• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #193 Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser26399

Gast
Basis info
Aantal spelers: Zoveel mogelijk
Claimen: Ja
Netwerken: Ja
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Nee
BM-opvolging: Oud kiest nieuw binnen 12u anders herstemming
BM-keuze: Bij gelijkstand telt stem dubbel (De geplaatste stem telt dus) indien BM niet stemde/anders stemde, kan hij vrij kiezen tussen de gelijke stemaantallen
Manier van stemmen: Groen BM Rood Lynch
Eindtijd stemmen: Hopelijk haalbaar voor iedereen. Acties:21u(lunch,heks...) Stemmen:22u


Rollen:

Weerwol(f)(ven)
Bengel(s)
Burger(s)
Ziener(s)
Heks(en)
Jager(s)
Cupido('s)
...​


Ingeschreven spelers:
1.@latdekat =
2. @Dasios
3.@Nissassa =
4.@Kyraco =
5.@Gekkootje63
6.@Jaspenia =
7.@heartlion =
8.@neusje. =
9.@ijzervreter =
10. [B]@RabbidRobin[/B]
11. @SignLady
12.
13.
14.
15.

Verhaal:
Dit WvW potje gaar zich afspelen in Wakkerdam.
Met Weerwolven uit de bossen, inwoners uit Wakkerdam en een paar passerende zigeuners.

's Ochtends

Actie volgorde:
insturen-bengel
heks
insturen-Lunch/infectie/lieveling
doorgeven aan heks+insturen actie heks-Heks
stemmen+uitvoeren-Lynch
]uitvoeren-Lunch/infectie/lieveling
Jager​






[/CENTER]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Even wat opmerkingen al. Als er geen vaste tijd is om te stemmen ga je veel stemmen mislopen door de verwarring, lijkt me. Verder veronderstel ik dat als de BM niet op één van diegenen waarbij het gelijkstand is heeft gestemd, dat die dan mag kiezen?

Verder, als we al mogen inschrijven:

1. Latdekat
 

DeletedUser26399

Gast
Ligt niet vast, moet het nog overleggen met degene waarmee ik het potje samen zal lei/ijden
Even wat opmerkingen al. Als er geen vaste tijd is om te stemmen ga je veel stemmen mislopen door de verwarring, lijkt me. Verder veronderstel ik dat als de BM niet op één van diegenen waarbij het gelijkstand is heeft gestemd, dat die dan mag kiezen? idd

Verder, als we al mogen inschrijven:

1. Latdekat
 

DeletedUser26399

Gast
Meer animo graag, anders gaat het nog lang duren en hoe eerder het potje start hoe eerder jullie er vanaf zijn.
 

DeletedUser21575

Gast
Je kunt mensen niet dwingen om zin / tijd te hebben om te spelen.
Je zou wel mensen in hun prive aan kunnen spreken om eventueel mee te doen in je potje. (Doen andere spelleiders ook.)
 

DeletedUser23442

Gast
Meer animo graag, anders gaat het nog lang duren en hoe eerder het potje start hoe eerder jullie er vanaf zijn.
Het lijkt me idd beter om aan meer spelers te komen door actief te zoeken óf een aantrekkelijk lijkend potje te maken, en niet door dit soort 'commando's'
 

DeletedUser21575

Gast
Wat Jaspenia zegt; je kunt de instellingen aanpassen, een verhaal toevoegen of zelf even netwerken om meer spelers te krijgen.
 

DeletedUser26399

Gast
Je kunt mensen niet dwingen om zin / tijd te hebben om te spelen.
Je zou wel mensen in hun prive aan kunnen spreken om eventueel mee te doen in je potje. (Doen andere spelleiders ook.)
Kan ik doen ja, even de spelers uit vorige potjes vragen of ze zin hebben om weer een potje te spelen
Het lijkt me idd beter om aan meer spelers te komen door actief te zoeken óf een aantrekkelijk lijkend potje te maken, en niet door dit soort 'commando's'
Zal een verhaaltje proberen toe te voegen en het was eigenlijk sarcastisch bedoeld hoor
Wat Jaspenia zegt; je kunt de instellingen aanpassen, een verhaal toevoegen of zelf even netwerken om meer spelers te krijgen.
Wat zou ik dan best veranderen aan de instellingen
 

DeletedUser26399

Gast
Ja, maar is beetje te weinig en start toch sws pas na het weekend, anders zijn we maar met zes, Lat kan niet dat weekend heeft ie me gemeld
 
Bovenaan