• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #159: The Martian Terror War, ondertitel #yolo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23468

Gast
rabbid mij beschuldigen in pm van wolf terwijl ik geen wolf ben, hierbij claim ik burger. en dan zeggen van ja als we nou eerst de premie gaan zoeken, heb je uberhaupt enig idee wie de premiejager kan zijn rabs? nou jij komt voor mij dan nog het dichtste bij. waarom zou je me anders dood willen. en dadelijk noem je weer iemand die we gaan lynchen die wederom op jou lijstje staat en zo win je dit potje. (zou de ziener mijn rol of rabbids rol willen zien, dan heb ik bewijs en ik ben benieuwd welke rol rabbid heeft)
 

DeletedUser23468

Gast
omdat je zegt dat je me na de premiejager samen met wat andere gaat vermoorden
 

DeletedUser22926

Gast
Gekko,
Doet me een vermoeden van abou bakr. Waarom vraag je je zeker af, nou dat zal ik eens haarfijn gaan uitleggen:
- ten eerste, slecht stemmen.. excuusjes voor slecht stemmen zijn zo simpel te verzinnen
- ten tweede is het wel weer heel erg toevallig dat gekko dan weer diegene moet zijn die komt vertellen dat er rekening gehouden moet worden gehouden met meneer bakker. Dus dan zal je toch niet op hem gaan stemmen? Of is het een manouvre? Ik denk het laatste
 

DeletedUser22926

Gast
Oh oke labr is wss premiejager xD
Maar infectiewolf slaat nu toe dus die moet ook uit de weg
 

DeletedUser20542

Gast
Saaie dag

Roepen en die shit en toen ging er iemand dood.

Heartlion is lynch. Hij was een onschuldig Marsmannetje

Eindelijk vonden de terroristen de moed om iets terug te doen. Ik noem het een lunch.

Jaspenia is geluncht. Hij was Marsmerikaan.

Ik heb een nieuwe BM nodig. Jasper, gooi iets in het topic.

Geen info in het nauwe steegje. Of toch?

Lightpolis stemde niet en krijgt een waarschuwing

E: Nee, dat vind ik niet goed.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Godver. Lightpolis lijkt me nu gewoon echt los wolf.
Maar we moeten niet de wolf hebben, maar de premiejager.
Gezien zijn stem lijkt Labr me net niet zijn medewolf, waardoor hij de premiejager moet zijn.
Maar dit potje is sws lost voor de goedjes, met 2 wolven, en een premie. Wel screw it. Zolang die kakpremiejager maar niet wint :x
[COLR="#FF000"]Gekko[/COLOR].

GG wolven, jullie hebben echt door niets anders dan inactiviteit gewonnen, bende honden.


Nvm, Gekko, wil je even mee stemmen? Zo hebben we beiden 50% kans om te winnen. Hopelijk zijn je targets geweldig slecht uitgevallen. Labr.

E: Light, mocht je toch goed zijn en er helemaal geen premiejager in zitten. Is Labr ook voor jou de enige oplossing. Dan zijn Labr en Gekko samen wolf + infectie, en winnen we hopelijk nog wel, denk ik, hoop ik.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23468

Gast
rabbid aandacht van je afleiden door andere namen te noemen, slim. maar serieus waarom ben ik nou weer een wolf/premie. waarom wil je mij er zo graag uit? ben ik de laatste op je premielijst of weet je dat ik nog een van de weinige goedjes ben en wil je dat jij en je mede wolven winnen
 

DeletedUser23701

Gast
gekko lynch



E: vergeten rood te maken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Het langverwachte einde

Niemand had er echt nog zin in, zo helemaal op het eind. Wat restte van het ooit zo vredige Ouaker al'Dam waren vier huisjes en even zoveel inwoners. Een treurige bedoeling.

Het was allemaal al mis gegaan nog voor er iets mis kon gaan. Op de eerste dag was er al het afscheid van de halve populatie. De oorlog spaart niemand. Later werd het moorden minder, maar daarom niet minder heftig. Iedereen die hier levend uit zou komen, deed dat dan met een trauma. Al waren het terroristen.

Ze hadden het fut niet meer gehad om van het dorpsplein te komen na de vorige dag, dus zaten of lagen ze allemaal nog ergens in een beschut hoekje. Het kon erg koud zijn. Gelukkig was het altijd droog. Ineens stond Lightpolis op. Hij zei: 'De geest van Jaspenia heeft mij aangewezen als nieuwe leider.' Waarschijnlijk had hij koorts of zo, maar hij kreeg geen tegenwerking. Dus toen was hij de leider. Toch was het Rabbid die weer wat initiatief nam. Hij riep iedereen af, om niet helemaal bekende redenen, en ging toen weer zitten.

Toen werd het avond, en er was nog steeds niks gebeurd. Hé, Gekko stond ineens op. Dat was gek. Hij liep weg, richting zijn huis. Hij kwam terug met twee bomgordels. De ene gaf hij aan Rabbid, de andere hield hij zelf. 'Allah Marsbar!' riep hij en hij trok aan een touwtje. Toen was hij dood.

Nu had Rabbid ook nog zo'n ding, maar daar had hij niet zo veel zin in. Toch dacht hij #yolo en deed hij hem comfortabel om. Hij hield het op 'Marsbar!' en trok aan het touwtje. Nou, dat werkte natuurlijk niet. Duuh, je moet wel de hele formule roepen. Maar misschien had hij wel expres een fout gemaakt. Ineens trok hij zijn wapens (dat waren er heel veel) en nog ineenser deed Lightpolis het ook. Nou, toen wist Labr wel hoe laat het was. Maar hij kon er niks meer aan doen. Er klonken een hoop ongemakkelijke geluiden. Toen was het voorbij.

Winst aan de slechtjes
Gekko was lynch en Marsman. Labr was lunch en Marsman.

Wie blijven er over: Rabbid was geïnfecteerde Marstraliër en Lightpolis was Abu Bakr.
Don, Bert en Sander winnen mee.

Feedback oid, graag in een reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan