• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Aart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dag 5
Lynch
Ja hoor, het was weer zover! Een nieuwe dag, een nieuwe stemming. Het was natuurlijk allemaal megaspannend wat er vandaag weer zou gaan gebeuren. Zou er dan eindelijk een wolf sterven? Of zou er weer een dood dier aan de galg komen te hangen? Waar waren de dagen van rust gebleven, toen boer Aart nog rustig rondwandelde over het erf. Waar waren de dagen van vrede, toen er nog geen wolven over de boerderij zworven. Waar waren de dagen van... Vroeger was het allemaal beter, vroeger was alles beter! De dieren waren het erover eens, ze zouden naar die dagen terugkeren, ze zouden winnen! Maar daarvoor moesten natuurlijk eerst alle wolven worden gedood. Zo geschiedde het dan ook dat er weer iemand werd opgehangen. Wie dat werd was nog even een gedoe geweest. Maar aangezien Kyraco zichzelf als burgemeester niet graag aan de galg zag hangen werd er besloten dat dan ook maar niet te doen. Het was Moonmonkey die het slachtoffer werd, die een rat bleek te zijn.
Het lynchslachtoffer was Moonmonkey, hij was een rat (zieke).


Lunch
De wolven sliepen vannacht zo vast als een huis, de volgende morgen werden alle dieren weer wakker. Wat de reden was van het uitblijven van de moordpartij was onbekend.
Er was geen lunch.

Let op: Om ons de tijd te geven alles goed te regelen zal er morgen geen deadline zijn vanwege de samensmelting. De volgende deadline, in de samengesmolten boerderij, zal woensdag 20:30 zijn.
 

DeletedUser19654

Gast
Dead men tell no tales..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Dat betekend dus dat of de wolven inactief zijn, ze een beschermde speler hebben geluncht (beschermengel), of mij hebben proberen te lunchen om te kijken of mijn claim correct was.
 

DeletedUser21204

Gast
Het lijkt mij best sterk dat de wolven nu opeens inactief zijn.
Ze hebben alle andere deadlines wel gewoon gelucht.
Dus ik zou zeggen beschermengel of Nissassa, of de wolven moeten een of andere vreemde tactiek hiermee hebben natuurlijk.
 

DeletedUser21575

Gast
Of er is iemand anders inactief geweest. Misschien is het gebrek aan dode wolven wel te verwijten aan een ander speltype. :O
Ohh yes Imra I went there!
 

DeletedUser

Gast
Het einde van boerderij Aart

Iedereen dacht na over wat zij vanavond zouden gaan doen. Zou er iemand worden opgegeten? Hangen ze iemand op? Het was allemaal zo onduidelijk. Iedereen zat bij elkaar en ze discussieerden over de mogelijkheden, toen er iets raars gebeurde. Er kwamen uit alle hoeken mensen aan! Ze werden door deze lui bij elkaar gedreven en in een vrachtwagen gestopt. Langzaam reden ze weg, een nieuw avontuur tegemoet gaande.


En uiteindelijk gingen de deuren van de vrachtwagen open!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan