• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

123gijs

Ruiter
klopt, ik zal mijn defenetieve stem in het groen zetten, dit is alleen waar NU mijn stem naar gaat omdat nog niet alle spelers er zijn bewaar ik mijn stem nog even
 

123gijs

Ruiter
Wat dat betreft, hoelang nog tot spelers niet meer erbij kunnen komen? (oftewel, wanneer is het te laat om nog te reageren?)

je had je al moeten inschrijven, de mensen die zich hebben ingeschreven hebben een mail van de spelleiding ontvangen en kunnen daar hun rol opvragen. als jij je niet had ingeschreven in het inschijftopic kan jij niet meedoen
 

DeletedUser

Gast
je had je al moeten inschrijven, de mensen die zich hebben ingeschreven hebben een mail van de spelleiding ontvangen en kunnen daar hun rol opvragen. als jij je niet had ingeschreven in het inschijftopic kan jij niet meedoen

Pecmega zit al in ons dorp ;)

Ik denk dat we tot de deadline van de BM nieuwe spelers kunnen verwachten, omdat dat niet zo belangrijk is. Ik heb het Imrahil al gevraagd via skype, dus ik wacht op antwoord :)
 

DeletedUser

Gast
Ik ga er vanuit dat ingeschreven spelers zich kunnen meldden. Totdat er een nieuwe burgemeester is gekozen..

Alhoewel als ze zich nu nog niet gemeld hebben zal de activiteit niet echt uitermate hoog zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Mooi toch, als we veel in actieven krijgen wordt het niet leuk

E:
Ik lees daarnet nog even de instellingen door en zie ook staan de "PM's en screenshots van PM's niet mogen", dus ook vervalsbaar materiaal mag niet meer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ga zo weg. Ik denk dat ik vanavond wel optijd thuis ben, maar voor de zekerheid pleur ik mijn stem op Ilja. Ze is een goede ervaren (Ex)speler en ik vind dat ze nu wel weer opnieuw mag bewijzen wat ze waard is!
 

DeletedUser

Gast
Tussendoor even een mededeling van de spelleiding. Voor vanavond 20:30 verwachten wij van iedereen een burgemeesterstem in het topic, vetgedrukt en in het groen. Vanaf die deadline komen er geen nieuwe spelers meer bij, vanaf morgen is er een lynch en zijn speciale acties ook mogelijk. Alle acties die vandaag al zijn/worden ingestuurd blijven staan maar kunnen veranderd worden.
 

DeletedUser9104

Gast
Dankjewel voor je stem Wwg, ik ga zelf nog even nadenken over wie mij stem krijgt of dat ik (heel onsportief) op mezelf ga stemmen. Alhoewel mij dat onwaarschijnlijk lijkt, aangezien ik dan liever niet stem.

Daarnaast wilde ik even kwijt dat ik niet ga meewerken aan een Skype groep, omdat we hier op het af spelen en niet op Skype. Persoonlijk vind ik Skype alleen maar de activiteit in het topic verminderen...
 

DeletedUser

Gast
Dankjewel voor je stem Wwg, ik ga zelf nog even nadenken over wie mij stem krijgt of dat ik (heel onsportief) op mezelf ga stemmen. Alhoewel mij dat onwaarschijnlijk lijkt, aangezien ik dan liever niet stem.

Daarnaast wilde ik even kwijt dat ik niet ga meewerken aan een Skype groep, omdat we hier op het af spelen en niet op Skype. Persoonlijk vind ik Skype alleen maar de activiteit in het topic verminderen...

Beide zijn niet actief (af en skype) dus dit topic mag eigenlijk ook weg ^^
 

DeletedUser

Gast
Ik zie personen op de spelerslijst staan die nog niet gereageerd hebben.
Mag ik er vanuit gaan dat jullie dat wel nog gaan doen, graag :)

Hoe meer er mee doen hoe leuker natuurlijk.

Zelf heb ik echt geen idee op wie ik gaan stemmen.. dus wie weet mij te overtuigen? ;)
 

DeletedUser

Gast
we willen ook een goede BM (ik niet)
ik stel voor dat Iljavelissa het wordt zij lijkt me wel betrouwbaar, zeker als je bij grepolis werkt

Waarom zou je niet een goede BM willen?
Op ilja stemmen omdat ze bij grepo werkt?
Zei kan net zo goed een wolf zijn
Ik stel voor ga eens wat potjes terug lezen die geweest zijn daar kan je wel uit halen wie wel en niet goed kunnen spelen
Ilja heeft de afgelopen potjes niet mee gedaan en heeft dus nu ook niet heel veel ervaring met de meeste spelers die nu mee doen

Meestal kies je een BM om zijn of haar kwaliteiten en een speler met wat ervaring
Nou zijn er ook spelers die er voor kiezen om op een minder goede speler BM te maken zodat die makkelijker door de mand valt als wolf
Maar zo kan je er ook voor kiezen om juist een goede ervaren speler als BM te maken omdat die meestal wel op dag 1 gezien gaan worden weet je gelijk of de BM goed of slecht is.


Die heeft duidelijk het spel nog niet door jammer dit ik weet al hoe dit afloopt
(WvW #114) (volgens mij, iig dat potje waar loom voor haar moeder koos als goedje terwijl logischer was dat ik goedje was, om vervolgens de hele dag weg te zijn en niet te reageren)

Klopt dat Loom voor mij koos een meisje van 10 die haar eerste potje speelde en vergat haar PM's op te sturen...
En ja sorry dat ze buiten ging spelen en een bed tijd heeft....
Heb toen ook voor gekozen dat ze gewoon nog te jong is en nog maar even een paar jaar moet wachten ;)
Dit heeft verder niks met dit potje te maken dus laten we onze aandacht bij dit potje gaan houden?

Nou ik stel voor dat de BMstemmen naar mij gaan. Ik heb al sinds 10 januari 2011 ervaring met WvW op het grepolisforum. In die tijd heb ik aan misschien 10 potjes niet mee gedaan. Dus mega veel ervaring :) Verder kan ik heel goed luisteren naar anderen. Dat is een kwaliteit die van belang is als burgemeester. Tot slot wil ik graag even melden dat ik een weegschaal ben. Van weegschalen is algemeen bekend dat ze betrouwbaar betrokken meelevend en begrijpend zijn. Daarom ben ik dus een goede BM! Stem op mij :D

Oh en ik ben gewoon vet lief :)

Ja aan ervaring ligt het niet bij wwg daar heeft ie helemaal gelijk in.
Maar toch twijfel ik of wwg mijn stem zal krijgen wwg is vaak op dag 1 wel redelijk actief maar later in het spel niet zo
Of dat nou komt omdat hij vrij snel dood gaat dat weet ik niet
Moet zeggen dat de laatste paar keer dat ik met hem heb gespeeld dat hij het niet slecht heeft gedaan als goedje
Hij valt wel op als wolf en zal zeker zijn mede wolven opofferen als dat er voor zorgt dat hij blijft leven

Ik voor BM natuurlijk

Toch wel wat ervaring, ik ben redelijk goed in het spel als ik actief meedoe, ik ben (meestal) geen schaapje dat iedereen volgt en ik help de nieuwerds graag voor zover ik dat kan!

Genius als BM?
Oke dat zal dan ook voor het eerst zijn...
En je zegt het goed als je actief mee gaat doen??
Kan me nog niet een potje bedenken dat je actief mee hebt gedaan zo vaak ga je als inactief dood...
Nee je bent geen schaapje die iedereen volgt omdat je niet mee speelt
Hoe wil je nieuwerds helpen als je nooit wat toe voegt aan het potje???

Wat een stierenstront! (Bullshit)
Mijn plannen lijken alleen slecht omdat iedereen ze altijd tegenwerkt...

Ik werk je plannen nooit tegen snap je plannen niet altijd omdat je een beetje vreemde dingen doet...



BM stemmen mogen ook altijd naar mij
Waarom zou je mij BM moeten maken
Ik ben dus wel elk potje actief dat ik mee heb gedaan en ik in bijna elk potje wel tot het einde blijf leven als ik niet geluncht wordt door de wolven
Heb geen vreemde plannen zoals wwg vaak heeft waar geen touw aan vast te knopen valt
Denk dat ik genoeg ervaring hem met wvw om een goede keuze te kunnen maken mocht er een gelijkstand zijn met stemmen want daar gaat het om dat de BM die keuze kan maken
Ik me niet laat beïnvloeden door andere spelers
En ik niet slecht ben in het opsporen en vangen van wolven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Herinner je je dat potje niet meer Eli? Je zei het potje nadien zelf nog dat ik zeer goed kon zijn als ik actief was :(

Ik zoek het ff op
 

DeletedUser

Gast
Ik maak ook een docje aan van alle spelers die mee doen dit potje
Ik zal ook alles bij houden wat er in de andere boerderijen gebeurd
Dan hoef je niet alles bij te lezen op het moment dat de dorpen samen komen

E:

Nee dat potje kan ik me helaas niet meer herinneren :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

123gijs

Ruiter
stem voor BM

na dit spel even hebben aangekeken, staat mijn sten voor de BM vast.

weerwolfgek
waarom? Hij vertelde al heeeeeeel veeeel potjes WvW gespeeld een man met veel ervaring. Hij lijkt mij de beste keuze.
(mij svp niet nomineren)
 

DeletedUser

Gast
Ja aan ervaring ligt het niet bij wwg daar heeft ie helemaal gelijk in.
Maar toch twijfel ik of wwg mijn stem zal krijgen wwg is vaak op dag 1 wel redelijk actief maar later in het spel niet zo
Of dat nou komt omdat hij vrij snel dood gaat dat weet ik niet
Moet zeggen dat de laatste paar keer dat ik met hem heb gespeeld dat hij het niet slecht heeft gedaan als goedje
Hij valt wel op als wolf en zal zeker zijn mede wolven opofferen als dat er voor zorgt dat hij blijft leven

Ik werk je plannen nooit tegen snap je plannen niet altijd omdat je een beetje vreemde dingen doet...

Waarop baseer je dat ik inactief word? Ik sterf van alle spelers het snelst (Had dat uitgezocht toen ik premiejager was), maar van inactiviteit is bij mij nooit sprake. Tenzij ik vervanging heb aangevraagd bij de spelleiding, maar dan is het ook niet meer mijn eigen verantwoordelijkheid. ;)

En mij vermoorden is opzich een hele goede versie van mijn plannen tegenwerken. (Gebeurde de laatste keer) Toen werden daardoor 2 wolven wel heel erg zichtbaar btw, maar daar werd dan weer niks mee gedaan...
Mijn plannen zijn altijd goed doordacht, maar om er wordt ook nooit wat mee gedaan na mijn dood...

Edit:

na dit spel even hebben aangekeken, staat mijn sten voor de BM vast.

weerwolfgek
waarom? Hij vertelde al heeeeeeel veeeel potjes WvW gespeeld een man met veel ervaring. Hij lijkt mij de beste keuze.
(mij svp niet nomineren)

Eli vroeg het net ook al, en ik nu dus weer: Waarom wil je per se geen BM worden?
 

DeletedUser

Gast
Is het verplicht om BM te stemmen? Word je anders eruit gegooid wegens inactiviteit, ofniet?
 

123gijs

Ruiter
nou, BM is weer zo'n taak extra's als wolven niet weten wie ze moeten pakken doen ze vaak de BM en soms een hele rij waardoor niemand meer BM wil zijn. voor de zekerheid ga ik niet voor BM zeker gezien dit een heel belangrijk potje is.

Maar ik snap jullie ook wel ik ben ook een hele goeie burgemeester hé :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan