• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekt Hulp

DeletedUser

Gast
Hey Grepolis spelers,

Ik ben Galaxia Darkness en kom van TribalWars. Een aantal vrienden van mij spelen dit en het leek me leuk om dit spel ook eens te gaan spelen. Ik heb vrij veel TW gespeeld en aardig wat keertjes in de top meegedraait en ook speed in nog steeds op .NL en win ik vaak bekers.

Is er misschien iemand die zin heeft om mij dit spel te leren?

Mvg,

Youri (GD.)
 

DeletedUser

Gast
Die spelen ook pas net xd

@Araluen, bedankt hier heb ik veel aan. Een vriend van TW, Hush, heeft me alles al uitgelegd.
 

Araluen

Manticore
whahaha, hij??? HUSH?

die, eh, mod die eh. . . van rare plaatjes houdt?

ik hoop dat de linkjes je helpen.

probeer ook geen 'zinloze' topics meer te openen :p
 

DeletedUser

Gast
off topic: hoezo is dit zinloos???

on topic: ik wens je veel plezier op grepolis Galaxia darkness :)

Waarom zinloos, omdat dit speldiscussie forum is. Als wij nu gaan praten over wel of niet ontopic dan krijg je discussie en past het hier. Anders hoort het bij het vragen topic, en sowieso is er een hulp en wiki voor startende spelers
 

DeletedUser

Gast
Feit is dat ik van TribalWars komt en je daar de kneepjes van het spel niet leert in een wiki xd...
 

DeletedUser

Gast
whahaha, hij??? HUSH?

die, eh, mod die eh. . . van rare plaatjes houdt?

ik hoop dat de linkjes je helpen.

probeer ook geen 'zinloze' topics meer te openen :p

Rare plaatjes? :O
Mijn avatar vind ik niet echt een heel briljant plaatje hoor, maar als je mijn naam vertaald naar 't Nederlands kun je niet ontkennen dat hij bij de naam past!
 
Bovenaan