• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW 174 - Anoniem

Status
Niet open voor verdere reacties.

latdekat

Harpij
Ja, Rabs, graag ook lijst met namen :p

Wel, Lat, mijn rol was ook OP, alleen was ik direct uitgeschakeld door jou...
Jij was als enige echt actief, dus ik had sws wel een van mn acties op jou gedaan.

Ik denk dat we als koppel ook sterk waren geweest, maar ja. Ik joeg liever een zwaard door je hart...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
3 slechtjes lijkt veel maar op zich.
De slapende wolf had een vrij grote kans om door de wolf opgegeten te worden (er waren vrij weinig targetacties, behalve uiteraard die cupidodrank x) ).

Daarnaast had je een welp die onmogelijk kon opgroeien tenzij iemand full claimde. Zo goed als alle rollen waren vrij nieuw en de wreker claimt normaal niet vooraleer hij heeft gebeuld. Dan is ie bewezen en welpvrij.

Met andere woorden had je dus vooral 1 slechtje, die heel hard moest oppassen dat hij geen medeslechtje lunchte of lynchte. Ze kenden elkaar allemaal niet, tenzij naturlijk de slapende wolf gewekt wordt :p
 

DeletedUser

Gast
Waarom moeten de rollen altijd zo ingewikkeld? Op 7 spelers had ik gewoon 2 normale wolven en nog wat speciaaltjes er in gestopt. Die ingewikkelde rollen kunnen wel gebalanceerd zijn, maar kunnen het spel ook erg snel één bepaalde kant op trekken.

Stel je bijvoorbeeld voor dat je er 1 slechtje in had gestopt dat elke dag kon infecteren. Dan was het spel of erg snel klaar en gewonnen door de goedjes, of wonnen de slechtjes met ruime meerderheid. Ook niet echt spannend, niet?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De rollen moeten niet per se ingewikkeld zijn? Ik hou het gewoon graag verrassend, vernieuwend en ingewikkeld. Dat is mijn persoonlijke voorkeur als spelleider. Als je niet graag zo'n potjes speelt, zoek je dan een spelleider die het basis houdt of doe dan niet mee.

Ik ga geen spelletjes leiden die ik niet leuk vind om te leiden. Ik ben redelijk altruïstisch ingesteld, maar zo ver ga ik niet. Ik leid zoals ik het wil, wil jij liever iets anders? Zoek dan een andere spelleider of doe het zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan