• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

WW en gedeelde internetverbinding

DeletedUser

Gast
Mogen spelers die een internetverbinding delen en in dezelfde alliantie zitten aan hetzelfde wereldwonder bouwen?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het staat niet expliciet in de regels. Echter staat dit er wel:
Twee of meerdere spelers die een internetverbinding delen mogen dezelfde speler grondstoffen sturen, echter moet er minstens 48 uur gewacht worden tussen het aankomen van de verzonden grondstoffen van speler A en het vertrek van de grondstoffen van speler B.

Ik neem aan dat voor WW's hetzelfde geld, dus je mag naar hetzelfde Wereldwonder grondstoffen sturen, echter moet de andere speler dan 48 uur wachten nadat de grondstoffen van de ene speler zijn aangekomen op het Wereldwonder. Maar het is goed dat je het vraagt, het moet denk ik wel ietsje duidelijker in de spelregels staan, ik vraag het na :)
 

DeletedUser20734

Gast
Volgens mij mag het wel, gedeelde internetverbinding heeft betrekking tot acties op spelers, niet ?
 

DeletedUser11295

Gast
Inderdaad een goede vraag, zou erg vervelend zijn als dat niet zo kunnen want wanneer beide spelers vrij groot zijn kan er veel GS gemist worden. Ik zou deze even naar de support sturen als ik jou was. Of is er een gamemoderator die zo aardig is even ons te vertellen hoe dit in elkaar steekt?
 
Wat ik me kan herinneren van Ksi is gedeeld internet geen probleem voor het storten in een Wereld Wonder.

Het geeft geen voordeel voor de andere speler waar je het internet mee deelt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Volgens de game-modjes telt de WW niet als speler en mag het dus blijkbaar toch gewoon :)
Sorry voor de verwarring :x
 
Bovenaan