• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #209 Algemeen Forum gehackt

DeletedUser26399

Gast
Beste forumleden

Er is een ramp gebeurd, het AF is gehackt en iemand heeft eer paar topic namen gewijzigd. Dit is echter snel weer ongedaan gemaakt.
Zoals je kan zien op onderstaand screentje.

4cb5bb490e3997b47a5bac577585ab95.png

Aan jullie om het hackerscollectief op te sporen.

REGELS:
Aantal spelers:Zoveel mogelijk
Claimen:Ja
Netwerken:Ja
Hints:Nee
Afscheidsbrief:Ja, via spelleiding
Klaagmuur:Ja, maar niet iedereen
BM-opvolging:2de keus wordt BM(speler die op een na de meeste stemmen had, kan dit niet meer, volgt er wel een herstemming)
BM-keuze:Bij gelijkstand.
Manier van stemmen:Groen BM, ROOD lynch
Eindtijd stemmen: Als ik DL roep. Rond 21u zal dit zijn, bepaald door RNG. Kan 30min schelen.

ROLLEN:
Hier komt het grote probleem, ik had eens voor de grap mijn wachtwoord op wachtwoord gezet en ik had prijs, mijn account is gehackt en de rollen zijn een beetje aangepast door de hackers en dan pas naar jullie gestuurd. Het kan dus best zijn dat je rol niet helemaal duidelijk is of echt omzeep geholpen is. Geen klachten naar mij, maar naar de hackers. Vreemde rollen kan ik dus niet aan doen.​
 

DeletedUser26399

Gast
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Het potje is in eerste instantie gericht op 10 spelers. Indien ik erg veel inschrijvingen zou krijgen, dan kan ik dit eventueel uitbreiden door van enkele rollen er eentje bij te voegen of te selecteren (wat ik natuurlijk liever niet doe).
 

AriChibi

Hydra
1. Sanhal
2. Latdekat
3. AriChibi
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

En mijn tentamens zijn van 18:30-21:30 dus wordt fun dan
 

DeletedUser18003

Gast
ROLLEN:
Hier komt het grote probleem, ik had eens voor de grap mijn wachtwoord op wachtwoord gezet en ik had prijs, mijn account is gehackt en de rollen zijn een beetje aangepast door de hackers en dan pas naar jullie gestuurd. Het kan dus best zijn dat je rol niet helemaal duidelijk is of echt omzeep geholpen is. Geen klachten naar mij, maar naar de hackers. Vreemde rollen kan ik dus niet aan doen.
Wat moet ik hier van verwachten?
 

DeletedUser26399

Gast
Is eigenlijk eerder gewoon, het zijn eigen rollen, zou zeggen ik gooi er eentje in het topic, maar dan is het beetje verpest.

Moet er nog eentje maken, zijn alleen varianten van rollen en rollen die al eens door iemand anders zijn bedacht en natuurlijk is alles in thema.
 

DeletedUser26715

Gast
1. Sanhal
2. Latdekat
3. AriChibi
4. Joëleke (Neusje voor de downers)
5. Mats (Genius voor de downers)
6. Kalgarino
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser20542

Gast
1. Sanhal
2. Latdekat
3. AriChibi
4. Joëleke (Neusje)
5. Mats (Genius)
6. Kalgarino
7. Ydeger
8.
9.
10.

Mijn benieuwdheid wordt nog razender.
 

DeletedUser26715

Gast
maar als je dus RNG deadlined zou je eigenlijk tussen 20 uur en 20:30 moeten stemmen?
 

DeletedUser27931

Gast
1. Sanhal
2. Latdekat
3. AriChibi
4. Joëleke (Neusje)
5. Mats (Genius)
6. Kalgarino
7. Ydeger
8.voetbalp10
9.
10.
 

DeletedUser25006

Gast
1. Sanhal
2. Latdekat
3. AriChibi
4. Joëleke (Neusje)
5. Mats (Genius)
6. Kalgarino
7. Ydeger
8.voetbalp10
9. Artifex
10.
 

DeletedUser21575

Gast
1. Sanhal
2. Latdekat
3. AriChibi
4. Joëleke (Neusje)
5. Mats (Genius)
6. Kalgarino
7. Ydeger
8.voetbalp10
9. Artifex
10. Nissassa

Als we Artifex een kans geven om een speel te leiden, dan Graecus ook :D
 
Bovenaan