• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #178 Kies je rol zelf

DeletedUser26399

Gast
1. wolf-Crimson Chin
2. burger-Ydeger
3. heks-Nissassa
4. cupido-signlady
5. Burger(BM)-Tristiano
6. wolf-Kyraco
7. jager-
8. ziener-DonFrank
9. burger-Imrahil
10. wolf-ShovingNE2
 

DeletedUser20542

Gast
3/10 wolf, plus nog eens een Cupido die zich mogelijk aan een wolf koppelt voor een 4e wolf? En daartegenover 3 speciale goedjes...
 

DeletedUser20542

Gast
Vooruit dan.

Maar stel, Cupido koppelt zich aan een wolf. Een goedje is lynch, een goedje is lunch en een wolf wordt BM. Dan is het spel op dag 1 voorbij, ondanks al je speciale goedjes.
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht hetzelfde.
Maar ik verwacht nog even een walk of shame van Imra zelf.
Ik ga geen walk of shame doen, want ik sta nog steeds achter mijn posts :O
Ik vond het gewoon opvallend dat iedereen Kyra aanviel terwijl een verdediging gewoon mogelijk was. Daarbij hielp het niet bepaald dat Genade op een gegeven moment dingen niet doorhad. Kom op Genade, als jij dingen niet doorhebt is het verdacht, je weet normaal altijd alles D:
Dusja. En ik kwam er later ook pas achter dat Kyra gewoon min of meer met 3 accounts meespeelde omdat ze Crimson en Shoving zo heftig instructies gaf x)
 

DeletedUser

Gast
Ik ga geen walk of shame doen, want ik sta nog steeds achter mijn posts :eek:
Ik vond het gewoon opvallend dat iedereen Kyra aanviel terwijl een verdediging gewoon mogelijk was. Daarbij hielp het niet bepaald dat Genade op een gegeven moment dingen niet doorhad. Kom op Genade, als jij dingen niet doorhebt is het verdacht, je weet normaal altijd alles D:
Dusja. En ik kwam er later ook pas achter dat Kyra gewoon min of meer met 3 accounts meespeelde omdat ze Crimson en Shoving zo heftig instructies gaf x)
1) Een verdediging was vrijwel onmogelijk omdat er geen enkele speler was die beweerde ziener te zijn en daarmee tegensprak dat DonFrank ziener was. Want natuurlijk zat er 1 ziener in het spel. En al zat er wonder boven wonder geen ziener in het spel, dan konden wij, als we wolven waren, dat niet ruiken en zou het dus veel te gevaarlijk en overbodig voor ons zijn geweest om de zienertruc te proberen. We hadden eenvoudigweg altijd kunnen winnen als de goedjes niet allemaal op dezelfde persoon stemden, want daarmee zouden we overmacht met de lynch hebben. Dit had ik, naar ik meen, ook eerder geschreven.
2) Ik had dingen niet door omdat ik niet erg in het spel zat en ik had me puur ingeschreven omdat ik Graecus gunde. Maar ook als je daar aan twijfelt: Waarom zou ik als wolf gaan zeggen dat ik dingen niet doorheb? Het is irritant als mensen mij proberen te lynchen omdat ik 'me verdacht gedraag' of 'verdachte dingen zeg', want dat gebeurt bijna alleen als ik goedje ben. x) Als ik wolf was geweest, had ik gewoon mijn mond gehouden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27202

Gast
Hoi heb net dit potje teruggelezen om mezelf een beetje in te lezen voor wvw. is dit representatief voor hoe het er altijd aan toegaat?


Gr ronnie
 
Bovenaan