebt gestemd, dus daar kunnen we ook niet vanuit gaan denk ik. En daarbij loop je daarna ook nog mee op WWG zoals we zometeen zullen zien.
Ik denk dat ik op WWG ga. Jo 10 lijkt me niet echt slecht ofzo, terwijl er over WWG slechts te twijfelen valt. Op iemand anders stemmen heeft weinig zin.
Een stem op WWG, daar is hij dan. Op dag 1 stem je niet op hem, ondanks het feit dat de argumenten op dag 2 echt precies hetzelfde zijn als op dag 1. Ik heb niets anders gedaan dan mijn post herhalen. En toch stemde je eerst op Gerben en daarna pas op WWG. Ik weet het, er zijn anderen die precies hetzelfde deden, maar jou zou echt beter moeten weten.

Araluen.
 

DeletedUser23053

Gast
Imrahil komt iedere dag terug om een theorie te herhalen of maken over één speler?
Probeer je nu één voor één de goedjes eruit te werken?
 

DeletedUser

Gast
Hoewel Imra elke dag met theorieen komt die nergens op slaan moet ik toch op Aenas stemmen, hij zoekt verbanden die er niet zijn en probeert zelfs niet constructief mee te werken.
 

DeletedUser23053

Gast
Heir of Carthago spreek je jezelf nu weer tegen?
Eerst was Imra's theorie nog goed toen je kon meelopen op WWG, maar nu niet meer? :confused:
Ik vind het wel welletjes geweest, Heir of Carthago.
 

DeletedUser

Gast
Heir of Carthago spreek je jezelf nu weer tegen?
Eerst was Imra's theorie nog goed toen je kon meelopen op WWG, maar nu niet meer? :confused:
Ik vind het wel welletjes geweest, Heir of Carthago.
Toen was hij nog betrouwbaar maar nu kan hij me niet meer overtuigen. En voor WWG had ik al voor Imra zijn theorie willen lynchen dus liep toen niet mee.
 

DeletedUser23053

Gast
Maar je spreekt jezelf al het hele potje tegen.
Als je iets goed uitkomt zeg je dat, komt het je slecht uit zeg je weer wat anders.
 

DeletedUser

Gast
Ik zie dat niet zo, geef anders eens voorbeelden, want volgens mij spreek ik mezelf niet tegen
 

DeletedUser23053

Gast
Zal zo ff terugzoeken, maar jawel hoor, heb ik al eerder aangegeven en toen ging je er niet echt tegenin ;)
 

Araluen

Manticore
Aeneas
Met hem weet ik het nooit zeker. Ook zijn stem van vanmiddag weer! Dat slaat zelfs met de reden die hij erbij geeft nergens op. Is het een slechtje die al voelt dat dit potje een gewonnen zaak is voor hem?
 

DeletedUser22651

Gast
De lynch van dag drie:

Aeneas. Hij was Premiejager V1

Vandaag heeft de infectie plaatsgevonden. Er was geen lunch
 

DeletedUser22651

Gast
Het is gedaan! Het spel is uit!

Gefeliciteerd aan alle slechtjes!

Araluen (infectiewolf), Archer (rattenvalwolf), Jaspenia (Cupido, gekoppeld aan Araluen), Heir of Carthago (ketter) en Imrahil (Reiziger, geïnfecteerd tot wolf)
 

DeletedUser22575

Gast
Ik moet zeggen, ik had wel geluk!

1ste keer zag ik Heir of Carthago
2de keer zag ik Aeneas :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan