• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser

Gast
Oke dan is het duidelijk
Geen regels zeg je dan mag ik ook doen en laten waar ik zin in heb
 

DeletedUser21575

Gast
Oke dan is het duidelijk
Geen regels zeg je dan mag ik ook doen en laten waar ik zin in heb

Het is idd gebruikelijk dat de eerst reagerende vervanger de rol krijgt. Omdat dit het beste is voor de pot.

Dat hier geen richtlijnen voor zijn opgeschreven wil niet zeggen dat je andere richtlijnen die wel beschreven staan zomaar kunt laten gaan. Als je doelt waar op ik denk dat je op doelt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Oke dan is het duidelijk
Geen regels zeg je dan mag ik ook doen en laten waar ik zin in heb
Spelleiders maken hun eigen potje en zijn de personen die uiteindelijk de regels stellen voor elk potje (de basisregels van het forum zijn hierbij altijd aanwezig). Wanneer zij besluiten om een potje te maken zonder regels, mag je inderdaad doen en laten waar je zin in hebt. Tot dat moment niet. Als je zelf spelleider bent, mag je ervoor kiezen om zoiets te doen, maar ik ga er niet vanuit dat de spelers het potje daardoor leuker zouden vinden, dus het zal niet veel effect hebben.
Geen regels voor de spelleiders mbt dit probleem

Idd.
 

DeletedUser18003

Gast
Bij deze graag ook de discussie hierover staken, zodat we dit topic overzichtelijk kunnen houden.

Eli, Tris heeft jouw vervanging vanmiddag zo snel mogelijk in orde gemaakt. Dan kan het spel ook zo snel mogelijk weer verder en dat blijft het allerbelangrijkst. En daarmee is die vervanging nu ook afgesloten. Iemand moeten vervangen is altijd naar als spelleiding, omdat het het algehele spel verstoort (zeker als de speler in kwestie al actief geweest is) en ik vind het alleen maar naar om te zien dat er daarna ook nog een probleem van gemaakt wordt. Hoop dus ook dat mijn post hierover de laatste zal zijn in dit topic. Als iemand er behoefte aan heeft om er verder nog discussie over te voeren, mag dat bij mij op Skype. Een discussie over het algemene 'vervangersbeleid' past beter in het algemene discussietopic, alhoewel ik persoonlijk vind dat dit aan de spelleiding van het potje is.

Tegen onze andere vervangers: Wij waarderen het dat jullie op de vervang lijst zijn staan en het is ook ons doel om jullie zo veel mogelijk te gebruiken in plaats van mensen dood te laten vallen door inactiviteit. Inschrijven daarvoor mag dus ook altijd nog :)
 

DeletedUser199

Gast
Wordt een vervanger gezocht, gaat naar degene die als eerst reageert vanaf deze post.
 

DeletedUser18003

Gast
Inschrijven als vervanger mag nog steeds! Graag zelfs, zodat we niemand dood hoeven laten vallen.
 

latdekat

Harpij
Ik zie dat er niet voldoende vervangers zijn. Jammer want ik had aangegeven me willen laten vervangen aangezien ik momenteel niet de tijd heb om actief deel te nemen.
 
Bovenaan