• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zegetocht

DeletedUser

Gast
Wat is het nut van een zegetocht? Worden je mensen dan gelukkiger ofzo? of is het gewoon voor de lol?
 

DeletedUser3865

Gast
Nee, daarmee krijg je cultuurpunten. En met die cultuurpunten krijg je cultuurlevels. Die cultuurlevels heb je nodig om steden over te nemen.
Zegetochten zijn er dus voor om meer steden over te kunnen nemen.
 

DeletedUser12160

Gast
nee an krijg je cultuur punten en hoe meer cultuur punten hoe meer steden je kan !
 

DeletedUser

Gast
maar heb je cultuurpunten nodig om een stad te veroveren die van iemand was of om een stad te stichten waar niemand zit
 

DeletedUser3865

Gast
maar heb je cultuurpunten nodig om een stad te veroveren die van iemand was of om een stad te stichten waar niemand zit
Allebei inderdaad.

Je hebt gewoon een maximum aantal steden dat je kan, dit aantal is gekoppeld aan je cultuurlevel.
Hoe hoger je cultuurlevel, hoe meer steden je kan hebben. En dan maakt het dus niks uit of je sticht, of dat je er een overneemt.

In deze tabel staat hoe hoog je cultuurlevel moet zijn voor een bepaald aantal steden:
Tabel (klik)
 

DeletedUser

Gast
dus als ik cultuurlevel 8 heb gehaald kan ik ook meer steden stichten of veroveren van een ander.
 

DeletedUser3865

Gast
dus als ik cultuurlevel 8 heb gehaald kan ik ook meer steden stichten of veroveren van een ander.
Meer dan met cultuurlevel 7, maar minder dan met cultuurlevel 9.

Met cultuurlevel 3 kan je 3 steden, met level 4 kan je 4 steden, etc. ;)
(Ik had niet gezien dat dat niet in de tabel stond, sorry)
 
Bovenaan