• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #152 - WvW in het smurfendorp II - Revenge of the smurfs

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Mijn rol zegt precies dat ik als wolf wordt gezien. Anders was er gisteren wel een Lunch. Ik ben een Lycan en dat weet je. Waarom zou ik dan ooit naar Yde zijn gegaan om te doen alsof ik Rattenval was? Waarom zou ik dat ooit hebben gedaan als backup met Ara?

Sanhal #Counter
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sanhal zegt dat. Die weet blijkbaar dat er een slechtje in zit. Daarom zou mijn stem daar, buiten de counter, ook naartoe zijn gegaan.

je bent gezien door een dorpsgek, die ziet hoeveel goedjes erin zitten;), dus jij kan ook best neutraal zijn, een lycan zie je niet als goed dus is een hele makkelijke claim voor een neutraaltje/slechtje.
 

DeletedUser10470

Gast
Het is een makkelijke claim, maar gezien de actie die ik heb gedaan bij Ydeger (of moet ik dit nog even citeren?), ben ik toch vrij duidelijk Lycan?
 

DeletedUser23628

Gast
En waarom ben je niet naar me toegekomen? Je wist dat als ik je ging zien ik dit eruit zou krijgen. Nu achteraf komt het een beetje verdacht over.

Vind de inactieven ook heel erg verdacht dus ik wil nu toch wijzigen naar Rutger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Ik heb geclaimd bij Ara en Rabbid. Hun hadden het al uitgewisseld dus ging ik ervanuit dat dat dan ook met jou besproken is. En als je iemands rol niet weet maar wilt weten, kom je toch naar me toe? Tevens, volgens mij heb ik je niet op Skype of iig niet onder je Forumnaam.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Oké, als je denkt dat Rutger verdachter is. Ik moet zeggen dat ik Don nog steeds vreemd vind maar ok.

Ik heb geclaimd bij Ara en Rabbid. Hun hadden het al uitgewisseld dus ging ik ervanuit dat dat dan ook met jou besproken is. En als je iemands rol niet weet maar wilt weten, kom je toch naar me toe? Tevens, volgens mij heb ik je niet op Skype of iig niet onder je Forumnaam.

Ik stuur je d'r skype wel ff in privé, haar mobiel is wel leeg tho.
 

DeletedUser10470

Gast
Toegevoegd, dankje.

Na een kort gesprek met Sanhal in skype stem ik ook op Rutger.
 

DeletedUser23628

Gast
Ik heb geclaimd bij Ara en Rabbid. Hun hadden het al uitgewisseld dus ging ik ervanuit dat dat dan ook met jou besproken is. En als je iemands rol niet weet maar wilt weten, kom je toch naar me toe? Tevens, volgens mij heb ik je niet op Skype of iig niet onder je Forumnaam.

Het is wel erg makkelijk om het bij mij neer te leggen. Don toch op jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast

smurfen-slider.jpg


Het einde

Hiep Hiep Hoera!!!!

Er is een winnaar!

Hoewel het in het dorp wel d****** had mogen zijn dan het op het einde was, hebben de smurfen er toch alles aan gedaan om te kunnen winnen.

Iedereen was wel totaal ver****en van de grote inspanning die ze de afgelopen tijd geleverd hebben.

Maar uiteindelijk werd Gargamel met zijn to*********en toch verslagen.

Om dat te vieren organiseerden de smurfen een groots feest. Daarvoor moesten natuurlijk wel veel voorbereiding getroffen worden.

Zo moest er een groot podium worden opgezet. Gelukkig was knutselsmurf zowel timmerman als pro******* als elektricien als lam*****t.

Hierdoor kon hij zowel het houten podium, de metalen overkapping en de stroomtoevoer voor alle apparatuur opbouwen en aanleggen die nodig was.

Omdat hij in zijn eentje alleen nooit alle zware grote onderdelen naar de juiste plek zou kunnen dragen, kreeg hij daarbij hulp van potige smurf. Deze kon met gemak de grootste balken verplaatsen. Alle smurfen bewonderde zijn kracht, en zijn spierballen waarop een prachtig stokanker was getatoëerd.

Er werd om het gehele terrein waar het festival zou gaan komen een afrastering geplaatst zodat niemand op het terrein zou kunnen komen die daar niets te zoeken had.

Ondertussen zorgde andere smurfen ervoor dat de folders die hiervoor ontworpen waren naar de d****** werden gebracht. Zodat deze flyers kon afdrukken die door het hele dorp verspreid konden worden, zodat iedereen wist wat er zou komen.

En natuurlijk moest er ook een avondvullend programma komen voor deze avond. Muziek smurf zal gaan optreden als har*****t waarvoor hij al druk aan het oefenen is. Daarna zal er een "smurfikgelu*****rij" georganiseerd worden waarbij prachtige prijzen te zijn verdienen.

Iedereen keek nu al uit naar de grote dag.


Maar toen, helaas voor de smurfen, kwam Homnibus, die verpletterde alle smurfen en hun huizen, en ging er met de winst vandoor.

c42df140cf093aa09bf7e18d4b0c6ee2.png


DonFrank is lynch. Hij was Kattige smurf (Lycantroop)

Daarmee wint Sanhal deze wvw. Hij was Premiejager.


Klaagpaddestoel:

[video=youtube;04854XqcfCY]https://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast


Klaagpaddestoel: (vervolg)

[video=youtube;z5X5zh00rdg]https://www.youtube.com/watch?v=z5X5zh00rdg[/video]

Oja, degene die kan raden welke woorden door de cencuur zijn weggevallen en die het verhaaltje wat verpest hebben krijgt een eervolle vermelding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan