• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #144 Community vs. Mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ik heb het volle vertrouwen in Animal en zijn speelkunsten, magoed, jij zal het wel beter weten ^^.
Verder ben ik inderdaad aanvallend, toch niet vergeten dat we ook een lynch nodig hebben zeker?



Verder weinig reactie van Heir op die eerste lynchstem naar mijn mening. Enkel en alleen daarom zou ik persoonlijk eerder naar Heir goed neigen. (Zeker omdat hij dit advies niet kan gekregen hebben van een medewolf, want er zit enkel infectiewolf in, en geen gewone.)
Omdat er wss geen samenwerkende slechtjes inzitten zegt dit juist helemaal niks over Heirs rol.
 

DeletedUser

Gast
Ik zie ook niet wat dit vertelt over mijn rol, misschien omdat ik als slecht meteen een verdediging zou posten?
 

DeletedUser22575

Gast
Ik zie ook niet wat dit vertelt over mijn rol, misschien omdat ik als slecht meteen een verdediging zou posten?

Als je goedje bent doe je dat meestal ook hoor
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Omdat er wss geen samenwerkende slechtjes inzitten zegt dit juist helemaal niks over Heirs rol.

Beargumenteer?

Waarom is hij dan goed ? Als wolf zou ie waarschijnlijk hetzelfde doen :p

Als hij goed is zou hij wat waarschijnlijk hetzelfde doen?
Ik heb nog niet eens iets concreet genoemd.
Het feit dat jij er direct op ingaat, betekent dat jij hetzelfde denkt. Waarom niet zeggen wat je denkt?
 

DeletedUser22575

Gast
Beargumenteer?



Als hij goed is zou hij wat waarschijnlijk hetzelfde doen?
Ik heb nog niet eens iets concreet genoemd.
Het feit dat jij er direct op ingaat, betekent dat jij hetzelfde denkt. Waarom niet zeggen wat je denkt?

Is het geen natuurlijke reactie om je ter verdedigen wanneer je aangevallen wordt?

E: Ik las je post verkeerd, hij zou waarschijnlijk als slechtje zichzelf ook niet gelijk verdedigen met alle mogelijkheden (zoals hij nu dus doet).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Beargumenteer?



Als hij goed is zou hij wat waarschijnlijk hetzelfde doen?
Ik heb nog niet eens iets concreet genoemd.
Het feit dat jij er direct op ingaat, betekent dat jij hetzelfde denkt. Waarom niet zeggen wat je denkt?
Ik ervaar dat ik als slechtje zonder medeslechtjes om door beinvloed te worden vrijwel hetzelfde speel als wanneer ik goedje ben, als ik er voor het gemak even vanuit ga dat dit voor Heir ook geldt maakt het totaal geen sense wat je nu zegt, aangezien je er zelf op duidt dat er wss geen samenwerkende slechtjes in zitten.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Waar zijn we eigenlijk zelfs over bezig. Blijkbaar is deze discussie meer waard dan een degelijke lynch :x
 

DeletedUser

Gast
Zo. Heb even het topic doorgelezen, bijzonder weinig gebeurd.

Get rekt gekko :p

Doe eens niet plz.

Toch Heir dan maar, bij gebrek aan beter.
1) Waarom zo'n reactie bij de BM-stem op Conceptation van Harry, en niet bij die van Rabbid?
2) Waarom zeggen dat Adi idd niet goed speelt, als je nog niet met hem gespeeld hebt?

Ja, niet al te sterk, maar tot nu toe nog niets beters gevonden.

Ik heb Heir nog nooit een potje consequent en / of logisch zien spelen, dus zou hem op basis van deze argumenten zeker niet lynchen.
 

DeletedUser

Gast
You are such a dear.
EDIT: You bloody traitor! Argh, walk tha plank with ya traitors!
Waarom al die bm stemmen op Adi? Niet om af te kraken ofzo, maar ik geloof niet dat hij nou de beste speler is.
Omdat ik een vriendelijk en onschuldig karakter heb en ik nooit mijn mede mens zou opeten.

Ik haat dag 1. Het is eigenlijk gewoon BotP op dit moment.
 

DeletedUser24090

Gast
Aangezien Jas inactief is volgens vele verander ik mn BM stem naar Sanhal. Wil hem wel een kans geven.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Genius, vooral weggestreept wie ik niet als bm zou willen zien (door inactiviteit en ook door de vorige potjes en dit potje) en daar bleven niet veel mensen van over. Genius heeft nog niet veel posts, maar ik denk wel dat hij actiever gaat worden dan anderen.
Lynch weet ik nog niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik zal maar mijn lynch stem neerzetten
De Bezem
Ik zie geen verdachten onder de actieven (voorlopig) dus ik stem op bezem omdat, als we eerlijk zijn. Hij zo inactief is als het maar kan en zal waarschijnlijk zo blijven.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sander, genius staat bekend voor zijn inactiviteit

Mwa, ook een van de weinige mensen die je wel kan aansporen tot activiteit geloof ik. Er zijn genoeg mensen die zich hebben ingeschreven en sowieso niets gaan doen en nog meer die zich hebben ingeschreven waarvan ik denk dat ze niet geweldig spelen...
 

DeletedUser

Gast
Zo inactief en deadline is al over half uur...

Hoogstwaarschijnlijk is hij niet online geweest meer, maar moonmonkey omdat ik nog geen antwoord heb. En ik verder niet echte verdachte heb. Waarschijnlijk is hij niet in staat tot online te komen, maar toch..
 

DeletedUser

Gast
Mwa, ook een van de weinige mensen die je wel kan aansporen tot activiteit geloof ik. Er zijn genoeg mensen die zich hebben ingeschreven en sowieso niets gaan doen en nog meer die zich hebben ingeschreven waarvan ik denk dat ze niet geweldig spelen...

Genius is (in mijn ervaring) niet goed aan te sporen tot activiteit, maar de tijd zal het leren. Gok van niet though.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wegens de feiten dat er te weinig op tafel ligt om op deze eerste dag al een degelijke lynch aan te stellen, denk ik persoonlijk dat we beter met een iets minder goede lynch komen. En mijn excuses voor deze laatste post, na mijn afgelopen potjes was ik een dl van 20.00 uur niet gewoon en totaal vergeten :x.

Ik denk dat we er het best voor kiezen om een inactiefje neer te pleuren. Liefst eentje dat ook het minste kans heeft om actief te worden.
tristiano
Arsenal
De Bezem
Jaspenia

Bovenstaande spelers hebben na bijna 2 dagen nog steeds niets gepost, dat ze er lang mee wachten om enkel iets nuttigs bij te dragen, daar kan ik inkomen. Maar dit lijkt me persoonlijk net iets te lang. Ik denk dat we de helft van bovenstaande niet meer terug gaan zien dit potje, als ik eerlijk moet zijn. Wolfjes mogen ook altijd vriendelijk zijn, en deze mensen lunchen? :)

Ik denk persoonlijk dat Arsenal of De Bezem het moeilijkst zijn om nog actief te krijgen en dan ook de laagste kans hebben om nog actief te worden. Noem het vriendjespolitiek, maar ik ga voor Arsenal[/].

E: Ik ga wel De Bezem voor vandaag.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Nog even 2 vragen:
Kyra, waarom gaf je later pas aan BM te willen worden?
Sander, waarom denk je nu wel geschikt te zijn (vroeger wilde je (bijna) nooit)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan