• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Aart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Er werd een afscheidsbrief van Rutger gevonden.

Rutger101 zei:
Lieve boerderijbeesten,

Waarom? Waarom zijn we zo aan het faalhazen :O?
Goed, het eerste wat ik wil zeggen is dat niemand nog te vertrouwen is, gezien de infectie. Pas dus goed op! Verder: jullie lieftallige BM is zeker weten voorouder van de honden. Als laatste: beul, waar ben je? Het is duidelijk wie je moet beulen!

Veel succes,
Hamlapje

Groeten,
Rutger
 

DeletedUser19654

Gast
Wat een activiteit mensen goh, ben zow trots op jullie... *kuch* sarcasme *kuch*
 

DeletedUser23951

Gast
De volgende tegenstrijdigheden:
1. nissassa is in jou ogen gewoon goedje
2. Je stemt op rutger want je vind hem verdacht
3. Je zegt er direct achteraan nee hij is niet verdacht
4. Dan zeg je hij is wel weer verdachter dan nissassa...
5. Dus je vind nissassa ook verdacht aangezien je hem in vergelijking met rutger trekt.

Dit is scheef. Ik vind Nissassa en Rutger allebei verdachte dingen doen, maar ik vind hen daarom niet verdacht. Rutger doet de meest verdachte dingen en vind ik het minst niet-verdacht dus was hij mijn stem. Nu logisch?

Waarom zou je iemand waarvan je overtuigd ben dat hij goedje is vergelijken met iemand die je verdacht vind? Dat slaat toch nergens op.

Waarom slaagt dat nergens op? Dat is net logisch. A en B doen een beetje verdacht. Ik vind A verdachter, want hij doet ook X. B doet X niet, dus ik vind B daarintegen net iets minder verdacht.

Ik ontken inderdaad ja. Ik counter helemaal niemand. Jij vind blijkbaar van wel?
Kun je dat even toelichten hoe ik jou dan heb gecounterd?
Moet je wel even teruggaan op het moment dat nissassa het aankaarten, want het ging over dat moment.

Wel, je moet leren lezen. Het enige wat daar staat is 'Nadat Nissassa hem beschuldigde van te counteren.' Ik trek geen conclusie, ik zeg namelijk helemaal niet dat jij aan het counteren was, noch dat je dat niet aan het doen was. Dat jij daaruit concludeert dat ik vind dat jij countert, is gewoon dom. Verder heb jij mij gecounterd? Hoezo? Behalve dan het feit dat je ook naar mij begon te kijken, maar pas nadat ik me achter Nissassa zette?

die post is het konijn. Jij zegt dat ik ontken jou en kyra counter. Dat is mijn laatste vraag die ik heb. Dan ben je van me af, is dat niet leuk?

Ik zie geen vraagtekens noch vragen.
 

DeletedUser21575

Gast
Wat een activiteit mensen goh, ben zow trots op jullie... *kuch* sarcasme *kuch*

Ja tis weekend, ik ben sinds gisteravond al weg van huis en de laptop. En kom daar voor de deadline ook niet meer bij. Dus helaas een korte stem via de mobiel vandaag. Kan niet uitgebreid reageren aangezien hij lekker lastig doet.

koningin konijn kort gezegd, ik heb al langer mijn verdenkingen, lange post komt vannacht.
 

DeletedUser23079

Gast
koningin konijn
Voor mij verdachte nummer 1. Moonmonkey komt met een lijst met feitjes die nagenoeg allemaal kloppen. Waar tegenover een matige verdediging tegenover staat.
Voor mij is het duidelijk.
 

DeletedUser23951

Gast
Hopeloos, waarom heb ik alles zelfs nog weerlegt als er toch niet naar wordt geluisterd.
 

DeletedUser

Gast
Dag 4
Lynch
En weer was er een nieuwe dag, een nieuwe dag om wolven te vangen! De dieren hadden in het weekend extra tijd gehad om op onderzoek te gaan naar de slechten onder hen. Maar of deze onderzoeken ook tot een goede conclusie hadden geleid zouden ze pas merken bij de lynch. Zoals eigenlijk altijd het geval was vond er ook vandaag geen unanieme stemming plaats. Gelukkig hadden de dieren eerder al een democratisch stemsysteem ingevoerd waardoor dit allemaal niet uitmaakte. En zo gebeurde het dan ook dat Koningin Konijn aan de galg werd opgehangen, dit was het einde van een schaap.
Het lynchslachtoffer was Koningin Konijn, zij was een schaap (burger).


Lunch
Ook vandaag gingen de harige vrienden weer op pad op zoek naar een lekker maaltje, al die mais en dat gras van overdag was alles behalve lekker. En het was zeker niet genoeg om hun maagjes te vullen. Dus ook vannacht hadden ze een nachtelijk tussendoortje nodig. Een moeilijke prooi hadden ze niet, het was slechts een gewoon schaap dat de naam Matthijs200 droeg.
Het lunchslachtoffer was Matthijs200, hij was een schaap (burger).

Let op: De volgende deadline is gewoon weer morgen om 20:30!
 

DeletedUser23079

Gast
Oké,we zijn met 9 over

2 inactieven
3 halfinactieven (die
ie eigelijk alleen maar stemmen)
En 4 actieven.
In het slechtste geval zitten we met 2 actieve wolven.
Anders is het 1 actieve wolf.
Het feit dat de lunch nu op een inactieveling is,verbaast me ook. Aangezien alle andere lunches alleen op actieven zijn gedaan. Maar dit kan zijn om ons op een dwaalspoor te zetten.
Wat de lynches betreft slaan we ook heel hard de plank mis.
Dus,ik denk dat we alle deelnemers nog is op een rij moeten zetten en dan nog is moeten oordelen over elkaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
We zijn nog met 8
Vervelende is dat wolven in meerderheid zijn. Dit komt door die kloten newb inactieve mensen.

Wellicht gewoon sportieve lunch maar heb geen idee
Dus wacht nog even op nissassa die zou nog posten waarom hij op koningin had gestemd, komt die niet tjsa... daarnaast hij antwoord ook niet op mijn vragen.

E: ik ga niet meer wachten pech nissassa
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23955

Gast
Oké,we zijn met 9 over

2 inactieven
3 halfinactieven (die
ie eigelijk alleen maar stemmen)
En 4 actieven.
In het slechtste geval zitten we met 2 actieve wolven.
Anders is het 1 actieve wolf.
Het feit dat de lunch nu op een inactieveling is,verbaast me ook. Aangezien alle andere lunches alleen op actieven zijn gedaan. Maar dit kan zijn om ons op een dwaalspoor te zetten.
Wat de lynches betreft slaan we ook heel hard de plank mis.
Dus,ik denk dat we alle deelnemers nog is op een rij moeten zetten en dan nog is moeten oordelen over elkaar.

Ik denk zeker dat dat een goede analyse is Bert, in hoeverre ik bijgewerkt ben. Gezien het mijn eerste keer is dat ik WvW speel hier, zou ik de bal natuurlijk ook volledig mis kunnen slaan, maar ik wil dit toch nog even aanmerken.

Op dag 3 was er een infectie, wat betekent dat er een wolf extra in het spel was gekomen. Ik denk dus dat we met 2 wolven zitten. 1 infectiewolf en 1 gewone, geïnfecteerde. Het zou mij straf lijken als er nog 1 in het spel is, dan was er zeker al 1 gevonden. Die infectiewolf moet wel actief zijn. De eerste 2 dagen waren er lunches, die moet die wolf wel uitgevoerd hebben. De derde dag heeft die wolf een andere geïnfecteerd. Die moet dus wel actief geweest zijn, maar kan zich evengoed inactief voorgedaan hebben.

Ik snap de reden van de lunch van Mathijs200 tevens ook niet echt, maar misschien komt dat dan weer door mijn beperkte ervaring in WvW op het grepoforum..
 

DeletedUser23079

Gast
Uhh moon,wat maakt missa verschillend van koningin konijn? Je wijst dezen al heel het spel al aan en nu blijkt dat koningin maar een schaap is.
Is er een verschil tussen beiden?
Zo ja zou je dat weer even wilen toelichten?
 

DeletedUser23079

Gast
Niet lynchen? Ik weet dat de lynches altijd falen maar de wolven zijn nu echt wel aan de winnende hand . dus ik zie geen lynch op het eerste zicht ook niet zitten maar het kan ook gedaan worden om te voorkomen dat er weer een goedje eruit ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan