• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #218 - Trouble in Slaapdal

AriChibi

Hydra
WvW #218: Trouble in Slaapdal
werewolf_by_srdunko-d5io4w1.jpg


Er heerst een vreselijke ziekte die de wezens in het magische woud terroriseert.
Deze zogenoemde 'lycantropie' zorgt ervoor dat de besmette persoon 's nachts in een bloeddorstige wolf verandert die op magische wijze maar één slachtoffer per nacht claimt.
De inwoners van het magische woud konden deze weerwolven in het begin nog wel tolereren, want je mag natuurlijk niet een ander soort wezen discrimineren.
Nu echter nog maar 1% van het woud in leven is, hebben de laatste inwoners van het ooit zo grote Slaapdal besloten om de weerwolvenjacht in te zetten.
Hopelijk kunnen ze hiermee de terreur stoppen voordat het hele woud uitgeroeid is.


Theme song:



Info:

Dit wordt een anoniem potje, dat betekent dus dat iedereen die zich inschrijft een splinternieuw account van mij zal krijgen en dus alleen met dat account mag spelen. Uiteraard mag je dit account dus ook niet buiten het speltopic gebruiken, en nadat het potje is afgelopen, mogen de mods natuurlijk ook de accounts uitschakelen.

Alle accounts zullen worden uitgerust met een kleine biografie en een professionele paint-illustratie als profielfoto. De rollen zullen op z'n minst lijken op die in het rollentopic, dus verwacht niet al te gekke dingen.


Claimen, klaagmuur, afscheidsbrief: aan
Netwerken: Alléén via het PM-systeem op het forum, om de anonimiteit in stand te houden.
BM: oud kiest nieuw
Manier van stemmen: rood en groen natuurlijk
Eindtijd stemmen: 22u

Inschrijven:
Via PM, op het forum of op Skype (klik voor add)
In ieder geval NIET in dit topic jezelf inschrijven
Ik heb plek voor ~9 man, maar ik kan altijd extra rollen maken als het erg krap wordt.
Zodra ik het potje start, zul je een PM ontvangen met daarin je rol, accountnaam en een wachtwoord. Ik zie de startdatum als 'na het vorige potje', aangezien ik de accounts nog aan moet maken en mogelijk extra rollen moet maken als er meer inschrijvingen zijn.
 
Bovenaan