• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Derk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
Voor alle idioten die zich zo pro voelden in ons dorp toen ze WWG lynchten en zeiden dat ze wel wisten dat hij wolf was en het vrij obvious vonden, hij was toen hij doodging nog geen dag geinfecteerd xD
 

DeletedUser21204

Gast
Bij mij zat iedereen die dood was te zeggen dat ik wolf was, terwijl ik dat t/m dag 3 nog helemaal niet was x)
Bijvoorbeeld Archer en Initia, lynch en lunch dag 2 :p

Archer vertelde ik na zijn afscheidsbrief (dag 3 dus, toen ik goed was), dat ik geen wolf was, want dat was ik ook niet.
Toen werd ik geïnfecteerd, en zei ik hem dat ik dus toch wel wolf was, waarna er toch nog dit kwam :p :
[24-10-14 20:58:05] Kyra: Ok, ik neem het terug, ik ben wolf :p
[24-10-14 20:59:10] Remon (Archer of Doom): No shit sherlock
[24-10-14 20:59:18] Remon (Archer of Doom): Ik wist het gewoon! :(
 

Araluen

Manticore
Bij mij zat iedereen die dood was te zeggen dat ik wolf was, terwijl ik dat t/m dag 3 nog helemaal niet was x)
Bijvoorbeeld Archer en Initia, lynch en lunch dag 2 :p

Archer vertelde ik na zijn afscheidsbrief (dag 3 dus, toen ik goed was), dat ik geen wolf was, want dat was ik ook niet.
Toen werd ik geïnfecteerd, en zei ik hem dat ik dus toch wel wolf was, waarna er toch nog dit kwam :p :
[24-10-14 20:58:05] Kyra: Ok, ik neem het terug, ik ben wolf :p
[24-10-14 20:59:10] Remon (Archer of Doom): No shit sherlock
[24-10-14 20:59:18] Remon (Archer of Doom): Ik wist het gewoon! :(

toch wel jammert, inderdaad.
Maar marco had wel elke keer alles goed!
 

DeletedUser

Gast
Je was erg duidelijk over Bert, wat best handig was.
Het was uiteindelijk nog wat onduidelijk. Konijn zei tegen mij dat de jager van aart had gezegd tegen kyra dst zijn schot op koning konijn zo staan, terwijl hij in werkelijkheid opkyra zou staan. Toen praatte ik met kyra, die zelf zei dat bert jager was, waarna ik met hem ging praten. Vervolgens komt bert aan dat hij het er wel over heeft gehad, maar toch niet met kyra erover gesproken had en dat koning dat wist, maar waarom zei je dan tegen mij dat hij dat deed koning de laatste minuten van die dag voordat je doodging, terwijl bert volgens hem ervoor nog had gezegd dat hij niet met kyra had gepraat? ben benieuwd, want daardoor zat ik erg te twijfelen over kyra en bert omdat ik mende dat bert loog over dat schot want ik nam aan dat het klopte wat jij zei :x
 

DeletedUser23480

Gast
Dit komt allemaal door dat dorp met die ene wolf.
Eigenlijk komt dit allemaal door Spartamilan, die niet ging lunchen om de goedjes in de waan te laten dat er geen wolf meer in zat.
Een prima plan voor hemzelf, maar zorgde voor de dood van zo'n 8 wolven, die door zijn "slimme" plan half bewezen raakten als wolf.
Dit klopt niet helemaal, ik ben maar 1 maal vergeten de lunch in te sturen, de andere keer was het marco die do
 

DeletedUser9104

Gast
Voor alle idioten die zich zo pro voelden in ons dorp toen ze WWG lynchten en zeiden dat ze wel wisten dat hij wolf was en het vrij obvious vonden, hij was toen hij doodging nog geen dag geinfecteerd xD

Het was overigens mijn drankje, maar bon. Daarnaast kun je dat niet weten en moet je soms gokken. Voor hetzelfde geld was hij al de hele tijd wolf.
 

DeletedUser

Gast
Voor alle idioten die zich zo pro voelden in ons dorp toen ze WWG lynchten en zeiden dat ze wel wisten dat hij wolf was en het vrij obvious vonden, hij was toen hij doodging nog geen dag geinfecteerd xD

'Laten we iemand die heel slecht speelt infecteren'
 

DeletedUser19654

Gast
Ach ons dorp had meer actieve wolven als goedjes.

De newbs in het begin jagen alle goedjes eruit zoals de heks gewoon full bullshit om vervolgens inactief te gaan en de actieve goedjes die wel normaal willen spelen geen kans meer te geven omdat wolven in meerderheid waren. Dit had ik de dag ervoor gezegd, alleen maakt niet veel uit want als het gelijk staat en kyra was bm gingen we nog dood.
De jager schiet niet een kyra neer!!! Wat al helemaal nergens op sloeg! aangezien die nergens anders over kon hebben dan dat kyra slecht was.

En serieus ik wist gewoon dat kyra infectie was meteen ook gewoon letterlijk gezegd.
Blijkbaar hadden we geen DO in ons dorp en hadden de wolven alle claims in handen... waarom iedereen gaat claimen bij de wolven moet je mij niet vragen maar okey.. op moment dat ik dood ging claimde ik maar en tjsa... dan is het voor mij wel duidelijk als spartian nissassa en kyra mij alsnog dood willen.

Achteraf gezien had ik moeten weten dat konijn goed was aangezien:
1. kyra stemde op haar
2. nissassa stemde op haar
3. het ging te makkelijk aangezien ze met moi mee gingen.

Helaas kon ik niet echt meer actief komen op die dag dus dacht achja... potje toch fucked up en de wolven waren in de meerderheid en spelleiding was like fuck hun gaan de goedjes daar maar dood.
En sommige personen (degene die alleen maar stemde) mogen van mij echt doodvallen hoe spelverpestend kun je zijn.
 

DeletedUser22575

Gast
Bij mij zat iedereen die dood was te zeggen dat ik wolf was, terwijl ik dat t/m dag 3 nog helemaal niet was x)
Bijvoorbeeld Archer en Initia, lynch en lunch dag 2 :p

Archer vertelde ik na zijn afscheidsbrief (dag 3 dus, toen ik goed was), dat ik geen wolf was, want dat was ik ook niet.
Toen werd ik geïnfecteerd, en zei ik hem dat ik dus toch wel wolf was, waarna er toch nog dit kwam :p :
[24-10-14 20:58:05] Kyra: Ok, ik neem het terug, ik ben wolf :p
[24-10-14 20:59:10] Remon (Archer of Doom): No shit sherlock
[24-10-14 20:59:18] Remon (Archer of Doom): Ik wist het gewoon! :(

Lol :p

Maar het was gewoon triest, bij Aart... Je hoefde alleen maar in mijn en Rutgers afscheidsbrief te kijken.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja maar Archer jouw afscheidsbrief sloeg dus eigenlijk nergens op want toen die gepost werd was ik nog goedje :x
 

DeletedUser

Gast
Ik werd dag 1 geluncht terwijl ik fucking inactief was en ook het plan niet had om actief te zijn...
Vond ik wel chill :)
 

DeletedUser13380

Gast
Geen echt mooi potje inderdaad. Actievelingen sneller bij elkaar brengen denk ik zo.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik denk dat als de inactiviteit strenger was beoordeeld, alles beter was gegaan.
Ze werden gewoon echt te lang in leven gehouden, waardoor die fusie maar niet kwam.
 

DeletedUser

Gast
1 tip, als de wolven maar enige verstand hebben en er niet duidelijk is gepraat over een infectie met kyra in de game, dan word zij gewoon de infectie.
 

DeletedUser21204

Gast
Inderdaad, Marco :p
Je zou dat zeggen, aangezien ik geen slechte wolf ben, maar ik denk dat het juist daarom nooit gebeurt.
Ik gok dat ik in mijn hele WvW-carrière zo'n 3 keer geïnfecteerd ben geweest. Maximaal 5.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan