• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #125 - Sphere

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Het einde

Wat er in de onderzeese basis gebeurde

Door de grote storm die de oppervlakte teisterde konden de onderzoekers niet naar boven. Ze zaten vast. Vast, tot de storm zou overwaaien. In de tussentijd hadden ze echter meer tijd om de mysterieuze "Sphere" te onderzoeken.
Er was er echter maar eentje die er in slaagde er achter te komen hoe het in elkaar zat. Dit was RabbidRobin. Na uren staren wist hij er achter te komen hoe het ding open kon. En toen het open ging, stapte hij naar binnen...

Wat er in gebeurde heeft niemand ooit geweten behalve hijzelf. In elk geval werd het duidelijk dat binnen de "Sphere" zijn roeping zat, en toen hij er terug uit kwam was hij een andere mens. De krachten die de "Sphere" hem hadden gegeven gaven hem de macht om de wereld te overheersen. Maar om te starten zou hij alle andere onderzoekers uitmoorden, voor ze de kans hadden ook in de bol binnen te raken en hem tegen te houden.

Nadat iedereen vermoord was ging de storm liggen. Rabbid kon naar boven, stak de doden op een lek in de luchttoevoer, en nam de wereld over. Wat een vreemde manier om te eindigen.

Rabbid was Engel en lynch dag 1, bijgevolg wint hij het spel.

Hier moet ik ook bijvertellen dat iedereen Engel was, en dat er geen wolven in het spel waren. Echter heb ik POTG niet laten winnen bij het roepen van "Zwarte Dood", omdat er nooit wolven nodig zouden zijn en ik bijgevolg ook geen wolf was. De enige manier waarop je dit kon winnen was door jezelf gelynched te krijgen, en hier is Rabbid op meesterlijke wijze in geslaagd :)
 

DeletedUser21204

Gast
Gefeliciteerd Rabbid en POTG


En voor iedereen; ja, alles tussen mij en Rabbid was opgezet spel, zodat 1 van ons 2 wel haast moest winnen :)
 

DeletedUser19654

Gast
Technisch gezien, oke dan zit er engel in, maar dan vind ik het zielig om iedereen engel te maken.
Rot dan maar op met je potje pff... wat heeft dan voor zin...

Hier zit gewoon eigenlijk niemand op te wachten want dat is gewoon niet leuk.
 

Araluen

Manticore
Technisch gezien, oke dan zit er engel in, maar dan vind ik het zielig om iedereen engel te maken.
Rot dan maar op met je potje pff... wat heeft dan voor zin...

Hier zit gewoon eigenlijk niemand op te wachten want dat is gewoon niet leuk.

Ergens heeft moon hier wel gelijk in. Sowieso ligt kennelijk het technisch inzicht hier zo laag dat mensen niet behoorlijk dit soort potjes kunnen spelen.
 

DeletedUser

Gast
Het was echt
Hilarisch om te lezen als je wist wat er achter zat :p

Technisch gezien, oke dan zit er engel in, maar dan vind ik het zielig om iedereen engel te maken.
Rot dan maar op met je potje pff... wat heeft dan voor zin...

Hier zit gewoon eigenlijk niemand op te wachten want dat is gewoon niet leuk.

Haatpost 1.
Dit had ik totaal niet zien aankomen :O
 

Araluen

Manticore
Ongetwijfeld, mensen kwamen niet verder dan 'ik ben engel -->ik moet opvallend spelen.' En vergeten dat iedereen dan wel kan raden wat je bent.
 

DeletedUser19654

Gast
Wat is er leuk aan een potje waarin iedereen gelyncht wilt worden?
Verder alice rot op met je haatpost want dat is het niet!

Serieus ga ergens anders mensen hun mening de kop indrukken ipv van die van mij. Die van jezelf bijvoorbeeld bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan