• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #129

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
E: ninja. Mooi getypt rabbid, maar geef me 1 reden waarom yde zichzelf op die manier zo in de spotlight zet op dag 1 l. No wolf tot nu toe

Als ik het niet had gedaan, zou er dan ook maar 1 iemand zijn geweest die zijn stem in vraag had getrokken?
Ik bedoel, het wordt tegenwoordig zo veel gedaan, zo veel verkeerd gedaan. Dan denk je er om den duur niet meer bij na en denk je 'Ik bash wel.' Maar je vergeet even wat een goedje wel/niet zou doen. Dit is Yde even vergeten, vervolgens heeft hij het bashen verkeerd geïnterpreteerd. En het eindresultaat ligt vrij ver van het beoogde beginresultaat.

Of hij is goed, mocht dat kloppen. Dan is het helemaal niet slecht om in de spotlights te staan.
Daarover gesproken, een wolf kan zich ook perfect in de spotlights zetten hoor.
 

DeletedUser

Gast
batbeetje45

Rabbid, nutteloze onzin spuiten is altijd een teken van wolvigheid. Juist jij, die dit zolang speelt, zou dat moeten weten en daaraan vanaf een kilometer afstand een wolf moeten kunnen herkennen. Nu beweer jij juist het tegendeel. Voor iemand die al zo lang speelt en het spelletje genoeg snapt, is dit uiterst verdacht.
 

DeletedUser20542

Gast
Kijk Archer, moet ik het even uittypen? Aangezien ik het naar 't schijnt ook zo vaak als argument gebruik lijkt me dat in principe niet nodig maargoed.

Heir of Carthago spamt dus nu, heeft nog niets nuttigs toegevoegd en wilt zijn postcount uppen. Dit zegt Ydeger en daar ben ik het dan ook helemaal mee eens.
Vervolgens stemt Ydeger dus op HoC, omdat deze niets nuttigs doet. Dit is geen stem op iemand die verdacht doet, of zich als een wolf gedraagt, nee dit is enkel en alleen omdat Ydeger vindt dat HoC niets bijdraagt en enkel maar spamt en daarom een goede lynch is.
Maar dit is gewoon dom. Als Ydeger een goedje was, zou hij op een wolf stemmen of op iemand die zich wolf gedraagt. Niet op de eerste spammer. Want dan zou jij evengoed doodgestemd mogen worden. Bijgevolg is Ydeger wolf als hij die stem serieus neemt.
Als hij die niet serieus neemt, vind ik het hooguit merkwaardig dat hij nu al, meer dan 24 uur voor de deadline die stem plaatst. Dan neem ik gerust mijn stem terug, maar noteer ik het wel in mijn achterhoofd.

Wacht, jij wilt aan mij uitleggen wat Bashen is? Bashen is inhoudelijk en helemaal niet zo kortzichtig. Hieruit leid ik af alsof jij wilt doen alsof je basht, en dus met andere woorden goed wilt lijken. Maar als je even nadenkt, zie jij denk ik ook wel dat die stem niets nuttigs brengt en je die als goedje niet zou plaatsen; Dus je plaatste hem vanuit het perspectief dat je goed wilt lijken. Am I Right?

Wat Yde doet is een slap afkooksel van Bashen. Bashen kan je nog als goed-zijn verklaren met de reden dat hij discussie wilt veroorzaken. Hoe hij stemt kan je niet zo verklaren want het maakt geen degelijke discussie. Het feit dat hij dit nog eens bashen noemt, zegt voor mij genoeg. Yde wilt doen alsof hij goed is.
Of hij werkelijk goed is, staat hier los van. Omdat ik hem als goedje ook nog wel zo hard zie proberen goed te spelen dat hij gaat bluffen en doen alsof hij goed is, om zeker nog wat langer in leven te blijven.

Genoeg uitleg of?
Nou, dan is het niet bashen. Sorry dat ik niet zo superieur ben als jij, Groot Konijn, en blijkbaar de gedachte achter en de definitie van een bash niet op de goede manier zie.

Ik zal even gaan kijken wat jij op mij te zeggen hebt. En laat ik dan maar eens kijken wat ik daar op moet reply'en.

Je bent het met me eens.
Ik stem omdat hij spamt. En niet omdat HoC zich verdacht of als een wolf gedraagt. Dat zeg jij. Ik moet wel toegeven dat een wolf nou niet direct zichzelf in de aandacht gaat gooien door te spammen. Maar je zegt zo meteen dat het nog een uur of 30 voor de DL is. Genoeg tijd om iets te veranderen, want dan hoop ik maar dat HoC me nog op andere gedachten gaat brengen of gewoon blijft onzin praten.
Zoals ik al zei, ik deed een poging tot bashen, als jij graag wil zeggen dat ik niet bash maar een of ander flauw afkooksel daarvan. Ik probeerde jou te evenaren in jouw superioriteit met iets gelijkaardigs. Niet gelukt. Maar dat ter zijde, ik zei al, dat zeg je zelf ook, veel tijd nog. Om iets te veranderen.

Je zegt er even tussen neus en lippen bij dat ik wolf ben. Dus veel plezier met me lynchen, als je er zo zeker van bent.
 

DeletedUser22575

Gast
batbeetje45

Rabbid, nutteloze onzin spuiten is altijd een teken van wolvigheid. Juist jij, die dit zolang speelt, zou dat moeten weten en daaraan vanaf een kilometer afstand een wolf moeten kunnen herkennen. Nu beweer jij juist het tegendeel. Voor iemand die al zo lang speelt en het spelletje genoeg snapt, is dit uiterst verdacht.

Ydeger en HoC doen precies hetzelfde?
 

DeletedUser

Gast
Kijk yde, we kunnen hier zagen over de definitie van bashen. Of we kunnen netwerken en eens de 'spam' doorlezen voor hints. En ik zal je proberen te overtuigen door wat minder te spammen speciaal voor jou!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
nutteloze onzin spuiten is altijd een teken van wolvigheid.

Voor iemand die al zo lang speelt en het spelletje genoeg snapt, is dit uiterst verdacht.

Enige verschil is dat jij WvW gewoon bent met vrij volwassen mensen. Jij vergeet het vrij belangrijke feit dat we momenteel de gemiddelde leeftijd van de spelers een heel aantal jaar lager ligt. Spam en onzin is, hoe jammer het ook is, gewoon de gewoonte aan het worden. Niet dat ik het goedkeur. Maar ik hou er rekening mee, zou jij misschien ook kunnen doen, en even het oude, bazige WvW van je afzetten en even kijken hoe het er in het huidige nu aan toe gaat. Het Oude WvW is niet meer, Bats.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik snap eerlijk gezegd niet wat we nu aan het doen zijn. Met deze discussie gaan we echt geen wolf vinden. Zeker niet als we elkaar verdacht vinden als ze spammen of op iemand stemmen.
Archer netwerken, claims en verdachte stemmen. Maar niet op spam gedrag.
Je wilt niet discussiëren, want daarmee vinden we geen wolven. Wat je wel wil doen, is netwerken en claimen. En verdachte stemmen gaan verdenken. Die eerste, k, maar ik snap niet waarom enkel met netwerken een wolf kunt ontmaskeren. Claimen doet niemand op dag 1, lijkt mij zo, Ik snap iig niet waarom we nu ineens zo nodig moeten gaan claimen. En verdachte stemmen dingesen, ha, waar ging deze discussie ook alweer over? Een verdachte stem! En nog wel een op jou. Wil je niet dat ik mn stem weghaal ofzo?
 

DeletedUser

Gast
Nee, Rabbid verdedigt de speelwijze. HoC is een noob. Als er geen verdachte is, is hij een uitstekende mogelijkheid om te lynchen, omdat hij waarschijnlijk als goedje net zo veel kwaad doet als slechtje. Ydeger doet niet hetzelfde (?), die typt gewoon posts van 1> regels.

Rabbid zou als ervaren WvW'er moeten weten dat nutteloze spam een wolvensignaal is. Ook al is er atm geen spam, toch verdedigt hij het. Dat is nu zo vreemd.
 

DeletedUser

Gast
Enige verschil is dat jij WvW gewoon bent met vrij volwassen mensen. Jij vergeet het vrij belangrijke feit dat we momenteel de gemiddelde leeftijd van de spelers een heel aantal jaar lager ligt. Spam en onzin is, hoe jammer het ook is, gewoon de gewoonte aan het worden. Niet dat ik het goedkeur. Maar ik hou er rekening mee, zou jij misschien ook kunnen doen, en even het oude, bazige WvW van je afzetten en even kijken hoe het er in het huidige nu aan toe gaat. Het Oude WvW is niet meer, Bats.

Dat betekent nog niet dat je spam hoeft goed te keuren en te verdedigen?
 

DeletedUser20542

Gast
Ydeger en HoC doen precies hetzelfde?
Ik vind het wel heel verdrietig dat ten eerste mijn posts worden neergezet als zinloos en spam, en ten tweede dat je me nu in het zelfde rijtje zet als HoC.

E: Je hebt zelf meer posts dan ik. Ineens begint me een spreekwoord te dagen. Iets in een keuken ofzo, met potten en pannen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik heb onlangs vernomen dat het Burgemeesterschap mij wel ten behoeve komt...

Je hebt dat vernomen? Waar dan?

Succes iedereen!

Ik wil me graag kandidaat stellen als burgemeester, omdat ik gewoon objectief verreweg de beste avatar heb in dit forum. Verder ken ik ook bijna niemand van de mensen die meedoen, waardoor ik niet beladen ben met allerlei vooroordelen. Stemt u dus vooral op mij als u behoefte heeft aan een objectieve en deskundige burgemeester!

Je hebt inderdaad geen vooroordelen zo, maar je kent de spelers ook niet.
Je hebt geen idee wat hun speelgedrag is, en of dat dus anders is als ze wolf zijn, etc.
Hierdoor zal ik toch echt niet op jou stemmen.
Ik zie dat niet als een voordeel, maar als een nadeel.

Iedereen veel plezier en succes! Ik zal dit keer niet op mezelf stemmen voor BM :O

Oeh, vanwaar dat? Probeert een medewolf BM te worden en moet je helpen?

Heir of Carthago

Vanwaar deze stem? Omdat hij een vrij nutteloze post heeft?
Beetje voorbarig, nietwaar?

Ydeger, houd van zijn uitloktactiek.

Erg uitlokken is dit niet, want Ydeger stemt nu gewoon op hem omdat hij 1 wellicht wat nutteloze post heeft.
Wat moet Heir daarop zeggen, dat het uitlokken genoemd kan worden?
Hier kan Heir toch helemaal niets mee, behalve sorry zeggen en niet meer nutteloos posten? Dat is toch niet uitlokken?

Aran, vindt hem goed spelen (als hij niet weer gelijk geluncht wordt).

Hoezo speelt hij goed? Licht dat eens toe.

Spam = Wolf?
Dat slaagt nergens op, Ydeger.

Ja, dat was idd wat ik dacht.
Mijn konijntje is ook weer van de partij <3
Rabbid

Ik stem op Sammy95. Why? Hij was vroeger mijn spammaatje en ik ben corrupt, that's why.

Natuurlijk kunnen we van mods niet veel anders verwachten, maar dit is toch een wat zwakke stem.
Ik verwacht toch eigenlijk wel wat beters van jou.

Dat noemen ze bashen, Rabs. Daar zou jij alles van moeten weten. En als dat jouw argument is, dan begin ik ernstig te twijfelen aan het niveau van WvW hier heden ten dage, en zelfs aan dat van de anders 'goede' spelers.

De truc is alleen het op een fatsoenlijke manier te doen.
Je moet er de ander mee dwingen te reageren, waarbij ze zichzelf vast kunnen praten, etc.
Dit doen met het argument "spam" heeft vrij weinig nut, vooral als deze spam maar 1 post bedraagt.

E: ninja. Mooi getypt rabbid, maar geef me 1 reden waarom yde zichzelf op die manier zo in de spotlight zet op dag 1 l. No wolf tot nu toe

Ik vind dit argument dus echt flink waardeloos.
Hoe vaak ik als wolf hier wel niet gebruik van heb gemaakt, dat er weer werd gezegd "Ze zou zich als wolf niet zo snel in de spotlight zetten".
Als je het mij vraagt, hoopte Ydeger gewoon even een makkelijke stem neer te zetten, om het dan af te doen als bashen, wat het allerminst is.

Als ik het niet had gedaan, zou er dan ook maar 1 iemand zijn geweest die zijn stem in vraag had getrokken?

Ja ^^

Je bent het met me eens.
Ik stem omdat hij spamt. En niet omdat HoC zich verdacht of als een wolf gedraagt. Dat zeg jij. Ik moet wel toegeven dat een wolf nou niet direct zichzelf in de aandacht gaat gooien door te spammen. Maar je zegt zo meteen dat het nog een uur of 30 voor de DL is. Genoeg tijd om iets te veranderen, want dan hoop ik maar dat HoC me nog op andere gedachten gaat brengen of gewoon blijft onzin praten.
Zoals ik al zei, ik deed een poging tot bashen, als jij graag wil zeggen dat ik niet bash maar een of ander flauw afkooksel daarvan. Ik probeerde jou te evenaren in jouw superioriteit met iets gelijkaardigs. Niet gelukt. Maar dat ter zijde, ik zei al, dat zeg je zelf ook, veel tijd nog. Om iets te veranderen.

Ik heb hier dus zo'n hekel aan he.
Mensen die hun stem goedpraten met "Er is nog genoeg tijd om te veranderen".
Zet dan je stem niet meteen neer, en houd de ander gewoon in de gaten. Dan kom je er veel beter achter of de ander door zal gaan met zijn (spam)gedrag, want Heir zal nu wel oppassen nu er al een stem op hem staat voor spammen hoor.
Verder hoop je dat hij je nog op andere gedachten gaat brengen. Wat is dat nu voor onzin. Als je echt denkt dat Heir wolf is, en dat zou ik toch zeggen want je stem staat op hem, dan hoop je toch niet dat hij je op andere gedachten gaat brengen :rolleyes:.

Dat betekent nog niet dat je spam hoeft goed te keuren en te verdedigen?

Wel als er helemaal niets verdachts aan is, en het nog niet eens echt extreem spam is ofzo.
En al zeker als deze vaker op dag 1 een beetje veel heeft gepost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nou, dan is het niet bashen. Sorry dat ik niet zo superieur ben als jij, Groot Konijn, en blijkbaar de gedachte achter en de definitie van een bash niet op de goede manier zie.

Ik zal even gaan kijken wat jij op mij te zeggen hebt. En laat ik dan maar eens kijken wat ik daar op moet reply'en.

Je bent het met me eens.
Ik stem omdat hij spamt. En niet omdat HoC zich verdacht of als een wolf gedraagt. Dat zeg jij. Ik moet wel toegeven dat een wolf nou niet direct zichzelf in de aandacht gaat gooien door te spammen. Maar je zegt zo meteen dat het nog een uur of 30 voor de DL is. Genoeg tijd om iets te veranderen, want dan hoop ik maar dat HoC me nog op andere gedachten gaat brengen of gewoon blijft onzin praten.
Zoals ik al zei, ik deed een poging tot bashen, als jij graag wil zeggen dat ik niet bash maar een of ander flauw afkooksel daarvan. Ik probeerde jou te evenaren in jouw superioriteit met iets gelijkaardigs. Niet gelukt. Maar dat ter zijde, ik zei al, dat zeg je zelf ook, veel tijd nog. Om iets te veranderen.

Je zegt er even tussen neus en lippen bij dat ik wolf ben. Dus veel plezier met me lynchen, als je er zo zeker van bent.

Yde ik neem aan dat dit niet serieus is? En ja jouw post is ook puur voor de postcount.

Zie het eerste potje waarin ik speelde. Ik zei toen dat ik kan spammen (en het ook doe) maar dat ik ook zeker serieus en actief kan meedenken. En ja die laatste post was nutteloos.

Als je hier het verschil niet tussen ziet, mag je wel eens naar de oogarts, Archer.
 

DeletedUser

Gast
Wel, laat mij samenvatten
1. Ik spam
2. Yde stemt op mij omdat ik nutteloze posts maak
3. Rabbid stemt op yde wegens nutteloze stem
4. Yde zegt dat rabbid basht
5. Rabbid zegt dat dit niet zo is
6. Ik zeg dat we over iets anders moeten proberen te doen zoals claimen enz..
7. Bats stemt opzichzelf voor bm en stem op Rabbid voor lynch en zegt dat spammen teken van wolfzijn is.
Ik wil over punt 7 nog wat zeggen. Volgens bats ben ik en yde dus al wolf puur omdat we korte posts maken?

Tot nu toe is er dus nog geen enkele deftige post geweest ( al zeker niet van mij)
en voor bm Aran
 

DeletedUser

Gast
Tot nu toe is er dus nog geen enkele deftige post geweest ( al zeker niet van mij)

Waarom, vertel mij alsjeblieft waarom, heb je dit inzicht (!!!!), maar blijf je dan posten? Als je niks nuttigs bij te dragen hebt, post dan niet. Je geeft zelf aan dat dat logisch is en dat jij niks nuttigs in te brengen hebt.

Dit is nota bene de tweede keer dat je zegt dat jouw posts nutteloos zijn. Doe me een plezier en verwijder ze dan allemaal.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zucht, moet zo op mobiel overschakelen, ben er na 8'en weer.
Voor nu even zonder quotes en snel;

Yde, wat ik concreet zeg is, zoals jij nu bevestigt, dat jij probeert goed te doen. En daar is op zich niets fout mee. Enkel is de manier waarop je het naar buiten brengt eerder minder goed gelukt. Het enige wat ik daaraan toevoeg is dat ik je het eerder als wolf zie doen dan als goedje, verder sluit ik dat laatste nergens uit. En wacht ik natuurlijk op je verdediging. Bij deze heb je gewoon bevestigd dat je probeerde goed te doen, en staat het dus weer gezellig in balans. Omdat je je blijkbaar zo geshockeerd voelt door je stem, haal ik hem wel weg. Ydeger

Dat betekent nog niet dat je spam hoeft goed te keuren en te verdedigen?

Keur ik het ergens goed? Ik zeg gewoon dat het niet betekent dat hij wolf is. Verder spreek je nu opeens anders? Daarjuist was spam nog een overduidelijk teken van wolf zijn? Nu zeg je dat hij een goede lynch is omdat hij noob is en even veel slecht doet als goedje en hij sowieso slecht is in WvW?

Verder is het onzin dat nutteloze spam een wolvensignaal is. HoC is noob en weet niet beter. Dit is net geen wolvensignaal en het feit dat Yde daar zo op hamert en jij nu ook is gewoon fout. Verdedig ik de spam? Ja, want de aanval slaagt op niets en is niet op logica gebaseerd.
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg dat iedereen misschien effe moeten stoppen met posten want nu gebeurd er niets constructief. EDIT wat rabbid zegt is waar, ik ben een noob en dat is natuurlijk geen goede verdediging maar ik kan me ook nergens tegen verdedigen als yde me wilt lynchen omdat ik spam kan ik daar helemaal niets tegen doen.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik zeg dat iedereen misschien effe moeten stoppen met posten want nu gebeurd er niets constructief. EDIT wat rabbid zegt is waar, ik ben een noob en dat is natuurlijk geen goede verdediging maar ik kan me ook nergens tegen verdedigen als yde me wilt lynchen omdat ik spam kan ik daar helemaal niets tegen doen.

Stoppen met posten zorgt er echt niet voor dat er plots wel wat constructiefs gebeurd hoor.
En wat je tegen yde kan doen? Stoppen met spammen?
 

DeletedUser20542

Gast
Wel, laat mij samenvatten
1. Ik spam
2. Yde stemt op mij omdat ik nutteloze posts maak
3. Rabbid stemt op yde wegens nutteloze stem
4. Yde zegt dat rabbid basht
5. Rabbid zegt dat dit niet zo is
6. Ik zeg dat we over iets anders moeten proberen te doen zoals claimen enz..
7. Bats stemt opzichzelf voor bm en stem op Rabbid voor lynch en zegt dat spammen teken van wolfzijn is.
Ik wil over punt 7 nog wat zeggen. Volgens bats ben ik en yde dus al wolf puur omdat we korte posts maken?

Tot nu toe is er dus nog geen enkele deftige post geweest ( al zeker niet van mij)
en voor bm Aran
Je stemt op Aran. Dat kan al niet om zijn 'defitge posts' zijn. Dus waarom dan wel? Leuke samenvatting trouwens. Hoewel je van alles mist imo, maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Ik zeg dat iedereen misschien effe moeten stoppen met posten want nu gebeurd er niets constructief. EDIT wat rabbid zegt is waar, ik ben een noob en dat is natuurlijk geen goede verdediging maar ik kan me ook nergens tegen verdedigen als yde me wilt lynchen omdat ik spam kan ik daar helemaal niets tegen doen.
Wat Bats ook al zegt, als je alles zinloos vindt, waarom blijf je zelf dan posten? Je maakt het hele topic alleen maar voller met onzin. En ik denk niet dat we wolven gaan vinden als we gewoon maar onze mond houden.

Oh, Rabbid, ik lees dat ik me ergens tegen moet verdedigen. Voor zover ik weet heb ik alles waar ik iets op moet zeggen beantwoord, iig de post waarin jij op mij stemde. Geef maar een duw als ik nog iets over het hoofd zie of fout interpreteer.
 

DeletedUser

Gast
Overigens heeft Kyra wel een lange post gemaakt, maar dat komt vooral door de quotes die ze erin heeft verwerkt. Als je die wegdenkt, blijft er weinig tekst over, waarin eigenlijk helemaal niks gezegd wordt. Die post doet mij een beetje overkomen als: 'kijk ik ben actief en ik maak ook nog eens mensen verdacht!', terwijl die verdachtmakingen zo goed als niks voorstellen. Om eerlijk te zijn is dat veel verdachter, dan wat Rabbid doet.

Als klap op de vuurpijl zeg je ook nog eens hetzelfde als Rabbid, 'spammen is niet wolfisch'. :D :D :D

Rabbid Kyra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan